Lue keskustelun säännöt.
Missä osoitteessa päivystää luotettava ja ilmainen nettilääkäri?
Kommentit (24)
esim.ulkomaalaiset hyvin kouluttautuneet lääkärit pyytävät vaan sähköpostin ja messengerin itselle ja saat hyviä vastauksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ulkomaalaiset lääkärit antavat hyviä vinkkejä neuvoja sinulle ,pyytävät sähköpostin ja messengerin.
Vierailija kirjoitti:
Hei oon 15 v tyttö, harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja menkkani ovat olleet nyt about. Puoltoista viikkoa myöhässä ... mikä neuvoksi
Yhdynnän aikana poikaystäväni ei kuitenkaan lauennut voiko menkkojeni myöhästyminen johtua koestressistä?[/quotekai tiedät, ettei 15v saa harrastaa seksiä, poikaystäväsi tarvitsisi kanssa selkäsaunan.
Hei en siis masennuksen takia välitä jostain syystä käydä lääkärissä vaikka asiat minua huolettavatkin paljon ja haluaisin lääkäriin mutta en saa itseäni menemään ja minun on siis pakko kysyä täällä (edes jotai helpotusta oloon)
Minulla on tullut viime yhdynnän jälkeen outoja oireita emätin kutisee ja virtsaaminen sattuu.
Seksiä oli siis todella paljon 2päivän aikana lauantaina ja sunnuntaina ja heti maanantaina alkoi oireilu virtsaaminen oli täyttä kärsimystä ja meinasin alkaa itkemään ja muutamaa päivää myöhemmin kipu hellitti mutta sattuu/tuntuu edelleen virtsauksen lopussa ja emätin on alkanut kutisemaan ja tuntuu kuin olisi hiiva mutta sehän ei aiheuta virtsaamis ongelmia?? Osaako joku vastata tähän mitenkään mikä minulla voisi olla?? Juuri on käyty klamydia testeissä ja odotan tuloksia vielä. Kiitos jo valmiiksi! :(