Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä osoitteessa päivystää luotettava ja ilmainen nettilääkäri?

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki valelääkärit ja niitten kaverit! teidän mielipiteitä/kokemuksia kaivataan!
en tiedä olenko raskaana vai vaivaako virtsatietulehdus. Harrastin suojaamatonta seksiä hieman reilu viikko sitten juuri oviksen aikoihin, maanantai aamuna tissit oli aivan järkyttävän kipeät ja turvonneet, (normaalistikkin ennen kuukautisia, mutta ei koskaan ole ollut näin kipeät, myös nännit kipeät ennen ei mielestäni ole olleet)
Nyt alkanut pissattaa kauheasti, kerralla tulee pieniä määriä, normaalisti ei tarvitse päivän aikana näin paljoo juosta vessassa, pissaaminen ei satu,kirvele tai tunnu muutenkaan ikävältä, ainoastaa tuo vähän väliä tuntuva pissähädän tunne herätti, että nyt on joku hassusti. alavatsassa tuntuu myös välillä voimakas pistävä kipu ja pientä polttelevaa tunnetta. Kuukautisten alkuun olisi vielä viikko, kamalaa jännitys odotusta!

Vierailija
2/24 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla vakipartneri ja raskaustoiveita vai ei-niin-vakituinen-suhde ja suojaamaton seksi vahinko tai typeryyttä? Käy nyt ensin jättämässä pissakoe ja pyydä testaamaan samalla klamydia ja tippuri. Raskaana tuskin olet, raskausoireet eivät ala viikko ovulaatiosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mua huolettaa kun oon tunnen rinnassani kovia kohtia jotka liikkuvat niitä on ollut mulla siitä asti kun rintani kehittyivät.Voisiko kyseesä olla syöpä vai ihan vain jotain muuta?Auttakaa!!

Vierailija
4/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti

Voiko munanjohtimen "rusetin" purkaa ja jos voi niin millainen prosentti tulla raskaaksi? Olenko liian vanha hankkimaan lapsen,olen 50???

Vierailija
5/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:22"]

Iltatähti

Voiko munanjohtimen "rusetin" purkaa ja jos voi niin millainen prosentti tulla raskaaksi? Olenko liian vanha hankkimaan lapsen,olen 50???

[/quote]

Hyvä nimimerkki:

"rusetin" voi hyvinkin aukaista, mutta jos munanjohtimesi on kiskottu umpisolmuun tai kuten me lääkärit asian ilmaisemme, umppariin, tilanne on mutkikkaampi. Mutta silloinkaan ei täysin toivoton, sillä näppäräsorminen lääkäri saattaa vaseliinin avulla hyvinkin aukaista hankalankin umpisolmun. Eri solmutyypit, kuten siansorkka,- paalu,- ja kalastajansolmu vaativat nekin oman tekniikkansa. Itse olen valmistunut synnytystieteiden desantiksi Ranuan opistosta vuonna 1979 ja kohdalleni on sattunut vain muutama tapaus, joita ei lääketiede ole voinut auttaa.  Rohkeasti siis apua hakemaan!

Vierailija
6/24 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ns."touho tippoja" saatttoi tulla sisällesi...

Vierailija
7/24 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tekee työtä maksua vastaan.

Av-mammat ovat kuitenkin niin fiksuja, että voit esittää kysymyksesi täällä ja saat 99% oikean vastauksen.

Vierailija
8/24 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmainen todellakin.

Joskus tänne osuu hyvällä onnella joku hoitoalan ihminenkin, ja valelääkäreitä on liikkeellä lukuisia.

Eli pistä vaan rohkeasti kyssäri, kyllä me mammat vastaillaan. (PS. mun miehen sisko on lääkiksessä, joten määhän oon siis melkeen lääkäri ittekin)

Vierailija
9/24 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka. hei mulla tällänen tilanne mulla oli kuukautiset 22.4.13 ja harrastin silloin miehen a kanssa seksiä vain tämän yhden kerran ja noin 24.4-6.5.13 harrastin seksiä miehen b kanssa alkuraskauden ultrassa näytti rv viikkoja 12+2 olen hedelmöityslaskureita laskenut ja tuloksesi olen saanut että 5.5-6.5 kumpi todenäköinen isä vaihtoehto. olen nyt raskausviikolla 38+2 laskettuaika on 26.1.2014 ekassa neuvolassa kun kävin niin oli viikkoja 8+3 ja la oli 27.1.14 ultra näytti päivän pienempää sikiötä kumpi siis isä todennäköisemmin?

Vierailija
10/24 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka. hei mulla tällänen tilanne mulla oli kuukautiset 22.4.13 ja harrastin silloin miehen a kanssa seksiä vain tämän yhden kerran ja noin 24.4-6.5.13 harrastin seksiä miehen b kanssa alkuraskauden ultrassa näytti rv viikkoja 12+2 olen hedelmöityslaskureita laskenut ja tuloksesi olen saanut että 5.5-6.5 kumpi todenäköinen isä vaihtoehto. olen nyt raskausviikolla 38+2 laskettuaika on 26.1.2014 ekassa neuvolassa kun kävin niin oli viikkoja 8+3 ja la oli 27.1.14 ultra näytti päivän pienempää sikiötä kumpi siis isä todennäköisemmin?

Vierailija
11/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:13"]

[/quote]

mitäääääää TOUHO PIPPOJA? akuankassa on touho!

Vierailija
12/24 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oon 15 v tyttö, harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja menkkani ovat olleet nyt about. Puoltoista viikkoa myöhässä ... mikä neuvoksi

Yhdynnän aikana poikaystäväni ei kuitenkaan lauennut voiko menkkojeni myöhästyminen johtua koestressistä?

Vierailija
13/24 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro, kaaduin tänään moottoripyörällä tuli pieniä pinta ruhjeita mutta rintaan rupesi sattumaan ja jos liikkuu kipu lisääntyy mietin vaan että täytyykö sitä tästä mennä lääkäriin jos jotain sisäelimiä olisi vahingoittunut vai voiko olla vaan tärähdyksestä kipeä?.

Vierailija
14/24 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:13"]

[/quote]

mitäääääää TOUHO PIPPOJA? akuankassa on touho!
[/quote]

Ei tsiisus...... repeen nyt.....

Ja voiko palsta pissan karkailua hoitaa jotenkin???

Vierailija
15/24 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja mikä ketju.

Vierailija
16/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat myöhässä 4 päivää. Vatsakipuja on mutta testit näytti negaa ja limaa tulee vähän väliä. Luulen aina että menkat alkaa mutta paksu limaa vaan!.. menkat tullu aina tasan 30 päivän välein ennen..

Vierailija
17/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla me päivystetään.
t. kirurgi

Vierailija
18/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on paksumpi rahapussi.

Vierailija
19/24 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni: joskus nukahtaessa tai levolle mennessä päässä räsähtää. Joskus räsähtää kovaa, niin että säpsähdän kokonaan ja säikähdän, joskus vaimeampana. Niihin liittyy valonvälähdyksiä, ritinää, pongahduksia niin kuin kireä jousi katkeaisi ja kummallisia ääniä. Olen lukenut verisuonten katkeamisista, että jälkeenpäin tulee kova päänsärky tai osittainen kasvojen halvaus. Kumpaakaan ei ole ollut.

Oireeseen ei liity psykoottista äänten kuulumista eikä muutakaan psyykeen liittyvää. Syynä saattaa olla stressi, väsymys, lääkkeet: Zopinox, Atarax? Kummastakaan en voi luopua.

Vierailija
20/24 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kenen näköinen lapsi on.  Kumman kadidaatin otat mukaan synnärille.  Vai jänskättääkö isiä ollenkaan, eli tietävätkö he iloisesta perhetapahtumasta?  Näin se elämä menee, miehillä on jännää kun kylvetään sinne tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme