Pääsitkö inssin kerralla läpi? Jos et, miten mokasit?
Kommentit (113)
Pääsin ihme kyllä. Nykyään en tosin uskalla autoa ajaa, olen aina ollut epävarma ja pelännyt ajamista.
En saanut. Otin pari tuntia lisää teoriaa ja sen jälkeen OK. Pienestä oli kiinni, pujottelukeppiradalla auton takarengas osui pömpeliin ja se oli naps, sitten siinä. Mikä toi nyt on, jos ei ekalla kerralla natsaa, no big problem.
Auto sammui liikennevaloihin, mutta pääsin silti läpi, rimaa hipoen, sanoi inssi.
Ennen pääsi helpommin. Nyt kun ajokoulumaksut laskettiin tahallaan hylätään moneen kertaan että joutuvat ottamaan lisäajotunteja ja kassa kilisee. Itse ajoin ylinopeutta ja auto pysähtyä ja pääsin läpi aikoinaan nykyisin et pääsee jos pää ei käänny tarpeeksi. Täyttä huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pääsi helpommin. Nyt kun ajokoulumaksut laskettiin tahallaan hylätään moneen kertaan että joutuvat ottamaan lisäajotunteja ja kassa kilisee. Itse ajoin ylinopeutta ja auto pysähtyä ja pääsin läpi aikoinaan nykyisin et pääsee jos pää ei käänny tarpeeksi. Täyttä huijausta.
No niin on huijausta: inssiajattaja ei osaa hommiaan, jos päästää läpi ylinopeutta ajaneen. Onneksi nykyään ei enää syrjäisillä parkkipaikoilla hoideta naiskokelaita läpi inssiajoistaan.
Pääsin, vaikka välillä tuli töhöiltyä mutta ei onneksi pahasti. Äkkiä se vuosi lopulta meni ja monta hyvää kokemusta tuli vaikka välillä väsytti ja tutti ankarasti
Kevari insissä en voinut reputtaa. Silloin ei vielä ollut kypäräpuhelimia vaan inssi antoi ajo ohjeet. Itse istui autoon jossa vanhempi nainen suoritti inssiä. Läksin edellä reippaalla kiihdytyksellä rajoitusten mukaan sovitulle lenkille. Jouduin sitten perillä konttorin pihassa odottamaan tovin että tulivat perille.
Inssi vaan tuumasi että hyvin ajettu kun osasit perille, ei siis nähnyt lähdön jälkeen ollenkaan.
Meillä oli pikkukaupungissa aikoinaan inssi, joka ei päästänyt yhtä ainutta opetuslupalaista ekalla kerralla inssistä läpi, vaikka kuinka täydellisesti ajoi. Jokaiselle aina keksi jotain. Toisella yrityksellä sai mokata mitä vaan, niin sitten pääsi kyllä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli pikkukaupungissa aikoinaan inssi, joka ei päästänyt yhtä ainutta opetuslupalaista ekalla kerralla inssistä läpi, vaikka kuinka täydellisesti ajoi. Jokaiselle aina keksi jotain. Toisella yrityksellä sai mokata mitä vaan, niin sitten pääsi kyllä läpi.
Tämä sama myös keskisuuressa, voipi kyllä olla vaikka sama inssi kun kiertävät
Pääsin ekalla. Olin tosin unohtanut silmälasit kotiin ja inssi kysyi, missä lasit.
Valehtelin, että on piilarit päässä.
Hah, hah. Urpo.
En päässyt :(. Tuli joku ihme aivopieru ja ajokokeen lopussa en pysähtynyt ennen liikenneympyrää, vaikka väistettävää olisi ollut. Muulta osin ajo sujuikin sitten hyvin, mutta jännittyneenä tulee toilailtua. Noh, ensi viikolla sitten uutta yritystä. Tilastojen mukaan n.50-60% kokelaista pääsee tällä alueella ensimmäisestä inssistä läpi, että ei se niin tavatonta ole, kuin jotkut antavat ymmärtää.
Ajoin lapsen yli.