Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten matkassa instagram

Huolissaan 76
19.12.2022 |

Vuoden valittaja palkinto ois kyllä tälle äidille suotu. Valittaa joka ikinen päivä miten kaikki on sieltä ja syvältä. Kaksos lapset ja vielä vauva tehtiin lisäksi, vaikka valitus oli jotain kamalaa jo kahden kanssa. Haukkuu päiväkotia, miestään, ihan kauheeta luettavaa! 🙄

Ymmärrän jos on väsynyt tai loppuun palanut äiti, mutta heillä tuntuu tuota tukiverkkoa olevan lähes joka viikolla, lisäksi isommat lapset on päiväkodissa ja silti vaan ei mikään ole hyvin kotona eikä ilmeisesti päivähoidossa. Ajattelen itse kolmen lapsen äitinä, että on raskaita päiviä mut en sentään hauku somessa miestäni, ja kauheilla nimillä puhu lapsistani 😔 Ja osaan löytää kyllä hyviä asioita enemmän kuin huonoja näistä päivistä lasten kanssa. Lapset sairastaa joo ja heillä on uhmat mut ei luulisi tulevan sairaanhoitaja äidille tällaiset asiat ihan puskista 🙄

Onko kukaan muu seurannut ja huomannut samaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Insta on aika kuuluisa siitä valituksesta. Itsekin löysin sen kun tuttu sanoi, että käy katsomassa miten negatiivinen joku voi olla omista lapsistaan.. entäs se särkylääkkeen käyttö? Joka välissä "ihan vaan varalta" 🙄 En tunne ihmistä mutta suosittelisin miettimään mitä sosiaaliseen mediaan jakaa 🙄

Vierailija
2/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nari nari joka päivä. Mä seurasin häntä ehkä viikon ajan ja sain tarpeekseni 🙄 haukkuu miestään , lapsiaan ja mikään ei oo hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti on kyl yks vitsi aika monessa paikassa, tunnetaan just tosta valittamisesta, aika raskas työkaveri olen "kuullut".. En ymmärrä miksi lapsia piti lisää hankkia kun kahden kanssa oli jo kaikki AINA niin kamalaa, ja ilmeisesti se ukko ei tee mitään sen kuvan ainakin saa.. ja lapset jatkuvasti hoidossa tai mummolassa ja sit ihmetellään miksi ne kiukkuaa hei haloo 🙄

Vierailija
4/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihmetellyt tätä jatkuvasti "mummo ja mummi" tulee ja vie lapset tai hoitaa , ihanaa et on tukiverkko mutta sit en ymmärrä sitä ,että valitetaan jatkuvasti lapsista ja oman ajan puutteesta hitto vie itel ollut about 3v aikana 4x omaa aikaa. Noilla tuntuu olevan pari x vko apuja siellä plus tytöt hoidossa päivät 😱 perusluonne vissiin järkyttävän negatiivinen.

Vierailija
5/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nainen sairaanhoitaja`?

Vierailija
6/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin säälittää se mies. Aina vaan haukkuu sitä, ja sit kuitenkin jatkuvasti lukee et MIES JA TYTÖT/LAPSET lähti puistoon tms.. Itse olisin kiitollinen jos olisi noin osallistuva isä 🙏 tää emäntä ei taida itse käydä ollenkaan ulkona. Aina makaa tai istuu sohvassa ja lapset leikkii keskenään tai isän kans 🤭Ja ihmettelen miksi lasta ei nukuteta vaunuissa vaan naristaan niistä sen pojanKIN nukkumisista. Entäs jos menis ulos ja työntelee vaunuja?

Vierailija
7/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sairaanhoitaja kertoo olevansa!

Vierailija
8/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan itse kans silloin tällöin sen juttuja mutta kun ne on aina niin samaa valitusta , niin tulee itselle sellainen äh en halua aloittaa päivää taas tuon saman ihmisen negatiivisuudella! 🤮 Mies minuakin säälittää, kuka haukkuu omaa puolisoa julkisesti somessa anteeks vaan 😥

Vierailija
9/10 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selkeästi yksi ja sama ihminen avautuu emojivalinnoista, nimimerkeistä ja kirjoitustyylistä päätellen. En ole koskaan seurannut tätä instakäyttäjää, ja tiedätkö aloittaja mitä: voit itsekin lopettaa seuraamisen, jos noin harmittaa! Ihme masokismia. Sinänsä myös vähän huvittavaa itse valittaa instakäyttäjän valittamisesta. Katso peiliin ja vietä parempaa sunnuntaita.

Vierailija
10/10 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä tyypillä vielä somea, tietääkö kukaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan