LOKAKUISET 2013
Kommentit (318)
täällä myös pientä vauvakuumetta ollu ilmassa jo pidemmän aikaa.. :)
täällä viidettä kuumeillaan. edelliset -02,-07,-09 ja -11
pientä vihlontaa ollu alavatsalla vasemmalla puolella, palelua ja rintojen arkuutta mut katsotaan miten käy :)
kp 32/35-43
Kiitos kaikille tuesta. Sunnuntaina käytiin kyseisessä perheessä ja emäntä pyysi mua mukaan polille, kun mies ei voi olla pois töistä. Pakko mennä en voi yksinkään päästää. Perkeleen ukko ku ei ees sen vertaa tue omaa vaimoaan.
Voimia teille kaikille uuteen kietoon joutuneille, josko ens kerral plussaa.
Ja meille muille oikein paljon plussa tuulia, joita kohta toivottavasti alkaa satelemaan.
Kiitos Renalle päivityksistä!
Pahoittelet kaikille, joilla ei tässä kuussa tärpännyt ja kovasti voimia seuraavaan kiertoon. Ja tietenkin paljon plussatuulia kaikille vielä jännääville!
Itsellä alkaa olla viimeiset piinapäivät ennen testausta / menkkojen alkua. Välillä olen aivan varma raskaudesta (kaikki oireet löytyy pienistä hetkittäisistä ällötyksistä, vatsan nipistelyistä, rintojen arkuudesta ja vessassa jatkuvasti ravaamisesta aina siihen kummalliseen päivittäin toistuvaan silmän elohiireen saakka :)), mutta välillä tuntuu, että en mitenkään voi olla raskaana vielä. Mulla siis ekat luomumenkat tulossa (jos siis tulossa:)), ehkäisyn (ehkäisyrengas) jätin pois viime kuussa. Tosin ehdin käyttää sitä vain 4 kuukautta, en tiedä onko sillä merkitystä kun alkaa yrittää raskautumista.
Ostin herkän r-testin ja periaatteessa voisin kai testailla jo huomenna (menkkojen pitäisi alkaa ke-pe välillä), mutta en tiedä uskallanko. Edellisissä raskauksissa olen aina saanut tosi vahvan plussan jo sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, joten periaatteessa jos olen niin onnekkaassa tilassa, että olisin raskautunut, sen pitäisi kai näkyä jo huomenna. Saapa nähdä miltä tuntuu aamulla, uskallanko. Toisaalta tuntuu niin hassulta, ettei jaksaisi rauhassa odotella muutamia päiviä, mutta nämä vikat päivät on oikeasti todella piinaavia, kun jotain toivoo ja odottaa. Tiedän, että tiedätte tunteen :)
Tsempitykset kaikille ja toivottavasti saamme pian kuulla ilouutisia useammaltakin taholta!
Eilisen jälkeen ei mitään uutta minulle eikä tännekään vielä näköjään ekaa plussaa ole saatu. Toivottavasti joku pian plussaa!
82
RM: Minun on paljon helpompi uskoa muiden raskautumiseen, koska se on tosiasiassa paljon todennäköisempää kuin oma raskautuminen luomusti. Enkä tällä tarkoita, etteikö sekin olisi mahdollista. Toivottavasti hammassärkysi loppuisi pian kokonaan. Kyllähän nuo lääkkeet yleensä muutamassa päivässä alkaa tulehdusta rauhoittamaan.
82: Hienoa, että olet saanut lääkärille ajan. Saa sitten perustutkimukset tehtyä ja pääsee jonoon lapsettomuuspolille, jos sinne asti tarvitsee lähteä. Se rattaat on niin hitaita pyörimään, että parempi olla ajallaan liikkeellä.
Jamsuliini: Kiitos sanoistasi. :) Sitä uskoa tässä on nyt koeteltu aika kovasti ja mukava kuulla, että joku muu sanoo sen raskauden oikeasti olevan mahdollinen. Eihän meillä mitään estettä sille ole.
Minulla myös menossa tuo "pidä itsestäsi huolta" -teema. Jos itsellä on hyvä olo, sujuu muutkin asiat paremmalla mielellä.
Misu: Kiitos myös sinulle. :) Minulla ainakin limat lisääntyy selvästi 1-2 päivää ennen ovulaatiota ja sitä riittää myös ovulaation aikana.
Syli, olet kyllä vahva nainen! Minusta ei olisi lähtemään mukaan sinne polille. Nostan sinulle hattua, että pystyt sulkemaan itsesi tuon tilanteen ulkopuolelle ja tukemaan tuttavaasi.
Tervetuloa myös kaikille uusille!
ON: Roxymaman kommentti siitä, että taidan olla aika palasina, kuvasti oloani aika hyvin. En edes muista milloin minulla olisi ollut näin rikkonainen olo tämän vauvakuumeen tiimoilta. Eilen illalla se olotila vaan jysähti päälle. Itkin varmaan kaksi tuntia yksin kotona. Ja näköjään ne kyyneleet alkaa valua nytkin, kun rupesin tästä kirjoittamaan. Olen onnistunut todella hyvin pitämään poissa mielestä sen pelon siitä, että lasta ei koskaan tulisikaan, mutta jostain syystä se nyt jäytää mielessä jatkuvasti. Haluaisin niin hetkeksi irti tästä kaikesta vauvahaaveen aiheuttamasta tuskasta ja pelosta.
Olisi mahtavaa päästä vaikka matkalla viikoksi, mutta eihän meillä ole edes varaa lähteä minnekään, kun syksyllä oli ensimmäinen IVF-hoito ja toukokuussa seuraava, niin niihin menee niin älyttömästi rahaa. Olikin miehen kanssa puhetta, että josko se häämatka olisi seuraava... Ei taideta kyllä kirkkoa enää tulevalle kesälle saada, mutta ehkä seuraavalle. Mehän ollaan häitäkin lykätty sen takia, että minä en haluaisi mennä naimisiin vauvamahan kanssa, enkä juuri synnyttäneenäkään. Tällä hetkellä se asia alkaa tuntua jo sivuseikalta. Ehkä se häiden järjestely olisi vain sopivaa puuhaa siirtää nämä ajatukset johonkin toiseen tärkeään asiaan.
Tällä hetkellä yritän vain keskittyä itseeni ja omaan hyvinvointiin. Päivät menee töissä ja ulkoilen kyllä paljon luonnostaan, mutta lisäksi olen nyt sopinut viikonloppureissuja ystävien luokse toisille paikkakunnille jne, että tulee tehtyä asioita, enkä jämähdä kotiin pelkästään silloin, jos miehelläkin on menoja tai töitä. Yritän tätä kautta saada potkittua itseäni perseelle ja saada päälle positiivisen vauvakuumeen uudestaan. Näitä hetkiä varten varmasti lapsettomuuspolikin tarjosi niitä keskusteluapuja, mutta ihan vielä en sinne suunnalle halua kääntyä. Jos en omin voimin saa itseäni nousemaan tästä olotilasta, niin sitten varaan sinne ajan.
Plussatkaa nyt joku, että saadaan plussajuna liikkeelle! :)
Marjana kp 30/32-33
Voimia Marjaana! Kirkon saanti riippuu minkä kirkon haluatte ja tietenkin hieman ajasta. Mikäli asutte pienellä paikkakunnalla niin uskon, että kesä lauantaita on vapaana. Kannattaa kysyä.
Täälläkin malttamattomana odotan teidän muiden plussia, jotta ajatukset sais jotain positiivistakin. No, mutta nyr näkemään niitä ihania vaalean punaisia ja sinisiä unia.
Olin väärässä. Ovis ei ollutkaan vielä, eikä mennyt huomaamatta ohi! Eilen illalla alkoi taas armoton jomotus alavatsassa ja tiesin että nyt tuli se H-hetki. Pakotin miehen sänkyyn kivuista huolimatta ja saatiin varmennusjoukot perille. Jälkeenpäin kivut olivat vielä pahemmat ja oli pakko ottaa buranaa että sain unta. Nyt on taas toiveet niiiin korkealla kun tietää että ovis on hyödynnetty maksimiin. Tässä ei nyt voi muuta kuin odottaa lopputulosta ja sit tiputaan korkealta kun täti saapuu. Mut vielä toivo elää ja alkaa armoton oireiden kyttäys :D.
Marjaanalle tsemppiä alakuloisuuteen. Vaikka meillä on kolme edelliset lapset tärpänneet vuoden sisällä tiedän miltä tuntuu kun plussaa ei kuulu yrityksistä huolimatta. Ymmärrän että on vaikeeta ajatella muita asioita ja suunnitella eteenpäin, mutta minäkin uskon että häiden järjestely tekisi todella hyvää sinulle. Saisit muuta miellyttävää ajateltavaa :). Ota rohkeasti yhteyttä kirkkoihin ja kysy olisiko vapaita aikoja kesäksi, jos kesähäitä haluatte. Häitä voi myös järjestää pienellä budjetilla jos tuntuu että IVF-hoidot nielevät kaikki rahat. Halvinta on tietysti mennä maistraatissa salaa naimisiin, mut sehän ei pahemmin suunnittelua kaipaa :).
Sylille myös tsemppiä tulevaan koitokseen. Olet kyllä hyvä ystävä kun suostut tukihenkilöksi tuollaiseen tilanteeseen vaikka haluaisit oikeasti olla kaukana sieltä!
Tulehan nyt joku kertomaan meille plussauutisia kun edellisestä on jo niin pitkä aika!
Korppi: Minä kuulun myös niihin testaajiin, että aikaisintaan sinä päivänä testaan kun menkkojen pitäs alkaa. Joskus olen joutunut (ja tässä kierrossa joudun) testaamaan päivää aiemmin syystä tai toisesta enkä pidä siitä. Monesti olen myös ollut testaamatta, siis näkeehän sen sitten jos ei menkkoja näy, ehtii monta päivää myöhemminkin testaamaan.
82: toivotaan, että pelkkä lääkärille juttelemaan menemiseen tähtäävä ajanvaraus riitti pelotteeksi ja nyt kroppa toimii ja raskaus alkaa =).
Pempsu: kaikki alavatsakipuilut voi olla ihan hyvin oireita, joten tsemii vaan kovasti!!! Jospa saisit sen plussajunan liikkeelle =)!
CT: toivotaan, että ootkin pieniin päin =)
jimitzulle tervetuloa. Jospa visiittisi jääkin vain piipahdukseksi... Ota meitä sitten junaan mukaan isosti, jooko?
Syli: siis oikeastiko kykenet meneen tueksi polille? Huh huh, olet kyllä melkoisen vahva nainen. Ei mikään helppo reissu.
Kuutyttö: joko testasit??? Toivotaan, että tulitkin heti raskaaksi. Malttia sitten jos ei vielä näy testissä, ehkäisyn pois jättäminen voi hyvinkin sotkea kuvioita!
Marjana: Voi sinua!!! Ymmärrän niin kovin hyvin vaikken voikaan sanoa, että tiedän miltä sinusta tuntuu. Oma yritykseni kesti aikanaan "vain" kaksi vuotta ja yrityksen aloituksesta kolmen vuoden kohdalla esikoinen syntyi. Tiedän kuitenkin jotain siitä epätoivon tunteesta, mustasta surusta ja jopa raivostakin, mitä tämä vauvaprojekti voi aiheuttaa.
On tosi hyvä, että koetat kaikin tavoin elää normaalia elämää ja ajatella muuta. Häät voisi olla aivan loistava juttu, saisit ihan muuta puuhaa joksikin aikaa. Ja jos sitten käviskin niin, että tulet raskaaksi häiden alla niin sehän on elämää. Varmasti osaisit nauttia sekä häistä että raskaudesta =).
Kovaa tuo on, sitä ei käy kiistäminen. Niin moni kitinä ja mutina tuntuu vähäpätöiseltä sen rinnalla, mitä käyt läpi. Lähetän sulle virtuaalivoimia ihan kaamean kasan, rekkakuormallisen.
).( ei mitään raportoitavaa paitti ehkä se, että hammasta särkee enää vain hieman. Pärjään jo lähes ilman särkylääkettä. Vatsa vaan on kipeä, kiitos lääkkeiden. Yyh!
Tarmoa tiistaihin kaikki ja hei, nyt niitä plussia kehiin!!!!
RM dpo7
ON: ihan puhdas nega tuli tänään aamulla. Oon ostanu niin paljon testejä, että voin testailla joka päivä. Tiedän, että se on tyhmää tuhlaamista, mutta jotenkin se helpottaa mun oloa enkä stressaa niin paljon. Jännityksellä odotan seuraavia testejä.
Marjana, munkin mielestä häiden suunnittelu saattaisi tuoda kivasti muuta positiivista ajateltavaa! Tosin, onhan siinäkin riskinsä että stressaantuu vaan lisää. Mutta hauskaa se on :)
RM, sulla on uskomatonta luonteen lujuutta! :) Itse en pystyisi olemaan testaamatta (kuten on jo varmaan käynyt ilmi). Meillä on muuten sama DPO.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Pempsu, kp 23/30-35, dpo 7 (jee!!!), yk 5
mukaan ryhmään vaikka aloitinkin uuden keskustelun jo odotuspuolella... olen ollut taustajoukoissa ja lukenut viestejänne, mutta en koskaan kirjoitellut mitään... eli täällä plussattu sunnuntai aamuna 20.1. eli LA arviolta 2.10. olen 29v. (mies 32v.) 4 lapsen äiti (lapset -04, -06, -08, -10) ja nyt siis odotellaan 10/13 syntyväksi viidettä...
viimeiset kk oli 26.12 ja sit alkoi ihmeellinen vuoto 12.01 ja kesti 6 päivää ja oli kummallista... vuotoa tuli yhteensä saman verran kun yleensä kuukautisten aikaan yhtenä päivänä, ja kaiken lisäksi 2 viikkoa liian aikaisin, noh ajattelin että nyt on kierto ihan sekaisin, mutta sitten ihmettelin ihmeellisiä kipuja tuon vuodon loputtua (kuin ovulaatio) ja hämmennyin lisää... no sitten alkoi tulla pahoinvointia... no mulla oli kaapissa odottamassa yks testi ja ajattelin jo valmiiksi, että aivan tyhmää testata nyt reilu viikko kk:sta, mutta plussaahan se näytti. :) mihinkään en ole asiasta vielä ilmoittanut (kuin miehelle tietty). jännää olla taas raskaana. :)
siis kiinnittymisestä johtui siis ilmeisesti tuo vuoto, vaikken sellaista aluks uskonut, kun kuitenkin oli ihan verta, vaikkakin niukkaa, mutta sidettä kuitenkin tarvi tuon 6pv.
Kiva onnea heloity. Ihanaa kuulla plussasta valaa tännekkin uskoa huomiseen.
Te kaikki ootte niin ihania nyt töissä, joten en riipustele enmpää.
Syli: Nostan sulle hattua hirmuisesti, osaat kyllä hienosi tukea kaveriasi. Minusta ei varmasti siihen olisi. Jo sekin, kun kaverini on raskaana ja polttaa tupakkaa kuin korsteeni, saa sappeni kiehumaan. Kerran mainitsin hänelle että olisi syytä lopettaa ja kerroin riskeistä ja hän vain totesi että on jokaisen oma asia polttaako vai ei. Miten niin oma asia! Se lapsihan siinä sitä myrkkyä saa! Iso virtuaalihalaus sinulle!
Jamsuliini: Tuo pidä itsestäsi huolta-juttu on varmasti hyväksi. Olen itsekin siihen pyrkinyt. Syön terveellisesti, lenkkeilen ja koitan muistaa otaa vitamiinit :D
Marjana: Ymmärrän hyvin tuon romahtamisen. En voi sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu (koska itselläni on jo lapsia) mutta ymmärrän sinua hyvin. Meillä on ollut lähes yhtä pitkä tie tässä yrityksen aikana. Kuitenkin uskon vahvasti siihen että tulet pian raskaaksi. En tiedä mutta on vain sellainen tunne. Kuitenkin teillä on täydet mahdollisuudet raskautua ihan luomustikin, jostain syystä se pienokainen vaan antaa odotuttaa itseään. Joskus vaan menee aikaa vaikka raskaus lopulta kuitenkin luomusti natsaakin. Lähipiirissäni on muutamia kavereita jotka ovat yrittäneet pitkään ja käyneet hoidoissa, sitten raskaus kuitenkin on alkanut luomusti. Varmasti tekisi hyvää puuhata häitä :) Ei kannata ajatella sitä oletko sitten raskaana kun hääkellot soi, uskon että pystyt kyllä nauttimaan molemmista samaan aikaan :) Kysy ihmeessä onko kirkkoja vapaana, tässä vaiheessa niitä voi saada kesälauantaillekin vielä! Me "karkasimme" naimisiin mutta vihittiin kuitenkin kirkossa kahden todistajan läsnäollessa. Tunnelma oli ihana ja kaunis. Tilaisuuden jälkeen juhlittiin syömällä hienossa ravintolassa ja naukkailemalla alkoholitonta kuohuviiniä, olin raskaana siis tuolloin ;) Hienosti olet kuitenkin kokoajan jaksanut tsempata muita ja olla positiivisella asenteella. Olet ollut yksi parhaista tukijoistani tämän vähän yli kahden vuoden aikana (yk:ja en ole enää jaksanut edes laskea). Virtuaalisesti lähetän sinulle paljon voimia ja halauksia! Kyllä se pienokainen vielä teillekin tulee, siitä olen varma!
Misu: Onnea oviksesta! Eikö burana muuten voi estää ovulaation/haitata jotenkin munasolua? Näin olen kuullut. Peukut kuitenkin että tärppi tulee!:)
Tervetuloa uusille!
ON: Vuoto alkaa loppumaan. Tänään kp5.Täytyy kyllä sanoa että menkat oli normaalia pidemmät ja runsaammat.Kierto oli myös viimeksi pari päivää pidempi kuin yleensä josta päättelin että oliskohan tapahtunut mahdollinen kiinnittymisyritys joka ei sitten onnistunutkaan? Loppukierrosta kun oireet oli niin erilaiset mitä yleensä. Rinnat ei aristaneet jne. Testaamaan en sortunut kuitenkaan. Olen päättänyt etten testaile ennen kuin kuukautiset on paljon myöhässä. En halua enää pettyä saaden plussan joka sitten kuitenkin menee heti alussa kesken. Positiivista noissa keskenmenoissa on se että mahdollisuus tulla raskaaksi on olemassa. Ja kun nuo kaksi ihanaa lasta ollaan saatu (ja tärppäsi silloin kyllä helpolla). Tekeeköhän se ikä sitten kuitenkin? Tosin en mikään vanha vielä ole, monet tässä iässä alkavat vasta esikoista väkäämään. Toivon niin että tämä vuosi toisi meillekin sen onnen että raskaus alkaisi ja kestäisi myös loppuun asti. Gynellä olen käynyt ja mitään poikkeavaa ei ole löytynyt. Sanoikin että odotellaan MILLOIN se raskaus sitten alkaa. Jotenkin tuli sellainen positiivinen-olo että mitään epäilyksiä sille ei ole etteikö tässä raskautuisi mutta milloin, se taas on eri asia. Haluaisin kuitenkin uskoa että se on mahdollista ja pieni meillekin vielä suodaan. Välillä olen hyvin pessimistinen asian suhteen ja toisinaan taas jostain tulee se positiivisempi mieli. Stressaamaan en kuitenkaan aio enää alkaa enkä kiertoa seurailla, näin en ole tehnyt silloinkaan kun nuo murut ovat alkunsa saaneet. Se tosin mietityttää miten tuo varjoainekuvaus syksyllä vaikuttaa raskauden alkamiseen ja joku siitä tietoa linkittelikin silloin ettei sillä pitäisi olla mitään merkitystä. Aloin syömään omega 3 + kalaöljy + foolihappo + BDE-vitamiinia (2 kapselia päivässä) en raskautumisen takia mutta vaihdoin vitamiinin nyt tuohon välillä :D
Tsemppiä ja plussapuhureita jokaiselle! Koittakaahan joku nyt plussata!
Ele kp5
Tuo asia buranasta ja oviksesta oli uutta tietoa minulle, kiitos siitä Ele! Enpä syö enää buranaa sitten, vaan siirryn Panadoliin kokonaan. Eihän sitä buranaa raskaanakaan syödä :).
Juniori kiukkuaa antaumuksella... Huokaus...
Marjana: Heikkouden näyttäminen on vahvuuden merkki. Voihan se olla että vahvana oleminen on stressannut sinua 'salaa'. Huonona keittiöpsykologina heitän ilmaan ajatuksen, että kuukautiset on sinulle ollut kuin pieni kuolema. Yritysaikaasi niitä mahtuu eräskin. Surutyötä meneillään oleva lapsettomuuskin tarvitsee. Joskus on hyvä mennä syvälle pahimpaan painajaiseen ja setviä tie ulos, miten selviytyä. Se voi puhdistaa ilmaa ja rentouttaa. Itku auttaa ja helpottaa. En tarkoita että lyöt hanskat tiskiin tai suunnittelet sitä mutta pohdinta entä jos ei itse tärppää mitä vaihtoehtoja on voi olla hyväksi. Itsellä tosin ei kokemusta tästä painajaisen lajista mutta ihan yhtä konkreettisesta.
Kuten tiedät niin lapsia ei allakan kanssa tehdä naimisiin voi mennä. Vielä ehtii kuin kummasti. Ja Suomen kauniissa suvessa vihkiminen voi tapahtua vaikka järven rannalla tai muussa teille tärkeässä paikassa. Häiden suunnittelu on mukavaa (mutta kerta riittää):-)
Toivottavasti ajatukseni on ymmärrettäviä eivätkä loukkaa. Se ei tod ollut tarkoitus.
Jamsuliini
Heipsansaa,siitä onkin jo tovi kun viimeksi rustailin.
Eilen tein r-testiä (päivällä) ja negaa näytti.
Olo on kuin menkat alkaisi.
Suuri ihmetyksen aihe on,kun äitini laittoi eilen tekstiviestin,että "oletko sä raskaana?"
Ei olla kenellekkään edes puhuttu,että yritetään.
Eikä äitikään suostunut kertomaan miksi niin luuli.
Aamulla tuli uusi viesti häneltä, oli nähnyt unta että olen raskaana LA 30.4 :D Ihan sinne en kyllä ehdi :D
Testailen uudemman kerran jos menkkoja ei kuulu kp30 jälkeenkään :)
Kp 28/30
Heippa kaikille!
Mä ajattelin nyt liittyä tänne seuraanne! Olen 25-vuotias nainen ja mieheni 27. Menimme viime kesänä naimisiin ja siitä saakka ollaan ilman ehkäisyä oltu. Raskaaksi tulin lokakuussa ja se oli niin mahtava tunne. Kuitenkin viikolla 10 tunsin ettei kaikki ole kunnossa ja menin ultraan, sikiö oli kuollut kohtuun. Joulukuussa mulle tehtiin lääkkeellinen kohduntyhjennys. Nyt sitten kuukautiset alkoivat pari päivää sitten ja taas päästään yrittämään uudelleen!!:)
Olen täällä käynyt teidän juttuja lukemassa jo jonkin aikaa mutta nyt kun taas normaali kierto pääsee käyntiin niin ajattelin liittyä keskusteluunkin mukaan!
Teille varsinkin jotak olette jo pidempään yrittäneet lasta saada, oletteko ikinä käyneet osteopaatin vastaanotolla? Joskus kroppa saattaa käydä ylikierroksilla, kohdussa, munanjohtimissa tai munasarjoissa (tai niitä ympäröivissä kalvorakenteissa) saattaa olla kireyksiä joita osteopaatti pystyy availemaan! Myös koko kehon rentous sekä fyysisesti ja psyykkisesti vaikuttaa raskautumiseenkin niin kannattaa hoidattaa itsensä kuntoon! Esim. helsingin tapanilassa työskentelevä lasse maijala on erikoistunut lapsiin ja raskaana oleviin ja hoitaa myös lapsettomuutta. (www.lastenosteopatia.fi) Kannattaa kokeilla, itse meinaan mennä nyt keskenmenon jälkeen taas hoidattamaan itseäni.:)
Kaikille tsemppiä raskautumiseen!!:)
Demi
nytpä oon sit ihan hoomoilasena... siis tuo sunnuntai aamun testi oli apteekin omalla ja oli aika haalee, mut kuitenkin selkee ja testiajalla... nyt ajattelin tehdä kuitenkin uuden testin, ihan vaan siks et halusin tummemman viivan... no hain apteekista ja menin heti vessaan (päiväpissasta) eipä näyttänytkään enää mitään ja kyseessä sama testi ja siis 2 päivää myöhemmin... kävin ostaa sit viel uuden eri merkkisen ja tein sen nyt illalla, clearblue early, ja ei taaskaan mitään, enkö nyt sit ookkaan raskaana? oliko eka testi viallinen? en ymmärrä tätä... ja surullinen on mieli... :(
kuumeilemaan :)
ikää 31, mies 34. lapsoset edellisestä liitosta 01 ja 08, eli kolmosta yritetään ( miehelle ekaa). aika pitkään ollaan jo tuherrettu. pillerit jätetty pois 08/11 ja km 08/12. Nyt pistin miehen vitamini kuurille. Itse menen huomenna lekurille ja koitan saada ajan verikokeille kilppari-testejä varten. Mutta toivotaan että meillekkin se pkkuinen vielä saatais ihan luomuna :)
kp 8/30 yk 17
tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Jamsuliini, oletko yöimetykset lopettanut milloin vai vieläkö imetät? Minulla kuukautiset alkoivat aika pian yöimetysten lopettamisen jälkeen, kun poika oli reilun vuoden ikäinen. Jospa pian homma käynnistyy, tai vielä parempaa, tulee plussaa testiin.
syli, ei ihme että hermostuit! Tuskinpa minustakaan olisi tukemaan ratkaisua..
82, kiva kun vastasit. Itse yritän odottaa ainakin siihen oletettuun menkkojen alkamispäivään. Järkevämpäähän se varmasti on mitä pidemmälle malttaa odottaa. Jospa teillä nyt tärppää!
Pempsu, piinaavaa jännitysviikkoa! muista tulla heti raportoimaan jos testiä teet! Kuinka varhaisessa vaiheessa olet jo testaillut?
Korppi kp 4/26-27, joka yrittää vain kärsivällisesti odotella että kierto vähän etenee…