Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsitkö inssin kerralla läpi? Jos et, miten mokasit?

Vierailija
05.01.2013 |

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitin aurausauton ja lähes osuin sen auraan palatessa takaisin omalle kaistalle. En ollut koskaan ohittanut mitään aiemmin.

Inssi melkein huusi ja kiemurteli vieressä.

Muut temput ja testit sujuivat ok.

Vierailija
62/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijasin kyllä miehelle etten päässyt ja kun alkoi sättimään nauroin ja kerroin totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähtynyt ennen suojatietä, ja muutaman askeleen päässä suojatiestä oli tulossa mies sitä ylittämään.

EN muuten nykyäänkään vielä tuossa vaiheessa antaisi tietä, sen verran kaukana mun mielestä oli...

Vierailija
64/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen jännittäjä olen joten iso saavutus oli!

Vierailija
65/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukamas liian epävarma, en tehnyt mitään oikeaa virhettä edes. Ihan ku kukaan muu 18-vuotias ei jännittäis ja olis epävarma tuollaisessa tilanteessa. Vieläkin 10 vuoden jälkeen ärsyttää...

Vierailija
66/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin sillä olis ollu jotain merkitystä.

Vierailija
67/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa piikin käsittelykokeessa uudestaan. Jotenkaan tuo ei kuulosta kunnolliselta hylkäysperusteelta... No, rahaahan ne saa jokaisesta asiakkaasta.

Vierailija
68/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa piikin käsittelykokeessa uudestaan. Jotenkaan tuo ei kuulosta kunnolliselta hylkäysperusteelta... No, rahaahan ne saa jokaisesta asiakkaasta.

ja sitten ei antanut uudestaan kokeilla.

Sitten mun oman pyörä vielä kaiken huipuks hajos päivää ennen uusintaa ja kun lainasin kaverilta, niin siitä meni vilkut =D. Olin hauska näky viittomassa mihin suuntaan käännyn. Mut sitten pääsinkin läpi vaivatta.

Vierailija
69/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin inssin -92 ja silloin oli juuri poistunut mahdollisuus hylätä epävarmuuden vuoksi, piti tehdä oikea virhe jotta hylkäys olisi mahdollinen.

Onko säännöt muuttunueet uudestaan?

Olin mukamas liian epävarma, en tehnyt mitään oikeaa virhettä edes. Ihan ku kukaan muu 18-vuotias ei jännittäis ja olis epävarma tuollaisessa tilanteessa. Vieläkin 10 vuoden jälkeen ärsyttää...

Vierailija
70/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pääopasteen ohi kun ennakoin väärin valojen vaihtuminen. En nyt keskellä tietä ollut pysähtyneenä mutta virheellisesti kuitenkin. Lisäksi valitsin väärän kaistan yhdessä risteyksessä ja jouduin kääntymään yhdellä parkkipaikalla. Väärästä kaistasta hämmentyneenä lähdin valoista kolmosvaihteella. Ihmettelen todella,että pääsin ekalla yrittämällä läpi. Olen edelleen epävarma kuljettaja mutta toisaalta se on hyvä kun otan ajamiseni varman päälle ja olen huolellinen kuljettaja. Kortti ollu pian 10 vuotta.

Vierailija
71/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin inssi meuhkasi vähän aikaa pää punaisena, että takapenkillä ollut autokoulun ope kuulemma yritti antaa mulle merkkejä, mutta en niitä kuulemma huomioinut :D

Ryhmityin oikealle vievälle kaistalle ainakin vahingossa, vaikka olisi pitänyt ajaa suoraan, koska inssi ei ollut suunnasta sanonut mitään (ja silloinhan piti mennä suoraan). Ja en tiedä jäikö vilkku sitten puuttumaan sillä oikealle menevien kaistalla.

Mutta inssi pillastui siitä, että se ope aiheutti meteliä, joka siis muka oli merkki mulle, mutta open mukaan johtui siitä, että ne harjoituskeilat kolisivat peräkontissa.

Vierailija
72/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja inssi jopa kehui ajotaitoani. Minua edellä ollut ei päässyt läpi, se pisti vähän omaakin punttia tutisemaan, mutta kyllähän se hyvin meni .)

Opetusluvalla minut oli opetettu ajamaan :)

Vierailija
73/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajo meni ihan hyvin, mutta saapuessa takaisin katsastusaseman pihaan, oli keskellä pihaa väärin parkkeerattu iso kuorma-auto, jonka ohitin muka liian läheltä. Inssiajon valvoja otti kiinni ratista ja se inssi oli sitten sitä myöten pilalla. En olisi mitenkään osunut tuohon autoon, mutta kuulin myöhemmin, että olisi kiintiöt joiden mukaan tietty määrä pitää inssiajoja reputtaa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mulle määrättiin lisäajotunteja, joita ajo-opettaja piti naurettavana, kun ajoin hänen mielestään niin hyvin.

Vierailija
74/113 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kaikki meni helposti läpi :)

M36

Vierailija
75/113 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän kaupungissa tämä kävi? Kuulostaa meinaan tutulta...

Vierailija
76/113 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ylemmällä kysymykselläni kommentoida tätä kirjoitusta:

"En päässyt

Itse ajo meni ihan hyvin, mutta saapuessa takaisin katsastusaseman pihaan, oli keskellä pihaa väärin parkkeerattu iso kuorma-auto, jonka ohitin muka liian läheltä. Inssiajon valvoja otti kiinni ratista ja se inssi oli sitten sitä myöten pilalla. En olisi mitenkään osunut tuohon autoon, mutta kuulin myöhemmin, että olisi kiintiöt joiden mukaan tietty määrä pitää inssiajoja reputtaa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mulle määrättiin lisäajotunteja, joita ajo-opettaja piti naurettavana, kun ajoin hänen mielestään niin hyvin."

Eli missäköhän kaupungissa tämä kävi?

Vierailija
77/113 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäinen kaistanvaihto täälläkin.

Vierailija
78/113 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt,   vasta tokalla.

Ekalla kerralla inssivalvojan mukaan menin liian kovaa tasa-arvosiin risteyksiin koska oli talvi ja näkyvyyttä peitti iiiisot lumikinokset sinne oikeelle. AJoin kyllä alle nopeusrajotuksen joka ko. tiellä oli 30km/h. Valitti myös siitä etten ollut tajunnut säätää auton sitä länmmintä ilmaa tulemaan myös jaloille, hänen jalkansa kuulemma palelivat ja se on turvallisuusriski hänen mukaansa...

Tokalla meni sitten kirkkaasti läpi. Tammikuussa 2011 Espoossa. :) 

Vierailija
79/113 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin, jotain pieniä virheitä yms luetteli sen jälkeen mut läpi meni (onneks)

Vierailija
80/113 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt. Olen hirveä jännittäjä ja minulla oli suuret toiveet, että pääsisin ensimmäisellä yrittämällä läpi. Hermostuessani pieni juttelu rentouttaa minua, mutta 30 vuotta alalla ollut vanhempi mieshenkilö inssi ei halunnut mitään jutella. Jännitin kahta kauheammin.

Onnistuin taskuparkkeerauksessa, ruuhka-ajosta ja muuten kaikesta, mutta 500m ennen asemaa vaihdoin kaistaa niin, etten kuulemma katsonut riittävän huolellisesti olkani ylitse. (Eli siis kuollut kulma.)

Ei mennyt läpi ja se oli kova kolaus omalle egolle. Ajo-opettajani, joka oli tunnettu veemäisyydestään piristi sanomalla, että minä olisin kyllä sen kortin ansainnut ja antoi määrätyt ajotunnit puoleen hintaan. Toinen inssi olikin sitten erittäin mukava keski-ikäinen setämies, kuka jutteli mukavia ja ajon lopuksi sanoi hymyilen että "se oli muuten puhtaasti ajettu!"ja lätkäisi kortin käteen :)

Jälkeenpäin ajateltuna ihan hyvä etten ekalla saanut korttia, se pieni pettymys oli hyväksi kasvamiselle.

P.s Miespuolinen kaveri meinasi ajaa kolarin inssissä ja sai silti kortin. Toinen tuttava on saanut kortin vaikka ei onnistunut parkkeerauksessa ja inssi sanoi että antaa olla. Kolmas tuttu ei saanut korttia, koska ei ollut ennen ajoon lähtöä katsonut konepellin alle. Näitä löytyy.