LOKAKUISET 2013
Kommentit (318)
Kirjotan nyt tosi nopeesti kuulumisiani. Oon viime viikolla jo kahdesti käyny kirjottaan tänne pitkän viestin, mutta viestin lähetettyäni, se on vaan kadonnu jonnekin. On ottanu tosi paljon päähän, mutta en oo sitten ehtiny kirjottaa uutta tekstiä. Pieni lapsi kotona ja töissä käyn. No nyt mää tajusinkin. En oo kiireessä laittanut tuota varmennetta ja oon vaan poistunu sivulta. Siksi siis teksti ei oo tullu näkyviin. No hyvä, että nyt hoksasin. :) Mutta asiaan.
Mulle voi päivittää kiertopäiväksi vaikkapa 6/43. Kroppa on jotenki ihan sekasin. Yleensä mulla on kierrot aika pitkiä, mutta nyt olikin aika lyhyt kierto. Ensteks tuhrutti viikon ja nyt on toista viikkoa vuotanut vähän enemmän, että kai nämä nyt menkat on. Tosi omituista. Tilasin ovistestejä nyt, että jos jotain selkoa sais tästä hommasta.
Mutta plussatuulia kaikille! En hirveesti ehdi täällä käydä, mutta kiva olla porukassa mukana kuitenkin. :)
Alfhild 6/31-43
Yöllä alkoi menkat ja nyt sitten yk 14 käyntiin. Turnauskestävyys edelleen miinuksen puolella, mutta kyllä täällä vielä kuumeillaan:/
Tässä kuussa tilaillaan aikaa tohtorille perusjuttujen selvittämistä varten, ukko tähän on viimein myöntynyt. Tarttee vaan katella tuolta kaupungista joku yksityinen kun lähisukulainen vastailee tuohon terveysaseman ajanvarauspuhelimeen. Sille nyt en tässä kohtaa ala setvimään millä asialla liikutaan... Mutta kyllä jännittää, kierto on täysin säännöllinen ollut aina ja tasan kaksi viikkoa sitten oli nytkin ovis. Eikä mitään oireita tai vaivoja tai epäilyksiä. Selkeeseen vaivaan luulisi olevan myös apuja saatavilla:) Saatan olla toki kujilla koko hommasta!
Jotenkin semmoinen olo, että lopputulemana on selittämätön ja ikä, enkä ole lainkaan varma että mies innostuu hoitoihin. Tietty myös miehessä voi olla sanomista mutta sehän selviää pian:) Lopun alun tunnelmat siis menkkaharmituksen lisäksi.
Aliina kp1/30-33, yk14
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Rena: Täälläkin joku preovulaatiosyndrooma vissiin kun kaikki ketuttaa ja mielialat vaihtelee :D Taisin miehenkin eilen suututtaa ovien paiskomisella kun suutahdin ihan mitättömästä asiasta..yleensä olen nimittäin rauhallinen :)
Marjana: Jospa se oiskin nyt ylläripylläri plussa, sitä sinulle toivoisin :)
Tui85: Milloin meinasit testailla? jännät ajat sulla :)
ON: Itse rupesin nyt testailee ovista. En kyllä yhtään tiedä millainen kierto täst on tulossa joten siksi nyt ajoissa liikenteessä testailun suhteen. Toivottavasti ei satu just ma-ke kun mies työmatkalla, talletuksia kai pitäis sit tehdä.. :) jos kierto pitkä niin ovis vasta ens viikon loppupuolella. Muutoin olen yrittänyt rauhoittua tän vauva-ajatuksen kanssa ja yrittänyt siirtää ajatuksia ihan muualle. Omaa aikaa oon ottanut lenkkeilemällä pitkiä lenkkejä yksin ja nauttinut lumisateesta ja tähdistä, itse saan paljon hyvää mieltä luonnosta :) Tyllerön kanssa siivottu ja nyt vielä pisteenä iin päälle tulppaanit ja kevätesikot kaupasta niin sit on hyvä :)
Uutta kiertoa aloitteville positiivisia ajatuksia ja piinailijoille pitkää pinnaa :D Mukavaa viikonloppua!
-Pihlaja-
Marjana: Melko ärsyttävä tilanne sulla. Outo myös kun miettii äkkiseltään sun aiempia kiertoja. Siis, että tollanen tuhru muka alkaa jo noin aikasin. Pöh! Mä kans keräilen heti keikki positiiviset fibat susta ja toivon, että se oiskin vaan sun kroppa, joka sekoilee alkaneen raskauden takia. Voimat ja peukkua!
CT: Pahoittelut negoista =(.
Aliiina: Tervetuloa joukkoon, vaikka se pahus meinaakin menkkojen alkua taas... Tunnelmissa ei tosiaan varmaan hurraamista, tsemp!!
Pihlaja: Onnea oviksen bongailuun!!!
).( Täällä olo aavistuksen siedettävämpi kuin eilen, mutta edelleen särkee. Yö oli aika heviä... Särkylääkkeet auttaa vaan pari tuntia, joten aika perkuleesti saa kärsiä ennen kuin saa lisää ottaa. Antibiootit ja penisiliinit ei ole potkaisseet ainakaan vielä.
Sain tosiaan V-pen megan ja Flagyl-kuurin. Kumpikaan ei ole letaali raskautta ajatellen, mutta eniten siis mietityttää, että miten näin myrkytetyssä kehossa mitään tapahtuis???
En pystynyt eikä kyllä tullut mieleenkään ottaa puheeksi vauvajuttuja eilen, olin niin tuskissani, että halusin vaan lääkettä ja äkkiä. Niinpä fiilis ei projektin suhteen ole häävi. Mulla on lisäksi hammasröntgen määrätty 28.1. eli se ois sit niinkun dpo13! Sitten on pakko tehdä testi vaikken haluis testata koska röntgeniin en toki voi mennä jos oiskin käyny tuuri =).
No, tällasta pakkaspäivän puhinaa täällä.
Kivaa viikonloppua kaikille. Koitetaan jaksaa tätä touhua...
RM dpo4
Heippa!
Ilmoittaudun pitkästä aikaa tänne palstalle lokakuisiin kuumeilemaan kun nyt tuntuu että on kuumeiltavaa ja jotain odotettavaakin. Itse 32v., mies 35v. Yritystä takana jo pari vuotta. Meille ei normaalitapaan vauvaa tule, joten hoidot välttämättömät. Esikoista siis yritetään.
Julkiselle puolelle ollaan odoteltu tässä hoitojen alkamista ja nyt ne vihdoin viimein on alkaneet! Eli IVF hoitopäivä 5 käynnissä. Laskettu aika osuisi melkolailla lokakuun puoliväliin joten tämä lienee oikea kuumeilupaikkani :)
Kuukautiset ovat melkoisen epäsäännölliset olleet aina vaikka niitä on koitettu Teroluteillakin tasoittaa, mun kroppani näköjään elelee ihan omaa elämäänsä..
Hengessä mukana teidän muidenkin kuumeiluissa, plussatuulosia!
eli:
kaunisikävä kp 6/epäsäännölliset
Roxymamma: jos meet röntgeniin kannattaa mainita mahdollinen raskaus.
Itsellä 2 tervettä lasta ja molemmista ennen kuin tiesin et oon raskaana kaatumisen yhteydessä polvilumpio pois paikalta ja sen vuoksi röntgen x2 ja vahvat särkylääkkeet, joita ei saisi raskauden aikana käyttää. Rtg voidaan raskaana olevaltakin ottaa, jos tilanne vaatii, mutta pitää suojata hyvin. rtg-hoitajat kyllä tietää.
Paljon plussa tuulia toivon tähän kuuhun. Ja teille, jotka siirrytte ensikuuhin paljon voimia. Itse odotan ensikuun alkuun testailuja. Siis ensi kuun alussa aikasintaan voin ees testata. jännä et oon toiveikas tämän kuun suhteen. Toivotaan etten joudu taas pettymään. Mieskin ihan intoa piukassa ja tänään suunniteltiin talon maalausta. Siis loppuvuonna ehkä ostetaan miehen äidiltä talo ja miehen äiti varmaan muuttaa sitten mein osakkeeseen. Molemmat toivoo et se vaavi nyt tekis tuloa ja uudessa talossa olis ihanasti tilaa ja remppa suunnitelmat on tehty perheen lisäystä huomioiden.
Pikainen esittely:
Minä 24, mies 26. Esikoinen yrityksessä.
Ovistikut olleet käytössä parissa kierrossa ja aion jatkaa tikuttamista, koska kiertoni lyhenee (onneksi) koko ajan. Oli melkoisen pitkä pillereiden lopetuksen jälkeen.
Laskettu aika menisi lokakuun loppuun, jos nyt tärppää.
Plussatuulia ++++++
Taikku kp1/31, yk4
Roxymama, oletko kokeillut neilikkaa hammassärkyyn? Kokonaisten neilikoiden pureskelu tai neilikkajauheen kostutus ja kipukohtaan laittaminen pitäisi kuulemma puuduttaa suuta ja viedä pahimman säryn, itse en ole onneksi joutunut kokeilemaan. ei kait siitä haittaakaan voi olla, kun odottelee seuraavaa lääkeannosta.
Hei kaikille, ilmottaudun minäkin tänne mukaan. Eli ensimmäistä yhteistä lasta mieheni kanssa yritetään, kp 24/27-29, yk1. Minulla on ennestään kaksi lasta, ja raskautuminen tapahtui silloin nopeasti yrityksen aloittamisen jälkeen (yk1-2), mutta toisaalta nyt ikää alkaa olla jo sen +35, joten saapa nähdä miten käy.
Kovasti ajatukset pyörivät vauva- ja raskausasioissa yrityspäätöksen jälkeen ja olen toki kokenut lähes kaikki mahdolliset raskausoireetkin tähän mennessä :) Juuri tällä hetkellä ei tunnu miltään ja ajatukset ovat enemmänkin epäuskon kuin uskon puolella raskautumisen suhteen. Yksi tosi kummallinen asia on nyt tosin vaivannut viikon verran (ei tosin välttämättä liity mahdolliseen raskauteen), eli päivittäin useasti toistuva elohiiri on vaivannut vaihtelevasti molemmissa silmissä. En edes muista, milloin minulla olisi ollut elohiiri viimeksi! Ainakin kovin harvoin, ja siksi se on kiinnittänyt nyt huomiota kun on toistuvaa ja jokapäiväistä.
Mutta nyt siis odotellaan ja jännäillään vielä ainakin muutama päivä,testin ajattelin tehdä loppuviikosta tai ensi viikonloppuna, jos menkat eivät ole alkaneet.
Tsemppiä kaikille jännittäjille ja tuleville odottajille! :)
Tervetuloa uudet!
Sain eilen ihan hirveen raivarin, vaikka piti viettää mukava ilta. Meille tuli tuttava perhe kylään ja emäntä kertoo ens töikseen ja samaan hengenvetoon olevansa raskaana ja tekevänsä abortin, joska heillä 2 pientä lasta ja taloudellisesti tiukkaa ja isännän toive. Aloin täriseen ja itkeen ja poistuin paikalta. Mieheni sitten näki parhaimmaks kertoa meidän kesäsestä keskenmenosta ja saatiin asia puhuttua. Saunottu, mutta olisi voinu motata perheen isää....... Raha, raha ja miehen omat harrastukset. Vittu miten itsekäs, mutta lupasin olla päätöksessä tukena, koska sitä he tarvitsevat. Itselle vaan tunne et heitettiin saavillinen kylmää vettä päälle... No eiköhän tämä joskus helpota.
Syli, hui kauhee mikä ilta! Ymmärrän kyllä sun tuohtumuksesi. :(
Eilen etsin käsiini vanhan kalenterin vuodelta 2004-2005 ihan vain tarkastaakseni mikähän mahtoi olla kierron pituus ennen pillereiden aloitusta. (Ennen esikoista kierto ei tasaantunut koskaan.) Mun kierto oli 17-24 päivää. Enimmäkseen 20-21. Tosi lyhyt. Vähän huolestuttavan lyhyt. Mut ihmetellään mitä nyt tuleman pitää, kun hormonitoiminta normalisoituu imetyksen jäljiltä. Vihdoin loppui vuotokin, ja päästään taas treenaamaan vauvan tekoa.
RM, sinullahan saattaa olla kroppa nyt niin puolustuskyvytön, että se tajuaisi ottaa raskaudenkin vastaan. ;) Tsemppiä vaan! Kaveri tuli raskaaksi juuri vastaavasta tilanteesta, kun päällä oli ollut kaksi antibioottikuuria poskionteloiden takia.
kaunisikävä, tervetuloa! Mukavaa kuulla sinusta ja että olette päässeet hoidot aloittamaan. :) Muistan sinut aiemmista pinoista. Millä lääkkeillä sinulla hoito menee? Me odotetaan täällä toista IVF-kierrosta, kun ensimmäinen ei tuottanut tulosta... Toukokuussa olisi uusi hoitoyritys. Tai huhtikuussa kai se lääkitysrumba jo alkaa.
Huh, Sylillä on ollut kamala tilanne. :/ Voimia!
ON: En sitten malttanut odottaa, joten tein aamulla testin, joka oli negatiivinen. Ei se tieto heilauttanut mielialaa suuntaan tai toiseen. Ehkä näihin tosiaan on tottunut vähän turhankin hyvin. Eli kuukautisia odotellaan keskiviikolle tai torstaille viimeistään. Alkaisivat vaan pois. Näin tänään yhden asiakkaan ultrakuvan heidän vauvastaan. Se oikeastaan putosi vahingossa häneltä pöydälle muiden papereiden välistä. Hassua kyllä miten sellainen pieni sattuma säpsäyttää. Voi kun itsekin pääsisi niitä ensimmäisiä ultrakuvia katselemaan...
Marjana kp 29/32-33 yk 33
Hei vaan hei!
Taas oli useampi uusi tullut mukaan, lisäilin listoille. :)
ON: Ei ovulaatiota näköpiirissä!!! Perhana. Vähän semmonen olo, että kyllä se tulollansa on, mutta ei todellakaan huomenna tai edes tiistaina. Ovistestejä oon nyt loppuviikosta tehnyt, ei värähdä, ei. Tai siis pikkuruinen viiva tulee mut niin se tulee aina. Vielä viis testiä jäljellä sopivasti ensi viikolle. Sit saa sen jälkeen tulla tai olla tulematta. Lämpöjä mittailen kuitenkin niin näkee sen niistäkin sitten..
Tämmönen pikainen päivitys vain, tasapuolisesti kaikille tsempitykset ja peukutukset tai mitä ikinä tarvitaankaan! =)
Tervetuloa uudet mukaan.
Korppi: enpä oo kuullutkaan neilikasta tuossa tarkoituksessa :O! Kiitos vinkistä. Olo on kyllä ollut niin karmea, että oisin pureskellut vaikka kanin papanoita jos ne auttas... Neilikkaa ei ole kotona mutta pistän korvan taakse!
Syli: Voi ei =/. Varmasti kaamea tilanne. Nostan hattua, että saitte puhuttua aiheesta, itse en ehkä olisi kyennyt puhumaan asiaa halki poikki ja pinoon. Oi voi!
Marjana: Sä se jaksat tsempata vaikka ite oot vissiin aika palasina... Ymmärrän hyvin tuon säpsäyksen ultrakuvasta, aikoinaan ennen omaa lasta ite reagoin just samalla lailla kun kuulin jonkun odottavan tai näin tutun maha pystyssä... Niin inhimillistä mutta nostaa tunteet pintaan. Voimia!!!!!!
Rena: voi hiivatti kun ovis antaa odotuttaa. Puhaltelen täältä ovistuuloset... puuh! Toivotaan, että alkaa viivat tummua sopivasti.
).( Olen kärvistellyt ja menettänyt toivoni ja hermonikin välillä mutta nyt ihan kuin tuntus vähän pidempään pysyvän särky aisoissa lääkkeen oton jälkeen. Eli ehkä sittenkin noi myrkyt puree ja hammas rauhoittuu. Buranaa olen ottanut vain kun on ollut ihan pakko, muuten olen sinnitellyt parasetamolilla. Mutta kovilla on elimistö... Sehän se nyt oiskin jotain kun näissä mömmöissä tulis raskaaksi =). Vaikee kuvitella mutta mistäs tuota luontoäidistä tietää. On se yllättänyt ennenkin.
Noh, olo on ihan normi eikä ole mitään raportoitavaa suuntaan tai toiseen. Eikä tietty näillä päivillä vois vielä ollakaan. Ootellaan siis.
Mites nää jotkut testaajat??? Joko plussia jossain päin?
Iltoja vaan,
RM dpo5
Korppi: Kyselit, että testaileeko muut varhain vai odottavatko, et menkat on selvästi myöhässä. Itse odottelen aina pitkään ennen kuin testailen. Osin johtuu varmaan tuosta epäsäännöllisestä ja pitkästä kierrokstani, mut suurin syy on varmaan luonteessa. Minusta on turhaa tuhlailla testejä ennenaikaseen testaamiseen. Toki ymmärrän, et kaikki ei oo yhtä tasasia (ja ehkä tylsiä) luonteeltaan kuin minä ja haluavat innokkaasti testata heti kun jotain vois mitenkään näkyä. Pyrin raskaustestitkin ostamaan halvalla marketeista. Ihan hyvin ne toimi ekankin kohdalla.
Maissintähkä: Itse en huomaa mitään oireita foolihapoista. Oon niitä nyt tän yrityksen ajan eli noin puoltoista vuotta syönyt päivittäin.
Pempsu: Nyt olen ollut muutamia kiertoja ilman terolutteja ja sen aikana kierto on ollut noin 40 päivää. Söin sitä ennen 3 kierron satsin teroluteja ja muistaakseni juuri 16 päivästä eteenpäin 10 tablettia. En oo ikinä ovista testannut, joten noudatin vaan ohjetta. Siinähän on toisaalta tarkoitus saada se kierto normaaliksi, joten ei sitä kannata varmaan ainakaan paljoa pidentää sillä, että alkais ottaa niita tabletteja paljoo myöhemmin kuin 16 päivä. Mut samaa oon kuitenkin ite miettinyt ja pitääkin seuraavalla kerralla, jos niitä taas määrätään ni kysästä asiasta lääkäriltä.
CT:n lailla minäki aloin lukea vanhemmista kommenteista näitä viestejä ja kommentoin siksi monen päivän takaisia juttuja. Mutta vauvaa ollaan tässä yritetty tällä viikolla tehdä, joten palstailu jäänyt vähemmälle. Niin, ja eihän niitä vauvoja tietenkään tehdä vaan saadaan...(varmaan just sillä pyhällä hengellä)
kaunisikävä: Tervetuloa taas kuumeilemaan! Jos olette jo pari vuotta yrittäneet, niin miksi nyt vasta pääsitte julkiselle puolelle hoitoihin? Miksei heti yhden vuoden yrittämisen jälkeen?
ON: Kuten joku muukin, niin ovista oon laskeskellut jollain laskurilla 3 viime kierron perusteella. Sen perusteella ovis olis tänään. Sopivasti meidän esikoinen meni viikonlopuksi yökylään, niin saatiin rauhassa puuhastella. Myös koko viikko ollaan joka toinen päivä talleteltu. Ensi viikko varuiksi samaa rataa, koska kierto on niin epäsäännöllinen ni tosta oviksesta ei ota selvää. Ainiin! Sain lääkärille ajan jo tän kuun loppuun eli terveyskeskukseen meen nyt ekaa kertaa jutteleen lapsettomuustutkimuksiin pääsemisestä. Tähän asti oon saanut Terolutit työterveyden kautta, mut sen pidemmälle niiden toimivalta ei oo yltänyt.. Toivottavasti nyt kuitenkin tärppäis tästä kierrosta sopivasti, niin ei tarttis niitä tutkimuksia lainkaan...
82
Syli: Tuntuu että joillain ei koskaan ole tarpeeksi rahaa vaikka kuinka tienaisi ja päinvastoin. Tiedä miten itse reagoisin. Ja aina ei tartte tukea ihmistä mielestään väärässä päätösessä. Hyväksyä asian voi, muttei se minusta ole tukemista.
Marjana: Tsemppaan sinua kun sinä tsemppaat muita: kuopuksen kohdalla testasin negatiivisen hääpäivän kunniaksi 5. päivä. Ihan varmuuden vuoksi testasin uudestaan 9. päivä ja lussa tuli. Tiedän ettei sinun toiveet niin korkealla ole plussaan, mutta mahdollista se on :-)
Kaunisikävä: Onnea ja menestystä tuleviin hoitoihin!
ON: Ei niin mitään uutta. Ei kuukautisia tms. Teemana nyt pidä itsestäsi huolta. Kuorin nahkaa ja rasvaan. Hiihtimiä olen etsinyt käytettyinä ja torilta niitä bongannut. Nyt odottelen kauppojen varmistumista. Jos saisi näitä läskejä pudotettua. Sen suhteen en pelkää, ettei läskien kanssa raskaaksi tule, kun ylipainoinen olen ollut jokaisen naperon saadessa alkunsa. Tiedä miten hedelmällinen sitä olisi, jos olisi timmissä kunnossa, tai sitten ei ollenkaan hedelmällinen. No onneksi ei ole vaaraa siitä, että olisi liian laiha. Ei tule pakkasilla kylmä. ;-)
Tissitakiainen pitäisi vierottaa. Taita siihen hommaan mennyt jo melkein 6-7v aikana kun edellisen kerran se oli ohjelmassa. (Laskuissa menee jo sekaisin).
Tsemppiä kuiten kaikille. Itse testaan perjantaina jos niikseen tulee.
Jamsuliini jatkaa limboiluaan.
Tervetuloa uusille. Toivottavasti käyntinne jää lyhyeksi :).
Marjanalle tsemppiä viimeisille piinapäiville! Kyllähän se plussa on vielä mahdollinen! Pidän peukkuja.
Sylille lohtuhalaus viikonlopun koitoksen jälkeen. On se vaan välillä niin epäreilua. Mun mielestä raha on huono tekosyy abortille. Ei meilläkään ole ikään ylimääräistä rahaa ja tässä sitä tehtaillaan neljättä kuitenkin.
Oma napa: Ovis jäi melko vaisuksi tässä kierrossa kun vertaa viime kierron kipuihin. En ole edes varma mikä päivä oli ovispäivä, mut ainakin se meni jo. Kertokaahan viisaammat missä vaiheessa niitä limoja tulee; ennen ovista, ovispäivänä, vai jälkeenpäin? Vähän limoja bongasin siinä lauantaina nimittäin, mutta muita oireita ei ollut. Jos en tässä kierrossa raskaudu taidan hommata niitä ovistikkuja kuitenkin, koska välillä ovis ei oireile laisinkaan niin olisi hyvä testata ovuloinko edes joka kierrossa.
Nyt alkaa sitten se armoton piinailu!
Oikein plussarikasta viikkoa kaikille!
Misu78, kp 14/23-26
Täällä on nyt menossa dpo 6. Ainoat "oireet" ovat ajoittaiset vatsakivut. Pitäisköhän olla muitakin oireita? Ai niin, ja kyllä rinnat tuntuvat turvonneilta, mutta eivät yhtään kipeiltä.
Koska muut piinailijat ajattelivat testailla? Tunnustaudun himotestaajaksi, joten tiedossa taitaa itsellä olla testirikas viikko. ;-)
Misu-78, itsellä tuli ennen ovislimoja aina ennen ovulaatiota ja sen aikana. Nykyään limailu on niin vähäistä, etten osaa sen perusteella arvioida ovista. Pakko tikutella. Mutta eihän se tikuttelukaan kerro totuutta! Sehän vain kertoo hormoonin kohonneen, mutta ei kohonnut hormooni aina irrota munasolua. No menipä sekavaksi. :D
Pempsu kp 22/30-35, dpo 6
ON: Täällä niitä kuukautisia odotellaan... jotta pääsisi uuden kierron aloittamaan. Kuukautisten pitäisi alkaa tämän viikon lopulla tai viimeistään ensi viikon alussa. Elän kuitenkin vielä toiveessa, että minulla on mahdollisuus raskauteen. Sillä jos se tiputtelu oli kuukautisvuotoa kuitenkin oli hedelmälliset päivät/ovulaatio minulla 11-13.1 jolloin myös peittoja heiluteltiin kiitettävästi, joten vielä pieni mahdollisuus lokakuisiin siis on. En uskalla vielä kiertopäiviä korjata, ennen kuin todella tiedän että alkaako menkat vai ei, niin menevät sitten oikein... Varasin myös ensiviikon tiistaille gynelle ajan (naistentautien ja synnytysten erikoislääkärille). CT
Mites muut testaajat, onko tullut plussia? miinuksi?
Niin ei olekaan...
ON: eilen oli elämäni hurjin päivä, koira söi pihalla takiaisen ja meinasi tukehtua, no eikun nopeasti päivystävälle eläinlääkärille, nyt on kaikki kunnossa sen suhteen...
tein tänä aamuna raskaustestin, clear bluen ja pregcheckin ja ovulaatio testin ja kaikki oli negatiivisiä!!! Kyllä tipuin taas kovaa ja korkealta, luulin oireiden ja parin päivän tiputtelun vuoksi, että saatan olla raskaana, mutta ei... Taidanpa varata ajan gynelle... Mutta mistä tiedän nyt sitten kiertopäiväni? CT