Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset antavat toistuvat pettämiset anteeksi?

Vierailija
04.01.2013 |

Onko miehet niin vakuuttavia katuessaan tekojaan, että joka kerran uskoo tämän parantavan tapansa?

Vai elintason säilyminenkö on syy?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa ostaa jos siltä tuntuu. Äiti ei osta koska ei halua. Isä ostaa koska haluaa.

Onnellisuus koostuu siitä että on rakastava perhe ympärillä ja kaikki mitä haluaa. Olemme irtautuneet kahleista jotka monia ihmisiä pidättelee. Miksi elää "normien" mukaan jos se ei tee onnelliseksi? Ketään ei satuteta.

jos saisit valita, niin ottaisitko mieluummin tuon saman miehen ilman muita naisia? Jos, niin miksi?

Koska silloin en saisi varmaankaan mitä minä haluaisin? Minusta mieheni tekemiset kuluvat mieheni persoonaan. Koska kyse ei ole yhdestä tai kahdesta kerrasta eikä kuukausista.

Elämä ei ole aina niin yksinkertaista.

mutta minulle on tärkeää, että jaamme ja koemme yhdessä asioita. Molemmilla on omaa elämää (työ, ystävät) mutta tärkeissä asioissa olemme se yksikkö. En ymmärrä enkä käsitä, miten mieheni saattaisi perustaa toisen ja ehkä kolmannenkin yksikön sekä harrastaa näiden lisäksi ihan satunnaisia panoja. Kokisin, etten riitä miehelleni seksuaalisesti. En todella pystyisi pitämään itselläni hyvää itsetuntoa. En riittäisi seksuaalisesti enkä emotionaalisesti. Edes meidän lapsemme eivät riittäisi.

Elämä ei ole yksinkertaista mutta ei sen tarvitse olla monimutkaistakaan. Jotkut perusasiat on itse asiassa äärimmäisen yksinkertaisia. Jos mies on onnellinen, kun käytännössä häntä ei sido parisuhteessa mitkään säännöt, en vain huolisi tuollaista miestä. Se on rajattomuutta tai hedonistisuutta eli pelkkää öykkäröintiä omien mielihalujen täyttämiseksi. En muutenkaan arvosta jokaisen mielihalun täyttämistä (nykyajan trendi). Kyllä ihmisen on osattava jostain kieltäytyä.

Käytännössä siis en itse voisi olla onnellinen tuollaisessa parisuhteessa saatikka arvostaa tuollaista miestä. Vaikka sanot, ettei ketään satuteta, niin jos ei käytä pelkkiä huoria, johonkin sattuu aina. Entä ne muiden naisten lapset? Kuinka paljon mies on siellä läsnä? Hoitaa autot, pikku korjaukset, tuo lahjoja, viettää joulut, syntymäpäivät jne.? Johonkuhun sattuu, ja jos se ei ole teidän perhe, se on jonkun toisen. Ja syy miehen toimissa on tuo oman itsensä hillitsemättömyys eli kyvyttömyys kieltää itseltään yhtään mitään. Huh, mikä luistelija!

Vierailija
62/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso osa miehistä pettää vaimojaan ja vaimot ei tiedä. Ihan samalla tavalla ne teidänkin miehet muhinoi vieraissa, mutta heillä ei käry käy ja te ette tiedä.

Voisin heti luetella työpaikaltani kymmenen miehen nimet, jotka ovat pettäneet vaimojaan. Jopa minun kanssani kun olin sinkku. Mutta vaimot ei tiedä ja sitten silmät pyöreänä siunailevat niitä naisia, joiden miehet pettää. Juu, pettää ne teidänkin miehet, mutta te ette vain tiedä.

Kerron sulle yhden tosiasian, kaikki miehet EI petä. Tässä maassa on iso joukko miehiä, jotka ei koskaan petä vaimojaan, ei kännissä eikä selvinpäin. Eivät muhinoi muiden kanssa jne. Miehillä ei ole mitään geeniä tms. joka pakottaa ne pettämään, se on ihan jokaisen miehen oma päätös. Toisenlaisiakin miehiä on, sulle nyt sattui sellainen valuvikainen yksilö, joka on saanut sut uskottelemaan itselles että sellaisia ne miehet nyt vaan on, eivät millään voi olla pettämättä. Kyllä ne voi, jos haluavat. Sun miehes ei vaan halua, sen mielestä sä et ole sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso osa miehistä pettää vaimojaan ja vaimot ei tiedä. Ihan samalla tavalla ne teidänkin miehet muhinoi vieraissa, mutta heillä ei käry käy ja te ette tiedä.

Voisin heti luetella työpaikaltani kymmenen miehen nimet, jotka ovat pettäneet vaimojaan. Jopa minun kanssani kun olin sinkku. Mutta vaimot ei tiedä ja sitten silmät pyöreänä siunailevat niitä naisia, joiden miehet pettää. Juu, pettää ne teidänkin miehet, mutta te ette vain tiedä.

Kerron sulle yhden tosiasian, kaikki miehet EI petä. Tässä maassa on iso joukko miehiä, jotka ei koskaan petä vaimojaan, ei kännissä eikä selvinpäin. Eivät muhinoi muiden kanssa jne. Miehillä ei ole mitään geeniä tms. joka pakottaa ne pettämään, se on ihan jokaisen miehen oma päätös. Toisenlaisiakin miehiä on, sulle nyt sattui sellainen valuvikainen yksilö, joka on saanut sut uskottelemaan itselles että sellaisia ne miehet nyt vaan on, eivät millään voi olla pettämättä. Kyllä ne voi, jos haluavat. Sun miehes ei vaan halua, sen mielestä sä et ole sen arvoinen.

Jotkut antavat miehen käydä muissa naisissa.

Vierailija
64/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet naimisissa 27 vuotta ja sinä aikana on voinut tapahtua sellaista, mitä en tiedä.

Eli kyllä mielestäni voin ottaa kantaa asiaan, vaikka emme elä vapaassa suhteessa. Juuri siksi, että olen nähnyt työpaikallani lukuisia miehiä pettävän vaimojaan ja vaimot eivät tiedä. Samoin sinkkutyttönä paneskelin monen naimisissaolevan miehen kanssa, joiden vaimot eivät tiedä siitä.

Eli olen edelleen sitä mieltä, että sen energian, mitä käytätte jeesusteluun toisten suhteista, kannattaa käyttää niiden omien komeroiden penkomiseen.

Koska ikinä et todellakaan voi olla varma, ettei oma miehesi olisi pettänyt. Näin sanoo esimerkiksi yksi työkaverini, kenen miehen kanssa olen paneskellut ennen naimisiin menoani.

Vierailija
65/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen mieheltänne--hyväksyttekö myös, jos pettävä osapuoli onkin nainen? Vaikka itse olette uskollisia, niin tuomitsetteko naiset, jotka pettävät miehiään, olipa kyseessä työtoveri, naapuri, sisko tms.

Vierailija
66/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin riskin, mutta miehellä on isot tulot ja mulla on neljäs masussa. Sitäpaitsi rakastan häntä ja vain ja ainoastaan juuri häntä. En haluaisi tavallisempaa tai köyhempää tai rumempaa tai ujompaa.

Mies ei kerro myöskään kaikkea. Katuu muka muutamia juttuja, mutta en usko hänen lopettaneen kokonaan pettämistä.

Elämä on riskipeliä...

Onpa sinulla syyt olla rakastunut, raha ja ulkonäkö. Aika oksettavaa!

Vierailija
67/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jokainen saa elää miten haluaa, mutta säälin silti teitä näiden kirjoitsuten perusteella. On tosi harmillista, että ette ole löytäneet luottamuksen arvoista miestä, joka olisi silti ihan sitä kaikkea ja täydellinen. Tietysti kaikilla ei voi käydä yhtä hyvä tuuri!

Vierailija
68/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisenä,joten kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
69/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätä luettavaa! Tämä kertoo just tästä päivästä, raha on se jota rakastetaan, moraali on ihmisellä tipotiessään ja sen puute sallitaan.

"mieheni sekoaisi jos ei pääse painamaan muita naisia" V*ttu mitä paskaa.

Hyvää loppuelämää teille kynnysmattona, missä on teidän oman arvon tunto?

Olen ollut mieheni kanssa naismisissa yli 20 vuotta. Meillä ei käytännössä ole mitään riitoja koskaan.

Mieheni ei elätä minua. Tienaan miestäni enemmän.

Mutta toisin kuin moni nainen täällä en suvaitsisi laiskuuttaa ja saamattomuutta. Mieheni tekee kaiken hänelle kuuluvan. Hän hoitaa kaikki remontti ja teknilliset asiat heti. Ne on tip top kunnossa. Hän hoitaa autot jne. Hän hoitaa lapsia ja hän on hyvä minulle.

Toisin kuin moni mies minun mieheni muistaa hääpäivämme, syntymäpäiväni ja muutenkin minua huomioi. Hän ei kysy minulta mistä pidän. Hän tietää mistä pidän. Miestäni oikeasti kiinnostaa minun asiani. Montaa nykymiestä ei kiinnosta. Moni mies ei tunne vaimojaan kovinkaan hyvin.

Mieheni on todella hyvissä väleissä perheeni kanssa. Hän ostaa yksilölliset lahjat isälleni, äidilleni ja sisaruksilleni joka vuosi jouluna ja heidän syntymäpäivillään. Minulle perhe on rakas joten se että miestä oikeasti kiinnostaa perheeni on tärkeää. Ei ole mitään veemäistä anoppia.

En ole kynnysmatto vaikka meillä on erillainen litto kuin monilla. Muillakin tavoilla kuin sillä että mieheni saa käydä muissa naisissa.

Vastaan mielelläni kysymyksiin jos haluatte jotain tietää?

mutta ei sua pelota sukupuolitaudit,tai että tulee lapsia muille naisille? ei sua inhota ajatus,että mies muhinoi eka toista,ja sitten sinua? mitenköhän mahtas mies suun panna,jos sinäkin naisit muita miehiä?

että kaikkien mieeht ei välttämättä petä. Toki on mahdollista, mutta ei välttämättä. Kyllä miehissäkin löytyy kultakimpaleita.

Vierailija
70/74 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin riskin, mutta miehellä on isot tulot ja mulla on neljäs masussa. Sitäpaitsi rakastan häntä ja vain ja ainoastaan juuri häntä. En haluaisi tavallisempaa tai köyhempää tai rumempaa tai ujompaa.

Mies ei kerro myöskään kaikkea. Katuu muka muutamia juttuja, mutta en usko hänen lopettaneen kokonaan pettämistä.

Elämä on riskipeliä...

Vierailija
71/74 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti aineelliset, eli nainen tekee tietoisen valinnan ja jää parisuhteeseen taloudellisen turvan vuoksi.

Rakkaus. Joskus se vaan kestää mitä vaan. Myös pettävä mies voi aidosti rakastaa sitä jota pettää.

Riippuvuus. Nainen on riippuvuussuhteessa mieheensä. Riippuvuutta on monenlaista ja eri tasoista. Mies voi manipuloida naista kehittämällä riippuvuussuhdetta.

Naiselle pettäminen ei ole niin iso asia. Ei kaikki välitä tällaisista jutuista, toisissa kulttuureissa on sallitumpaa, että miehellä on rakastajattaria ja so what? Naisella voi olla myös.

Varmaan muitakin syitä voi olla.

Vierailija
72/74 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käy välillä pistämässä vähä muita, piristysruiske parisuhteeseen kun tulee kerrankin puhuttua

Vierailija
73/74 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on riskipeliä...

mutta kuitenkin eri.

Mieheni pettää minua koko ajan. Tai ei oikeastaan petä sillä tiedän niistä eikä se minua haittaa. Hän haluaa paljon seksiä ja huomiota. Ilman muita naisia hän sekoaisi. Rakastan häntä ja hän minua.

Minulla ei ole muita miehiä eikä tule. Meillä on muutenkin sen verran erikoinen avioliitto että ei sitä moni uskoisi. Mutta hyvä sellainen. Mies on hyvä minulle ja lapsille.

Homasin sen jo varhain. Jos mies ei saa niin kaikki menee vaikeaksi. Mutta kun hän saa vapaasti käydä muissa naisissa niin hän on aina hyvällä tuulella. Se taas piristää minua. Kohta tänne tulee jotkut naiset arvostelemaan mutta se ei haittaa. Jos minua ei meidän elämä haittaa niin ei pitäisi muitakaan.

Vierailija
74/74 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kaikesta huolimatta hyvillään siitä, että miehensä on myös toisten naisten haluama ja suosiossa. Kamalaahan se olisi jos oma puoliso olisi joku ällöttävä miesasiamies, jolle kukaan muu nainen ei antaisi seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä