Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

Vierailija
61/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi että sentään. Ei noista petihommailuista kyllä tule yhtään mitään arkisin! Liian väsyneitä varmaan molemmat.. Kyllä voi ottaa kupoliin taas ku pientä oravaa jonka käpy on jäässä!

Miten osaakin olla niin vaikeaa. Arvaatte varmaan että ei tee kyllä kauhean hyvää itsetunnolle tuo ettei mies jaksakaan loppuun asti. Mutta sama homma se on miehelläkin, ei kovin mieltä ylentävää. Eikä nyt tarkoitus ole mitenkään syyllistää, harmittaa vain. Viikonloppua odotellessa! Vielä ei kuitenkaan taida olla ovis käsillä, joten toivoa on..

Melkein kyllä hävettää tämmönen, mutta minkäs teet. Ku ei onnaa nii ei onnaa.

Vierailija
62/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli TODELLA kovat menkkamaiset kivut jo kp26 (normikierto 29) ja siitä eteenpäin oli joka päivä sellanen olo, että NYT menkat alkaa. Mulla ei kyllä tullut tuhrua, mutta ne kivut oli niin kovat, että ajattelin, että menkat haluaisi ihan hirveästi alkaa, mutta ehkä syömäni hormonit estää niitä jotenkin?? Vaan eipä ollutkaan menkoista kyse, kp30 sitten verikoe anto sen plussan!

Että pysy luottavaisena ja toiveikkaana vaan, tämä voi olla hyvä juttu! Täällä peukut on pystyssä :)

t. Gabriela rv 8+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui85, pahoittelut tädistä!

Pempsu, Pahoittelut negasta. Jospa loppukierrosta tulee testiin jo ihan muuta.

Marjana, kiitos vastauksesta. Juuri tuli postissa 6 one step –liuskatestiä ja cb:n viikkonäytöllinen. Vaikka ei niille ainakaan kuukauteen käyttöä ole, mutta en malttanut odottaa =) Yritän malttaa odottaa edes päivän yli odotetun tätin testailua, mutta käytäntö on toinen, varsinkin jos keksii oireita =)

Pahoittelut tädin hiipimisestä! Jospa sieltä vielä yllätys iskisi takavasemmalta.

onko kenelläkään muuten kokemusta noista one step testeistä?

syli, kärsivällisyyttä odotteluun. Minä kaipaisin kanssa jostain ekstra annoksen kärsivällisyyttä, vaikka toisaalta kiva, että viimein alkaa homma etenemään =) kohta alkaa yk 1 meillä.

Maissintähkä, älä nyt vielä masennu. Ei noin varhaisessa vaiheessa mitään oireita välttämättä ole, vaikka olethan sinä löytänyt vaikka mitä =). Minulla ei ollut mitään oireita, jotka olisin raskausoireiksi tulkinnut silloin kun aloitin poikaa odottamaan. Testin tein vain sen takia, että halusin testiä päästä kokeilemaan ennen tädin tuloa ja yllätykseksi testiin ilmestyi kaksi viivaa! Peukut pystyssä, että ensi viikolla saat hyviä uutisia!

Zoeys, jaksamista sinne!

Rena, ikävä homma. Auttaisiko joku yhteinen piristysjuttu? Edes syömään, leffaan tai jotain ihan aiheeseen liittymätöntä, jos sitten onnistuisi muutkin hommat? Tai päiväunet töiden jälkeen =)

Omaa napaa, vähän tuntuu mahassa sille, että tätiä ei tarvitse odotella enää montaa päivää jos yhtäkään. Ei kyllä harmita, jos ei ensi viikon alkuun tarvitse odotella =) Olinkin limoista päätteleväni, että ovis oli aika varhaisessa vaiheessa kiertoa. Pian pääsen kiertopäiviä laskemaan =)

Korppi, ihan kohta yk 1

Vierailija
64/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pienet piristykset auttais asiaan. Meillä kun vaan on tilanne sellainen että mä oon kellon ympäri töissä ja koulussa ja mies muutamina päivinä samaten. Eli ei vaan oo aikaa kun nukkuakin tarvitsisi. Tai ainakaan ei jouda mitään kunnon tunteellisia sessoioita järkkäilemään. Eli vähän semmosta väkisin vääntämistä mut yleensä sitten viikonloppuisin on paremmin fiiliksissä ja energisiä molemmat. :) Ja joululomalla kun oltiin niin olikin ihan toinen ääni kellossa, ei mitään ongelmia! Eli selkeästi kyllä yhdistän sen väsymykseen ym työ-/koulustressiin.

Enää ei oo niin paha mieli kuin aamulla oli, hetkellisiähän nämä vain. :)

Vierailija
65/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi kiitos stemppamisesta ja Rena ymmärrän tunteen ja tilanteen. Meillä kans joulukuu oli hirvee ei yhtään peittojen heiluttelua oviksen aikaan kaan. Tämä kuu on ollu ihan erilainen ja vaikka laskien ovisajankohta miehellä tiedossa ei ol täs kuus paineita tuonu. Tänäänkin kaato mut säkyyn ruokatunnillani ja mies meni viel iltavuoroon (siks kotona) Oli hivenen noloa kun ruokkis veny 30 min 1 tuntiin. No ei sitä kukaan ihmettele ja onneks saan ite suunnitella työni aika pitkälle 8-16 välille pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin. Suurin ihmetyksen aihe tais olla se ku kampaus oli kesken päivää vaihtunu. No, ihmetelkööt nyt sit kerrakseen. En selitelly mitään. Mies toivoo et ens kuussa, jos nyt ei tärppää kokeiltais ovistikkuja.

Vierailija
66/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pemsu: en usko että raskaustesti reakoisi ovulaatioon, jospa ovulaatiosi onkin ollut aiemmin ja nyt oletkin raskautunut, niin kuin testi antaa olettaa, sillä haamukin on positiivinen?. Toisinkuin olen käsittänyt että taas hCG voi vaikuttaa ovulaatiotestin positiivisuuteen. ps.harmi ettei kuvasi näy… Outoa kyllä jos Pregcheck reagoi ovulaatioon… Kirjoittelen näitä kommentteja täällä jo pidemmältä ajalta ja nyt huomasin puheesi että testisi oli nega ja ilmeisesti reagoinut ovulaatioon, ei tommoset kiusaukset oo sallittuja, että eka haamu ja sitten onkin nega. Nyt taas nokka kohti plussatuulia… Toivotaan kuitenkin parasta.

Syli: Ymmärtämäni mukaan tänään sinulla olisi mahdollisesti ovispäivä, nyt vain paljon helliä hetkiä, jotta voisit saada plussaa kierron lopussa ;) Wau romanttista, ruokkiksella peittoja heiluttelemaan wau…

Roxymama: Toivottavasti lykästäisi ja talletukset osuisi kohdilleen… ?

Maissintähkä: Toivotaan todella, että oireesi viittaisi alkaneeseen raskauteen. Lasta kun haluaa se on vaikea asia laittaa sivuun, mutta yleensä kun sitä raskautta vähiten odottaa niin raskaus alkaa, mutta itsekin tiedän sen olevan vaikeaa. Voi kun saisi itsekin liikunta innostuksen. Älä kuitenkaan luovuta, oireesi voivat hyvinkin johtua raskaudesta ;)

Tui85: Pahoittelut negasta, nyt uuteen yritykseen pettymyksestä/pettymyksistä huolimatta. ;(

ON: Mulla ois huomenna se mahdollinen päivä tehdä raskaustesti, ostin clear bluen digitestejä. Toisaalta haluaisin huomenna testata, mutta toisaalta haluaisin vielä odottaa, kun en uskalla pettyä negatiiviseen tulokseen, niin kuin aina… Jos se parinpäivän tuhruvuoto todella oli olevinaan menkat, mulla pitäis tänään olla ovispäivä :/ Mutta epäilen/ tiedän ettei ne ollut kuukautiset ja huomenna mun kuukautiset siis olisivat viikon myöhässä… Mulla ei juurikaan oireita muutakun alavatsalla lievää kipuilua, aalyoilevasti, turvotusta jokapaikassa etenkin vatsalla ja pissattaa jatkuvasti. Toiveajattelua?

Ps. toivottavasti en kuulosta kommenteissani teille täys dorkalta kun aloin lukea vanhemmista viesteistä ja kommentoin osittain niidenkin pohjalta…

CT

Vierailija
67/318 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ct toivotaan sulle plussaa!

Joo niin mäkin oon laskenu et tänään ois viel ollu oviksen viimenen päivä. Käytän 3kk tietoja laskurissa. Täs kuus pitäs kyl ol hyvät mahikset ku joka toinen päivä on peittoja heiluteltu ja ukonkin oon saanu tai siis yhes ollaa saatu toivottu talletus. Katotaan nyt miten käy. Jännittää ihan hirveesti kaikki mahollisuuet. No mut jos nyt ois tärpänny ni toivottavast pysyy matkassa mukana.

Vierailija
68/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te asiasta paremmin tietävät :)

Eilen illalla nousi lämpö tasan 37,0 ja nyt aamulla mitatessa se oli jo 37,3 ?

Mulla ei ole lämmöt noin korkealla varmaan 10 vuoteen. Ja olo sen vuoksi normaalia heikompi.

Olenko mä saanut nyt jonkun uuden pöpön vai voiko alkuraskaudesta lämmöt nousta noinkin "korkealle".

Eilen illalla makoillessa alkoi molempia rintoja kuumottamaan ja toista jopotti aika eäpämukavasti. Kuitenkin,kun nousin ylös niin,se hellitti.

Mulla ei enään ole mitään käsitystä mitä mun kehossa tapahtuu :D

Tällä hetkellä lähinnä pelkään,että kaikki aiemmat oireet on enteillyt vaan jotain muuta.

Kertokaa te mulle,joko se karutotuus,että ei ne lämmöt yli 37 nouse tai että onko se mahdollista?

Mulla ei ole mitään käsitystä.

Aamupalaa ei tullut syötyä,ei yksinkertaisesti vaan maistunut. Kahvi kyllä upposi.

Vierailija
69/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten multa jää tuo päivityspäivä päivittämättä aina välillä, suokaa anteeksi. :D Kiertopäivät pitäis olla nyt kuitenkin oikein..

Mulla on varmaan joku preovulaatiosyndrooma, vituttaa vähän kaikki! Toivottavasti tarkottaa että ovis tosiaan ois tulossa, vielä ei oikein näytä lupaavalta, valkovuoto ehkä vähän runsastunut.. Niin pitikö mun rentoilla tää kierto?? Hah, dream on.. Koitan kyllä parhaani mukaan!

Hauskaa viikonloppua naiset! Maanantaina varmaan taas palailen listan päivittelyn pariin. :)

Vierailija
70/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet!

Maissintähkä: Kyllähän lämmöt voi nousta paljonkin ennen oletettuja menkkoja jos on raskaana. Itselläni näin on käynyt aina, ollut 36,9-37,2. Mutta se on tosi yksilöllistä eikä niihin lämpöihin ole luottamista ellei ole seurannut omaa lämpöilyään pidemmän aikaa. Yleensä ne lämmöt nousee siinä pari päivää ennen menkka-aikaa. Mutta ei kaikilla tietty nouse ja on niitä, joilla nousee paljon... Itse oln huomannut sen lämpömuutoksen itsessäni lähinnä siinä, että palelee ja hytisyttää niin vietävästi. Lupaavaa tuo kuitenkin on, minusta =). Ja kaikki tissikuumotukset on ihan tuttuja oireita plussasta... Peukkuja siis!!!

Renalle ovis-tsemppejä. Jospa se sieltä tulla putkahtais just sopivasti viikonlopuksi =).

Mikäs on CT:llä meininki? bdbdbdbdbdbdbd!!!

Entä Marjana, jatkuuko tylsä tuhruilu?

Onko jamsuliinin tilassa muutosta?

).( Ei kummempaa raportoitavaa, paitsi ihan järkyttävä hammassärky, jonka vuoksi pitääki lähteä lääkäriin =(. Buranaa vetelin illasta yön yli, että sain nukuttua ja äsken sain ajan. Taitaa olla juurihoidon läpikäynyt hammas, joka siellä kiukuttelee. Ottaisivat pois koko penteleen... Noh, sinne siis.

Mukavaa pertsua ja viikonloppua kaikille. Ja testaajat, heti tietoa tänne tuloksista!!!

RM dpo3

71/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissintähkän oireilut kuulostaa varsin lupaavilta! Ok, tuli taas opiksi noista munuaisarvoistakin. :) Minulla nousee loppukierrosta normaalisti aina lämmöt noin 37,1-37,3 välille, mutta normaalilämpönikin on 36,5, joten se nousu on suhteessa normaali. Sinullahan nuo on jo aika korkealla, jos normaalilämpö on alhaisempi.

Pempsu: No voi helvata! Oikeasti miten raivostuttavaa, kun nuo testitkin reagoi mihin milloinkin tykkäävät.

Jamsuliini: Turha niitä menkkoja on kovin kauaa odotella vauvakuumeilun aikaan. Mieluummin riittävän ajoissa ottaa yhteyttä lääkäriin ja saada asian kuntoon.

Renalle iso tsemppihali!

Gabriela, kiitos! Kyllä tässä toivoa pidetään aina yllä siihen asti, kunnes kunnon vuoto alkaa.

Syli, aivan mahtavaa! Minäkin haluan tuollaisia ruokatunteja. :D Huippua, päivän piristys tuo kirjoituksesi.

CT: Testailehan, niin päästään mukaan jännäämään!

RM: En ole edes vielä laskenut pysynkö lokakuisissa vai siirrynkö marraskuisiin, kun menkat alkaa. Katselen sitten, jos ne milloin suvaitsevat alkaa kunnolla. Tuhruilu jatkuu...

Älähän nyt, se elimistö voi yllättääkin ja päräyttää teille plussan ihan tästä ekasta hoitokierrosta. Niin hienosti jaksoitte ovulaationkin hyödyntää.

ON: Pieni tuhruvuoto vaan jatkuu... Ja alavatsalla jopa ikävän kipakoita vihlaisuja. Odottelua vaan siis...

Marjana kp 27/32-33 yk 33

Vierailija
72/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeastaan kasvaa jatkuvasti. Menkkaoireet nimittäin senkun jatkuvat, mutta menkkoja ei silti näy. Jos luteaalivaihe on sen pituinen kuin sen pitäisi olla, niin nämä oireet ovat aivan liian aikaisia menkkaoireita. Kivasti ekat vatsakivut osuivat kiinnittymiselle sopivaan aikaan. Voi kunpa, voi kunpa...Toivottavasti en putoa täältä pilvilinnoistani.

Rena: korjaisitko tuonne listalle, että 27/25-29.

Vierailija
73/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monella on jännät paikat meneillään! Pidän peukkuja! Tulkaahan heti ilmoittamaan jos/kun testaatte ja mikä tulos on :).

Viikonloppuna pitäisi saada se mies houkuteltua petipuuhiin jottei ovis menisi hukkaan. Ovisoireita ei ole ilmaantunut vielä, mut kyllä nyt rupee olemaan sen aika että parasta ruveta hommiin varmuuden vuoksi :).

Oikein mukavaa ja rentoa viikonloppua!

Misu78, kp 11

74/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Nyt tähän hetkeen vaan omaa napaa, palaan muiden juttuihin illemmalla. Edelleen väsyttää (voi johtua lääkkeen vaihdosta raskausystävällisempään) ja kiukuttaa ihan turhan helposti. Aiemmista raskauksista tuttua olis tuo väsymys. Mikään uni ei tunnu riittävän. Toisaalta uni tulee myöhemmin...

Kuukautiset oevät ole alkaneet. Kauankohan siitä verestävästä olotilasta sisuskaluissa menee kuukautisiin? Oman henk.koht. rajan laitan siihen, että jollei maaliskuussa kun herra täyttää vuoden ole kuukautiset alkaneet ja en ole raskaana, niin jotain outoa on menossa kun aiempaan vertaa.

Työhakemuksen käyn kiikuttamassa kohta, kun hakuaika päättyy. Jos tuuri käy, niin työ loppuisi syyskuussa ja lokakuussa sitten vauva ;-)

Noh, kun nyt jotain tapahtuisi. Ensi viikolla varmaan pitää testiä tehdä jos edelleen väsyttää ja mitään ei kuulu. Kivempaa olis kuumeilla, jos vaan voisi odottaa plussaa tai kuukautisia, kun tietää että ovat tulossa. Nyt ei osaa oikeen kumpaakaan tehdä.

Jamsuliini limbossaan

Vierailija
75/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysy housissa kun ei mieli millää jaksas malttaa loppukuuhun. Mun mielest vois äkkiä alkaa helmikuu ni tietäs miten on käyny. Korkeelta tipun tässä kuussa, jos tärppi ei ole käyny.

Onneks kaveri tulee 15.00 hakee keilaa ja ukkokin pääsee kotiin jo 18.00 koton 18.30. Saa ajatuksia vähän muualle. Väsyttää ja nenätukossa toivottavasti ei flunssa tule lämpöä 36,6. Normi lämpö 35,6. No joskos ei kuume nousis.

MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

Marjaana: kiva kuulla et sain piristettyä päivääsi.

Vierailija
76/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tuu ees omaa napaa vaan omaa hammasta. On niin hirvee hammassärky, että menin päivystykseen. Juurihoidettu hammas joudutaan poistaan, mutta sitä ennen tulehdus (joka siis kuolleessa hampaassa ilmeisesti on) pitää hoitaa pois.

Sain ihan järkyttävän vahvan tuplakuurin antibioottia ja penisiliiniä, viikoksi. Nyt sitten mietin väkisin, että mitenkähän tää vaikuttaa mahdolliseen kiinnittymiseen? Lääkkeet ja annostus on sitä tasoa, että en saa ajaa autoa yksin eikä ole hyvä olla öitäkään yksin vaan seuralaisen kanssa jos tulee hengitysvaikeuksia tai tajunnan menetystä... Ohessa joudun syömään myös kuuriluonteisena burana 800mg+panacod 3xpäivässä, koska kipu on ihan horroria.

Hiukan pelottaa. Nää raskauden alkamisen asiat on niin herkkiä, että liekö tällaisen kuurin aikana mikään edes onnistuisi, vaikka en muutenkaan juuri tän ekan hoitokierron tärppiin usko (kiitos Marjana silti tsempistä, olet ihana =)).

Että silleen.

Mukavampaa viikonloppua teille muille =)

RM

Vierailija
77/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se täti taas jälleen kerran kurvasi paikalle. Tänään kp1. Kierto oli vähän pidempi mitä normaalisti.

Taustaa vähän vaikka moni varmaan mut jo tunteekin. Molemmat ollaan hiukan yli 30v. Lapset 05 & 06, heidän välissään oli kohdunulkoinenraskaus. Yritystä lokakuusta 2010 saakka. Tässä yrityksen aika ollut kaksi keskenmenoa maaliskuussa 2011 ja maaliskuussa 2012 sekä yksi kemiallinen raskaus toukokuussa 2011 ja kohdunulkoinen viime heinäkuussa.

Huonoa tuuria ollut siis kokoajan ja aika toivonsa menettäny on fiilis. Saattaa olla etten kovin paljoa jaksa tässäkään pinossa kuulumisia kirjoitella kun tuntuu että haaveilu on ihan turhaa. Jostain silti tulee aina se toivo kun nuo molemmat muruset saaneet helposti alkunsa ja keskenmenojakin tässä ollut, vaikkakin se on ikävää niin kertoo ainakin siitä että raskaus on mahdollinen. Muutama kierto tässä yrityksen aikana on jäänyt työvuorojen takia hyödyntämättäkin. Kiertoani en mitenkään seuraile, viimeiset kuukaudet on unohtunut laittaa ylös koko menkkojaen alkamispäiväkin.

Jospa vielä joskus meilekin se ilo ja onni suotaisiin.

Toivotan kaikille onnea tähän kiertoon ja Marjanalle erityistsempit!

Ele kp1

Vierailija
78/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena, hankala tilanne teillä tuolta kannalta tosiaan. Jospa siis ovis osuisi sopivasti viikonlopun lopulle =)

Minulle voipi päivittää kp 1/26-27 yk 1

Syli, kiva ruokatunti =) Ja peukut pystyssä että sen voimin tärppää!

Roxymama, aika tuhdit lääkkeet sait tosiaan. Sympatiat kipeästä hampaasta.

Tui, peukut pystyssä sinunkin puolesta!

Jamsuliini, olenkos siis kärryillä vai ihan ulalla? Onko siis niin, että sinulla ei ole vielä kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen? Ja olet lopettelemassa nyt imetystä? Ikävä tosiaan, ettei tiedä yhtään missä menee, mutta jos olet imetystä lopettamassa, luulisi homman lähtevän pian käyntiin, jos et jo raskaana ole. Oletko vielä testaillut yhtään?

eleanora, pahoittelut tädistä. Ja voimahalit, raskaan tien olette jo käyneet. Toivon kovasti, että pian teitä onnistaa.

on: kp 1, mahaan koskee ja greippimehua lasissa =). Viimeksi näin viime vuoden kalenterin pojan leikeissä ja pöljä en napannut sitä talteen, joten en voi nyt tarkistaa kuinka pitkiä kierrot ovat olleet. Viimeisin siis 26, joten taidan laskea 26-27 päivää kierroksi.

Korppi kp 1/26-27 yk 1

79/318 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama: Voihan hammas! Minä uskaltauduin tänään mennä jonoon hamppilääkärille. On kyllä melko tuhdit tropit annettu, toivottavasti sulla ei mene maha sekaisin. Kerroitko lääkärille raskauden mahdollisuudesta?

Korppi: Oikeassa olet, kuopus syntyi maaliskuussa -12 eikä kuukautisia ole vielä kuulunut. Jälkivuotokin oli melko lyhyt kestoltaan. Imetys vetelee viimeisiään (toivottavasti)Neuvolassa maanantaine tehtiin testi, negatiivinen, papakoetta varten. Jos olo jatkuu samanlaisena viikon päästä testiä uudestaan.

Väsyttää niin tolkuttomasti.

80/318 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui85: Jokos testit kuumottaa kaapissa? :)

Misu78: Se on kyllä aina mukavampaa, jos ovishetket sattuu viikonlopulle, niin on helpompi hyödyntääkin. Varsinkin, jos molemmilla on arkisin omat menonsa.

RM: Minkäs antibiootin sinä sait tuon penisilliinin lisäksi? Sanoitko raskaustoiveesta? Kuulostaa vaan epätavallisen vahvalta kuurilta raskaustoiveen aikana. Penisilliini ei vaikuta raskautumiseen/sikiöön, mutta Burana kyllä voi estää ovulaatiota tai ns. pilata munasolun. Mutta pakkohan sitä kipuun on ottaa, jos tarvitsee. Hammassärky on kuitenkin yksi pahimpia särkyjä. :/

Ele, tervetuloa joka tapauksessa. :)

ON: Eilen ei juurikaan tullut mitään tiputteluvuotoa. Ihan pari värillistä valkovuototippaa ja niissäkin sävy enemmän vaaleanruskea kuin punainen. Hassua se kyllä on, miten sitä aina tähän loppukiertoon jostain kaivaa sen toivon, että "jos kuitenkin olisi raskaana". :D Tekisi mieli testailla ja palauttaa itsensä maanpinnalle. Vaikka tuskinpa ne testitkään vielä mitään näyttäisi joka tapauksessa, kun vasta keskiviikkona kuuluisi menkkojen alkaa.

Tällä naisella olisikin viikonloppu töitä tiedossa, joten täytynee lähteä koiraa ulkoiluttamaan ja suunnata sitten töihin. Onneksi lupasi edes lumisadetta, eikä auringonpaistetta, niin ei ihan niin paljon harmita. ;)

Marjana kp 28/32-33 yk 33