Kuinka paljon pitkät naiset, yli 175, yleensä painaa?
Kommentit (86)
Luoja mitä idiootteja täällä taas on...
Itse olen 176 cm pitkä ja painan 90 kg. Se on liikaa, mutta silti löydän ihan kivoja vaatteita, enkä ole puuskuttava läski. Painoin ennen 75 kg ja silloin olin tosi tyytyväinen ja hyvännäköinen, mutta naisellinen eli luut eivät tököttäneet.
t. Ylpeä sotanorsu
Minä ja eräs ystäväni ollaan kummatkin 175/75. Toiselle jatkuvasti jeesustellaan laihuudesta (söisit nyt sinäkin jotain) ja toiselle piilovittuillaan läskeistä (et kai sä nyt toista donitsia ota).
Pitäisi ehkä ennemmin vertailla noita ympärysmittoja =)
Takapuoli ei ole mulla olematon mutta tissejä ei ole :/
laihoja. Mä olen 179cm ja 71kg, ja mielestäni ihan normaalikokoinen, vaikka en laiha.
Mutta vastaan kun on niin lähellä. Olen 174 ja painan 61. Painaisin mielelläni enemmän, jos paino kertyisi oikeisiin paikkoihin. Mutta kun se kertyy vain naamaan ja perseen päälle ja mahaan ja muu kroppa pysyy tosi pienenä, niin paras paino on mulle tämä 61 tai vähemmän.
Mä olen 176cm ja 79-80kg ja hoikka olen. Ja ikää 37v.
n.16v. painoin viimeksi 68kg sama pituus ja silloin luut törrötti!
olen ja reilu 80 kg asti sanottu hoikaksi, nyt 85 kg ja sopiva. joskus painoin 69 kg mutta silloin ollaan alipainon rajoilla, en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
paitsi että nyt olen aika tuhdissa kunnossa, kun olen raskaana. Toivottavasti saan sitten tiputettua painoa myöhemmin. Minäkin painoin joskus reippaasti alle 70 kg ja näytin keskitysleiriasukilta, luut törröttivät ja naama oli kuin luurangolla. Minun syömättömyyteni johtui siitä, ettei opintorahalla syöty läskiä ja sokeria. Onneksi pääsin aikanani leveämmän leivän ääreen ja ruumiinkuvanikin muuttui terveemmäksi.
Mä oon pikkusen tai vähä enemmänki pläski. 178 cm ja 105 kg. Mut voin ihan kivasti.
180cm ja 64kg...ja vatsa pullottaa. :(
ja en tod koe itseäni hoikaksi, pönäkkä täti katsoo peilistä! Opiskeluaikoina painoin 65 kg ja olin hoikka tyttö silloin.
Ennen joulua olin 63 kg, nyt palasin taas urheilemaan, joten varmaan laskee takas siihen 63 kg. Olen hoikka, vaatekoko 36-38.
Peilikuvasta yleensä näkee jos ruokavalio ja liikunta eivät ole kunnossa! Tässäkin ketjussa tuntuu monilla olevan aivan liian heikot lihakset ja ovat alipainoisia!
180cm ja 64kg...ja vatsa pullottaa. :(
Noilla mitoilla olet alipainoinen.
olen ja reilu 80 kg asti sanottu hoikaksi, nyt 85 kg ja sopiva. joskus painoin 69 kg mutta silloin ollaan alipainon rajoilla, en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
178/69 ei todella ole alipainon rajoilla ja syödäkin noissa mitoissa saa.. -10 kg tuosta niin sitten ollaan alipainossa/mallimitassa.
t. 178/66
Muutaman kilon haluaisin pois, noin 65-67kg olisi mulle tosi hyvä paino. En ole kovin rotevarakenteinen, läskiä on nyt mahassa ja perseessä.
on 59-62kg olen 177cm ikää alle 30vuotta
raskauksien aikana paino noussu n.75kg asti, mutta muutamassa kuukaudessa(alle puolivuotta) palautunut perus lukemiin.
Alimmillaan lastensaamnin jälkeen oli vain 50 kg, nyt olen saanut pari kiloa lisää.
Toivoisin painavani n. 60 kg.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:42"]
Ihan yhtä naurettavia on nämä 172cm 55kg kuin myös 172cm 78kg kummatkin elää itse-petoksessa, joka on monesti tituleerattu parhaaksi petokseksi. Liian laihat pitävät itseään hoikkina, ja läskit pitävät itseään sopivana. Terve
[/quote]
Oletkos terve älykkö koskaan kuullut esim. ruumiinrakenteesta ja/tai lihaksista?