Kuinka paljon pitkät naiset, yli 175, yleensä painaa?
Kommentit (86)
180cm pitkä ja normaalisti mulla paino 69 - 74kg välissä. Käytän vaatekokoa 38/40. Nyt raskaana vähän toiset mitat, mutta palaudun kyllä raskauden jälkeen nopeasti mittoihini (kokemusta on). Alimmillaan paino ollut aikuisiällä 63kg. En mitenkään laihduttanut tai seurannut mitään diettiä. Olin työssä, jossa 8 tuntia päivässä en muuta tehnyt kuin roudasin kamaa ja kävelin sellaiset 10-15km/työpäivä. Söin kyllä ihan kaikkea mikä vaan mieleen tuli. Vaatekoko tuolloin 34/36. Oli oikeasti vaikea löytää kaupoista sopivia vaatteita, koska lahkeet ja hihat olivat aina liian lyhyitä muuten sopivan kokoisissa vaatteissa.
177/59. Kahden raskauden jälkeen olisi tarkoitus alkaa liikkumaan enemmän ja kasvattamaan vähän lihaksia. En pidä itseäni erityisen laihana, hoikkana toki.
182 cm, 62 kg. Olen hoikka normaalipainoinen, lihasmassaa on aika vähän, rasvaprosentti normaali. Maha pömpöttää vaihtelevasti, en oikein tiedä millainen ruokavalio minulle sopisi
178 cm ja 60 kiloa, lihaksia on reilusti, mutta olen vain tosi kapea ja sirorakenteinen, muodokkaampana painoin 70 kiloa mutta silloin minulla olikin f-kuppi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2013 klo 20:52"]
180cm ja 64kg...ja vatsa pullottaa. :(
Noilla mitoilla olet alipainoinen.
Älkää höpiskö! Minä 181 cm & 61 kg enkä minäkään ole alipainoinen, BMI 18,6. Vatsa pullottaa, jos on heikot vatsalihakset..
[quote author="Vierailija" time="09.01.2013 klo 20:52"]
180cm ja 64kg...ja vatsa pullottaa. :(
Noilla mitoilla olet alipainoinen.
Älkää höpiskö! Minä 181 cm & 61 kg enkä minäkään ole alipainoinen, BMI 18,6. Vatsa pullottaa, jos on heikot vatsalihakset..
Mä olen 24v. 181cm ja 64kg. Syön hyvin ja treenaan säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:19"]Ihanan hoikkia täällä tänään:)
[/quote]
En kyllä ymmärrä miten mun hoikkuus lämmittää sua sinne ruudun toiselle puolelle
Hassua, joko ihmiset näkevät peilikuvansa erilailla, tai sitten ruumiinrakenne ratkaisee..
Minulla 181-senttisellä 63 kg on se ihannepaino, jos menee yli 65 kilon niin alkaa tuntumaan läskiltä, makkarat ahistaa vyötäröllä jne.
Olen hoikimmillani ollut 59kg, söin terveellisesti ja tein raskasta työtä -> silloin vasta olin liian laiha ts luut törrötti.
Olen myös ollut 84 kg kun nuorena tuli syötyä liikaa roskaruokaa -> järkyttävä sotanorsu! (Ja viimeisillään raskaana ollessani 94 kg... :D )
Mutta kai sen itse itsessään tuntee ja peilistä näkee, mikä on itselle hyvä..
178 cm, paino 69-70 kg, on mun "hyvän olon paino", olen hoikka/normaalipainoinen. Ikää 36 v, jos paino menee 68 tai alle niin näytän väsyneeltä ja kulahtaneelta, jos nousee 73 tai enemmän alan näyttää pönäkältä täti-ihmiseltä. Melkoista tasapainoilua :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:24"]Hassua, joko ihmiset näkevät peilikuvansa erilailla, tai sitten ruumiinrakenne ratkaisee..
Minulla 181-senttisellä 63 kg on se ihannepaino, jos menee yli 65 kilon niin alkaa tuntumaan läskiltä, makkarat ahistaa vyötäröllä jne.
Olen hoikimmillani ollut 59kg, söin terveellisesti ja tein raskasta työtä -> silloin vasta olin liian laiha ts luut törrötti.
Olen myös ollut 84 kg kun nuorena tuli syötyä liikaa roskaruokaa -> järkyttävä sotanorsu! (Ja viimeisillään raskaana ollessani 94 kg... :D )
Mutta kai sen itse itsessään tuntee ja peilistä näkee, mikä on itselle hyvä..
[/quote]
Samaa mieltä, t. se 182/63. Mutta uskon kyllä että tosiaan se ruumiinrakenne on ratkaiseva. Ja toki se, jos treenaa tosi paljon
Nyt normaalipainoisena ja hiukan pyöreänä 75kg.
mä painan 71kg. lihoin jouluna muutaman kilon.
ja painoa tällä hetkellä 65, vähän ois tarkotus kesäksi taas pudottaa..
olen ja reilu 80 kg asti sanottu hoikaksi, nyt 85 kg ja sopiva. joskus painoin 69 kg mutta silloin ollaan alipainon rajoilla, en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
en syönyt silloin kuon appelsiinin päivässä.
masennusta oli, en pysty syömään jos asiat on huonosti, asiat on sen jälkeen olleet hyvin : )
73kg nyt ja 178cm pitkä. Normaali paino ja hoikka olen, mutta tarkoitus nyt alle 70kg tiputtaa. Vuosia paino pysyi 68-70, nyt on vähän päässyt repsahtamaan.
180cm ja 74 kiloa. Olisi varaa pudottaa muutama kilo, vaikka tiedän, että myös lihasta on paljon.