Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosioireista kärsivät: Miten edistätte alapäänne hyvinvointia?

Vierailija
23.07.2025 |

Mitä kaikkia valmisteita käytätte, siis muita kuin gynen määräämiä hormonikorvaushoutoja? Minulle kokeiltiin jo hormonikorvaushoitoa vaihdevuosioireisiin, mutta niistä tuli niin paljon muita sivuoireita, että vielä ei ollut vissiin niiden aika. 

Millä siis hoidatte alapäänne hyvinvointia? On voiteita, geelejä, pillereitä, puikkoja ja vaikka mitä, joten mistä lähteä liikkeelle? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään kuullut aikaisemmin sanoneen, että hormoonikorvaushoidosta tulee sivuoireita.

Vierailija
2/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ensin yläpääsi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että aloittajalla on yläpäässä joku ongelma? 

Vierailija
4/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään kuullut aikaisemmin sanoneen, että hormoonikorvaushoidosta tulee sivuoireita.

Mulle ainakin tuli rinnat tosi kipeiksi ja jatkuvaa päänsärkyä. On siis meitä, joilla sivuoireita tulee. 

Vierailija
5/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon piimää :D Se oikeasti auttaa johonkin tasapainojuttuun. Ehkä joku omegarasvahappo olisi testata limakalvojen kuivuuteen ceridalin lisäksi. Vagisan oli turhan kallista vaikka puolitin puikot. Helteillä öljy jotenkin ummehtuu niin ei tee mieli käyttää. Jään seuraamaan keskustelua! 

Vierailija
6/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että aloittajalla on yläpäässä joku ongelma? 

No jaka täällä sen perseesi repostelua  rupupalstalla.  🤮🤮🤮

Vierailija
7/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jonkun muun yläpää vaatia hoitoa.

Vierailija
8/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pierettää ja potkituttaa..  sylki valuu suusta valtoimenaan.

Vierailija
9/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifem kerran viikossa ja probioottista perusvoidetta suihkun jälkeen. Ei ikinä saippuapesua, vain vedellä. Pyöräilyn jätin, koska selvästi paikat eivät kestäneet enää. Näillä on toistaiseksi selvinnyt.

Vierailija
10/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole käytössä yhtään mitään, normaalisti pesen kuten olen tehnyt vuosikymmenet ja mitään kummempaa en ole huomannut, toimii samalla tavalla kuin ennenkin. Mutta mulla ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä sen jälkeen kun täytin 25v, en tiedä voiko se vaikuttaa sihen, että aika suht helppoa tämä on ollut? Viimeiset kuukautiset oli helmikuussa, sen jälkeen on ollut kerran pientä tiputtelua. Kolme lasta, viimeisestä raskaudesta alkaa olla 18v aikaa. N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi