Kuinka paljon pitkät naiset, yli 175, yleensä painaa?
Kommentit (86)
184cm pitkä ja sopiva paino minulle on n. 72kg. Jos menee alle 70kg niin luut alkavat törröttämään ja takamus olematon -en tykkää.
Yläaste-25v painoin noin 55kg, kolmekymppisenä 60-63kg, nyt olen 42v ja painan lähes 70kg. Pituus 176cm, läskiä on sisäreisissä, hanurissa ja lantiolla, mutta ei sitä paljon ole.
Lihaksia on jonkin verran. Paino tippuis takaisin 65-66kg, jos lopettaisin tämän päivittäisen suklaansyömiseni, mutta enpä taida lopettaa, ei ole tarvetta laihtua.
Ai niin ja paino nousi siis raskauksien jälkeen pari kiloa ja tämän yleisen mässäilyn, sekä vähentyneen hyötyliikunnan vuoksi sen toiset pari.
Olen 177cm painan yli 75kg. Enkä TODELLAKAAN ole ylipainoinen :D Minua ei ole kukaan koskaan sanonut isoksi, enkä sitä ole. Flaksi käy myös todella hyvin.
Olen ollut joskus 50-kiloinen ja nykyään peloittelen ihmisiä näyttämällä vanhoja luurankokuviani.
182 cm ja 69-72 kg:n kieppeillä paino pyörii.
Minä olen 177 cm.
Parikymppisenä painoin 61-62 kg.
Nyt olen liki 50 v, ja painan 69 kg.
Mä oon 175 cm ja vaaka näytti aamulla 59 kg. Olen toki hoikka, mutta en mitenkään luiseva. Oon ollut saman kokoinen koko aikuisikäni. 2 lasta olen saanut. Nuorempana painoin hieman enemmän mutta 20-vuotiaasta ollut näin.