Kuinka paljon pitkät naiset, yli 175, yleensä painaa?
Kommentit (86)
Mikä idea teillä on mainostaa omaa luista vartaloanne? Suurin osa naisista on ylipainoisia, missä ne ylipainoiset on?
olen ja reilu 80 kg asti sanottu hoikaksi, nyt 85 kg ja sopiva. joskus painoin 69 kg mutta silloin ollaan alipainon rajoilla, en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
178/69 ei todella ole alipainon rajoilla ja syödäkin noissa mitoissa saa.. -10 kg tuosta niin sitten ollaan alipainossa/mallimitassa.
t. 178/66
Meillä on esimerkiksi kaksi tyttöä, joilla on ikäeroa kolme vuotta. He ovat kuitenkin ihan samankokoisia. Esikoinen on aina ollut laiha luikku riuku miehen suvun tapaan, kuopus taas tulee meikäläisiin romuluisiin ja leveisiin ihmisiin. Hartiat on kuin ladonovet, melkein ainakin. Säälittää ihan nuoremman puolesta, kun hän häpeilee siron ja sorjan isosiskon rinnalla ja pitää itseään liian isona, vaikka oikeasti hän on ihan yhtä hoikka ja nätti.
Jos ihminen on liki 180-senttinen, hyvä ja normaali paino voi olla mitä vain. Oljenkorsivartalolla ihminen voi näyttää hoikalta ja hyvältä 60-kiloisena. Leveäluinen ihminen voi olla täysin yhtä hoikan näköinen 85-kiloisena.
ja painan 65 kg.
Parikymppisenä painoin 61-62 kg, mutta näin keski-ikäisenä en sinne pääse kuin nälkädieetillä.
olen ja reilu 80 kg asti sanottu hoikaksi, nyt 85 kg ja sopiva. joskus painoin 69 kg mutta silloin ollaan alipainon rajoilla, en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
178/69 ei todella ole alipainon rajoilla ja syödäkin noissa mitoissa saa.. -10 kg tuosta niin sitten ollaan alipainossa/mallimitassa.
t. 178/66
Meillä on esimerkiksi kaksi tyttöä, joilla on ikäeroa kolme vuotta. He ovat kuitenkin ihan samankokoisia. Esikoinen on aina ollut laiha luikku riuku miehen suvun tapaan, kuopus taas tulee meikäläisiin romuluisiin ja leveisiin ihmisiin. Hartiat on kuin ladonovet, melkein ainakin. Säälittää ihan nuoremman puolesta, kun hän häpeilee siron ja sorjan isosiskon rinnalla ja pitää itseään liian isona, vaikka oikeasti hän on ihan yhtä hoikka ja nätti.Jos ihminen on liki 180-senttinen, hyvä ja normaali paino voi olla mitä vain. Oljenkorsivartalolla ihminen voi näyttää hoikalta ja hyvältä 60-kiloisena. Leveäluinen ihminen voi olla täysin yhtä hoikan näköinen 85-kiloisena.
Muutaman kilon haluaisin pois, noin 65-67kg olisi mulle tosi hyvä paino. En ole kovin rotevarakenteinen, läskiä on nyt mahassa ja perseessä.
Mulla samat mitat, 175 cm/71kg, ja mäkin haluaisin 65 kg:oon takaisin. Olen painanut 55 kg, ja se oli liian vähän.
180-senttinen saa syödä kuin hevonen jotta pääsisi ylipainoiseksi.
Mikä idea teillä on mainostaa omaa luista vartaloanne? Suurin osa naisista on ylipainoisia, missä ne ylipainoiset on?
t. 178/66
Meillä on esimerkiksi kaksi tyttöä, joilla on ikäeroa kolme vuotta. He ovat kuitenkin ihan samankokoisia. Esikoinen on aina ollut laiha luikku riuku miehen suvun tapaan, kuopus taas tulee meikäläisiin romuluisiin ja leveisiin ihmisiin. Hartiat on kuin ladonovet, melkein ainakin. Säälittää ihan nuoremman puolesta, kun hän häpeilee siron ja sorjan isosiskon rinnalla ja pitää itseään liian isona, vaikka oikeasti hän on ihan yhtä hoikka ja nätti.Jos ihminen on liki 180-senttinen, hyvä ja normaali paino voi olla mitä vain. Oljenkorsivartalolla ihminen voi näyttää hoikalta ja hyvältä 60-kiloisena. Leveäluinen ihminen voi olla täysin yhtä hoikan näköinen 85-kiloisena.
on 175cm niin sellainen hoikka nätti vartalo olisi ehkä 60-66kg yli 70kg rupeaa olemaan jo pullean puolella.
Mutta vastaan kun on niin lähellä. Olen 174 ja painan 61. Painaisin mielelläni enemmän, jos paino kertyisi oikeisiin paikkoihin. Mutta kun se kertyy vain naamaan ja perseen päälle ja mahaan ja muu kroppa pysyy tosi pienenä, niin paras paino on mulle tämä 61 tai vähemmän.
on 175cm niin sellainen hoikka nätti vartalo olisi ehkä 60-66kg yli 70kg rupeaa olemaan jo pullean puolella.
Etkö tajua, että pelkkä puntarilukema ei kerro kaikkea!! Lihas painaa enemmän kuin läski!
Mä olen 176cm ja 79-80kg ja hoikka olen. Ja ikää 37v.
n.16v. painoin viimeksi 68kg sama pituus ja silloin luut törrötti!
Se riippuu niin paljon ruumiinrakenteestakin. Mä olen aina ollu tämmönen lihaksikas ladonovi, 175 cm, ja silloinkin kun vielä näkyi vatsalihakset ja lantioluut törrötti, painoin 70 kg.
oon 175-176 cm pitkä ja painan n.63 kg
179cm/68kg
Yli 175cm olevan pitäisi olla yli 70kg painava, tai ei pidä vaan sillon oltaisiin sellaisessa ihannepainossa.
Itse haluaisin sinne 64kg paikkeille. Tosin silloin kun painoin sen 64kg viimeksi, lääkäri sanoi että olen noin kymmenen kiloa alipainoinen, ei liian laiha mutta pitäs painoa kuitenkin saada lisää.
Ja todellakin, hyvän painonen on silloin kun tuntuu hyvältä eikä luut törrötä. Ja ruumiinrakenne vaikuttaa painoon myös paljon, itselläni aika miehekäs varsi niin sekin vaikuttaa tuohon että pitäisi painaa yli 70kg.
Alan tässä kyseenalaistamaan oman lihasmassan vähyyttä tätä ketjua lukiessa :D 175cm ja 57kg ja omasta mielestä olen just normipainonen. 53kg olin hoikka. Siis viitaten näihin joilla paino lähentelee 70kg ja valittaa että luut näkyy alta sen painon (näillä joiden pituus lähenpänä omaani, pidemmillä tietty eri juttu). 66kg painavana olin itse ihan hirveä tursas.
Hoikkana painoin 59, nyt 78. Lihava olen.
178cm, 80kg, sikspäkki ja voimaa ku pienes kyläs.
179 cm, 63 kg. ikää 39 vuotta ja olen koko aikuisikäni ollut saman kokoinen, paitsi tietysti raskausaikoina. Vaatekoko 36, joskus 38. Olen tyytyväinen.
Mä painan 62 ja mua kutsutaan aina "pikkkuruiseksi tytöksi". Johtuu ehkä siitä, että urheilen paljon, ja olen täten sutjakka enkä löllö. Ennen painoin n. 66-67kg ja kyllä miehiä riitti ja vartaloa kehuttiin silloinkin.