Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näillä helteillä jotkut pystyvät pitämään pitkiä housuja?

Vierailija
01.07.2022 |

Katselin kauhuissani tällä, kun eräskin lapsi tai teini (poika siis) kulki kaupungilla mustissa, pitkissä farkuissa. 30 astetta siis lämmintä ja aurinko porotti täydeltä taivaalta. Kävi vähän jo sääliksi, että mahtaa olla kuuma. Kontrastina vielä muu perhe (joiden kanssa siis oli) oli hyvin kesäisissä vaatteissa, isällä hihaton paita ja shortsit ja äidillä joku lyhyt hellemekko tms. Eikö kaikki omista shortseja tai muita kesävaatteita ollenkaan, luulisi että tummat farkut olisivat mahdollisimman hiostava ja epämukava vaate näillä keleillä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole välttämättä kuuma.

Vierailija
2/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelen itsekin kun näen näillä keleillä ihmisiä farkuissa ja takeissa. Mutta me kaikki koetaan lämpötilat omalla tavallamme. Itse hikoilen jo 23 asteessa vaikka päällä olisi vain lyhyt ja väljä kesämekko. 30 astetta on jo tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Premium-geeneillä ei ole kuuma, joten pidän housuja.

Vierailija
4/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei oo hikoilevia kuumakalleja

Vierailija
5/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vieläkin ihmettelen laitanko shortsit vai pitkät housut jalkaan. Pirullisen kuuma

mies54v

Vierailija
6/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, kun muuten tulette kiusaamaan, että lihavat jalat. 

Vierailija
7/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut toki kuulostavat hiostaville, mutta luulisi pitkien pellavahousujen olevan viileämmät. Materiaali ratkaisee. 

Vierailija
8/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vyö.

Vierailija
9/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän aina, kesät talvet tee-paitaa ja college-housuja

mustia siis

asiahan ei kuulu kellekään

Vierailija
10/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,rakennustyömaalla on pakko pitä pitkiä housuja, muuten olisi jalat ruvella kokonaan.

Vierailija
11/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itselläni on pakko olla pitkälahkeiset työvaatteet, vahvaa kangastakin vielä. Ei mulla ainakaan sääret mitenkään erityisesti hikoa, kyllä se on yläkroppa. Ja näillä lämmöillä on hiki ilman vaatteitakin, joten. 🤷🏻

Vierailija
12/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pidän pitkiä housuja. Ihmetelköön joku, jos haluaa.

Vierailija
13/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää pitkiä housuja, kun on suonikohjuja ja paksut pohkeet. Mutta pukeutui niin tai näin, aina joku kauhistelee...

Vierailija
14/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! Mulla on aurinkoihottumaa, pakko suojata. Pidän hengittävästä kankaasta valmistettuja löysiä housuja (ja paitoja, käytän myös pitkähihaisia paitoja). Ne myös suojaavat paahteelta.

Vierailija
15/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Käy vierailemassa Lähi-Idässä. Kukaan siellä ei seikkaile kaupungilla speedoissa tai bikineissä. Pitkät vaatteet suojaavat auringolta ja oikea materiaali myös hengittää hyvin.

Vierailija
16/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon takia juurikin puen lapselleni ja itselleni pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita. Tosin emme ulkoile ellei ole pakko silloin kun paahtaa.

Vierailija
17/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mulla on pitkät housut jalassa, on jo puolet vähemmän kuin mitä töissä, kun on housujen päällä vielä haalarikin.

Täällä on joka paikassa myös ihan v**usti hyttysiä. Pitkät puntit ja hihat suojaa niiltä.

Vierailija
18/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn piilottamaan pommin kalsareihin

Vierailija
19/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä nuori mies ei yksinkertaisesti pidä shortseista tai palaa auringossa herkästi? Oliko pitkähihainen paitakin?

Vierailija
20/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kevyet pellavapuuvillahousut. Ei voi pitää shortseja koska jalat ihan verillä ötököiden pistoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi