Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISET 2013

Kommentit (488)

Vierailija
421/488 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se semmoinen ranneke maksaa? Kauheeta kun joutuu keskellä yötäkin heräämään syömään ettei tule paha olo.. Meidän perheeseen kuuluu minä ja mies ja meidän 8kk kissatyttö :) asumme maalla, korvessa isossa talossa.. Että tilaa ainakin on..

Vierailija
422/488 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinkohan liittyä joukkoon..uskallan. Eilen testasin kahteen kertaan plussan ja tänään vielä aamu pissasta plussa.Miten niin en usko. ;)

Uusperhe kuvioita täällä,Mulla ennestään neljä! lasta ja nyt tämä uusi tulokas olisi mulle viides ja miehelle ensimmäinen. Ollaan tuore aviopari,joulukuussa mentiin naimisiin,mutta vauvaa "tehty" jo puoli vuotta.

Laskurin mukaan laskettu aika olisi syyskuun lopulla,viikko nyt jotain 5? Pelottaa ja jännittää,mihin soppaan olen itseni taas laittanut..toivottavasti kaikki menee hyvin,meillä kaikilla! :) Ällötys ja väsymys sekä vilunväreet ovat löytäneet jo tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/488 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pahoinvointi.fi/?gclid=CNf3tJ_Bg7UCFW12cAodpEUAAg

Tuolta löytyy rannekkeita ja infoa niistä, tosiaan perustuvar akupisteen painantaan. Tuolta tilasin itsekin, uutena näemmä säädettävällä rannekkeella oleva :) Suosittelen kokeilemaan!!!

424/488 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jennil: Oon jotenki sekasi noitten viikkojen laskemisen kanssa, mut vauva.fi:n laskurin mukaan ku ottaa hedelmöitysajankohdan mukaan nii sillon ultran aikaan on itseasiassa päivää vaille rv 10 :o.

Tänään itseasiassa just miehekeen kanssa puhuin että ehkä pitäs sittenki soittaa sinne neuvolaan ennen sitä. Pitää soittaa sitte maanantaina, ärsyttää vaa ku pitää työaikana hiippailla käytävällä ja yrittää ettei kukaan kuulis :D.

Vierailija
425/488 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, nyt se yrjö tuli ekaa kertaa kylään! Vihaan oksentamista muutenkin niin paljon.. Vieraita pitäs tulla kahen aikaan ja oon ihan nuutunut.. Tosin otin sen raskausajan vitamiinin, niin sen jälkeen tuli huono olo..

426/488 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiaic: Minkä valmistajan raskausajan vitamiineja popsit? Eilen kävin itse ostamassa sen Minisun vitamiiniboxin ja pillerin ottamisesta n. 30min tuli todella huono olo. En oksentanut, mutta olin matkalla ystäväni luokse niin jo mielessäni rakensin kaikki stoorit valmiiksi jos ykä lentää ystävän luona ollessa. (:D)

Onkohan pilleri sen verran jytyä tavaraa, että alkuun kroppa hiukan hakee paikkaansa sen kanssa?

Vierailija
427/488 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

Nyt alkoi kuvotus rasvaiseen/suolaiseen, sillei on ollut aiemmissakin raskauksissa, osasin jo odottaa. Tekee mieli vaan kasviksia, hedelmiä, rasvattomia maitotuotteita, keittoja... Tein perheelle pyttipannua jota en pysty edes maistamaan, noh, kaapista löytyi joku näytepussi sellasta vlcd porkkanakeittoa, söin sen raejuustopurkin kanssa \o/ tarkotus siis ei laihduttaa mut nyt ei ollu muuta keittoa tarjolla :D

vielä viikko ultraan...jännittää :)

Vierailija
428/488 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syödään kans minisunin vitamiineja, mutta mulla ei aiheuta pahoinvointia, paremminkin helpottaa sitä, koska aina kun pillerin oon unohtanu ottaa huomaa iltapäivästä kun etoo oikein kunnolla. Pillerin ottamisen jälkeen helpottaa.. Ehkä ne b-vitamiinit vaikuttaa..

Mutta alkaa aamut olla tuskaisen etovia, samoin aamupäivät ja iltapäivät.. Pahenemaan päin näköjään.. Onneksi ei ole vielä tarvinnut halailla vessanpönttöä, mutta luultavasti sekin päivä tulee.

Lämmin ja rasvainen ruoka ei maistu. Eikä karkit tai suklaa, mikä luultavasti erittäin hyvä asia :) Kaikki kevyt ja kylmä ruoka laskee, mutta varovasti täytyy syödä, sillä jos maha tulee täyteen, alkaa taas pahoinvointi.. Viime perjantain lounassalaatinkin jouduin syömään kahdessa erässä.. Muutenkin tulee syötyä paljon pieniä kevyitä aterioita, mikä on itselle todella vaikeaa, koska yleensä olen syönyt about vain kolme kertaa päivässä, nyt syön kuusi erittäin pientä..

Pohojolaanen 7+0 ja ens viikon perjantaina eka neuvola.. :)

Vierailija
429/488 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tin-de: samanmerkkisiä nappeja otin, en oo uskaltanu toista ottaa.. Ja samoten puol tuntia ottamisen jälkeen se iski :/ kauheita! :D mulla tulee kammo jos joka kerta täyttyy oksentaa..

Vierailija
430/488 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivät ovat kyllä vahvistaneet haamuviivojen näkymää, että raskaana ollaan... Uutta testiä en vielä ole raaskinut tehdä, mutta kun rinnat ovat olleet jo pari viikkoa kipeät, tulevat vaan entistä kipeämmiks varsinkin öisin ja aamuisin ne on super arat, turvonnut olo vaan jatkuu, samoin hajuaisti on herkistynyt ihan muutamaan päivään...:) vielä en ole uskaltanut hehkuttaa, ja tänäänkin mietin monta kertaa soitanko neuvola aikaa vai en...?!

Mutta...eilen illalla/viime yönä tuli erittäin verinen vuoto...joten tsemppiä teille muille!"

Vierailija
431/488 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs höpönassun tilanne on?

Täällä väsymys on ihan kauhea, ja huimaa ja pyörryttää, iha loputtoman kaamea olo. Mulla vielä tekee varmasti toi kilpirauhanen oman osansa kun arvot heittää. Ja jostain kumman syystä aina kun syön jotain makeaa niin pää menee ihan sekaisin, siis tulee tosi kumma huono olo, silmät on ouddot eikä pää toimi. Ja vanhasta tottumuksesta suu söisi kyllä kovasti makeaa...

Mä söisin vaan näkkäriä+voita+juustoa tai paahdettua ruisleipää. Ja mokkaruutuja :D tosiaan multivitaa syön, joku joskus sanoi ettei tyhjään mahaan saa ottaa vaan ruuan päälle, niin ei tuu paha olo niin helposti.

Meillä on pari vuotta vanha omakotitalo pienen kunnan keskustan hujakoilla, minä, mies ja 2 ja 6 vee pojat.

Eka neuvola takana, ihan kummallista täyttää siellä kaikki liput ja laput, kun ei ole mitenkään ainakaan itse varma että mitään vauvaa on tulossa, pakko myöntää toki että kai niillä plussatesteillä ja kipeillä rinnoilla ja väsymyksellä yms on ehkä jotin tekemistä asian kanssa :D

Nyt vaan odotellaan ultra-Aikaa ja veriseulalähetettä, harkitsin alkuraskauden ultraa, mutta tossa lähikaupungissa ne maksoi 180€ enkä tiedä katsiiko maksaa niin paljon, kun ei se asia siitä mihinkään muutu...

Hyvää alkanutta viikkoa!

Vierailija
432/488 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ne päällimmäiset tuntemukset viimepäiviltä. Lauantaina otin käyttöön nuo rannekkeet, tänään oli jo pakko laittaa ruokasoodaa lasissa jääkaappiin (- vie pahat hajut jääkaapista, vinkkinä muille pahoinvoiville). Nännit on niin kipeet/arat et vesi nousee silmiin ku pikkupimu tahtoo tissille.

Huomenna ultra, pikkisriikkisen jännittää et onko siellä mitään. Tekayn mukaan viikkoja huomenna 6+0 (hedelmöittymisestä laskettu), neuvolan kiekon 6+3 :) Toivottavadti näkyy syke ?

Vierailija
433/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen, joten ihan pikaiset kuulumiset.

Menkkojen mukaan nyt olisi rv 7+4, hedelmöitysajankohdan mukaan 7+2, mutta kävin eilen varhaisultrassa, niin alkio olikin viikkoa nuorempi eli nyt vasta 6+2. Ilmeisesti kiinnittymiseen mennyt pidempi aika.

Pieni sydän siellä kuitenkin jo sykki

Vierailija
434/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja LA olisikin sitten vasta 22.9.

Mites te muut, oletteko käyneet varhaisultrassa tai oletteko menossa?

435/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla onkin TÄNÄÄN se varhaisultra :). Soitin eile sinne yksityiselle jonne olin varannu 14.2, ku laskin että sillon ois jo rv9 menossa. Neuvolaan soitin myös ja sinne on eka aika 15.2.

Tuun tänne sit kertoo mitä ultrassa näky :).

436/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiaic: mulla on hiukan päivä päivältä parantunut tuo pahaolo sen minisun:n jälkeen. Oon koittanut nyt ottaa sen heti aamupalan jälkeen. Eli josko tää tästä vielä iloks muuttuis ja koko epämielyttävä tunne lähtis käytön aikana pois :)

Mä oon miettinyt tuota varhaisultraa. Lähdetään etelään tossa rv rv 10 niin jotenkin saisi sinne lähteä hyvillä mielin.

Millaset rv:t teilä on ollut, kun ootte käyneet tuolla varhaisultrassa?

Minisport: tuu ehdottomasti kertomaan, en malta oottaa! :)

Vierailija
437/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla seksiä - aamulla verta :( Ei viel paljoa mut pelästyttää se pienikin määrä ku on noita kmja takana jokunen. Jos tästä selvitään niin tulee , varsinkin miehelle, piiiitkät 9kk. Tai no eihän sitä sit enää viimiset pari kuukautta tarvi pantata...

Mut katotaan mitä ultrassa näkyy, tai ei näy...

Vierailija
438/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin uus näissä hommissa etten tommosia varhaisultria oo varaillu.. Neuvolaankin pääsee vasta 18.2, oisko se sit niinku rv 9 alussa.. Se täti kyl sano ultraavansa, sitä ootellessa. Odottavan aika on pitkä!

Vierailija
439/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää....

Koko aamupäivän on tuo meijän 5v pelannut ja 1v toohottanut äidin koomatessa sohvalla. Kuopus tosin sit kiipes kympin aikoihin viereen ja nukahti pylly pystyssä. Puoliltapäivin pääsin vasta kunnolla ylös ja kun aamupalasta oli jo vierähtänyt melkoinen tovi, niin meinas olla aika järkky paha olo ja ruokaa lämmittäessä meinas tulla ylös.

Että onpa taas kivaa ja mukavaa ja hauskaa ja ... voisko tästä alusta hypätä vaikka viikolle 15 suoraan ja lopussa voisin jättää vikat pari kuukautta väliin... Mä haluan vauvan, mutta en todellakaan halua olla raskaana ja koittaa huolehtia kolmesta pojasta pahoinvoivana ja järjettömän väsyneenä...

Huomenna on neuvola

Rontsu

Vierailija
440/488 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itekki uskallauduin tänne. Jonkin aikaa olen tossa lueskellut muiden kokemuksia mielenkiinnolla. plussasin jo 9.1 ja nyt on menossa 6+5rv (omien laskujen mukaan). Vihdoin tuli meidän toiveesta totta ja saadaan yhteinen vauva. Pahoinvointi on ollu ihan hirveä. vesi ei pysy sisällä, saatika ruoka. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja onko mikään auttanut?