Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyylitietoiset, millainen yläosa mekon kanssa häihin!

Vierailija
04.01.2013 |

Mulla on musta vähän sifongin tyylisestä mattapintaisesta kankaasta tehty mekko, jossa on valekietaisuyläosa . Kaula-aukko on aika syvä, mekko ulottuu noin polviin asti.

Mulla on ollut tuo mekko vuosia ja olen asustanut sitä eri tavoin häihin ja muihin juhliin. Bolerot ja villatakit on nähty, pitäisi olla jotain vähän erilaista. Huivi ei oikein sovi mekon tyyliin. Tarvitsen jotain, jossa on kunnon pitkät hihat, koska palelen helposti. Häät ovat maaliskuussa.

Ehdotuksia!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kyllä olla liian raskas sifongin kanssa...

Pitkät hanskat, esim. neulotut, jolloin lämmittävät

Vierailija
2/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tee samaa virhettä, kuin itse tein viime häissä. Menin mekossa, jossa oli liian avara pääntie. Olisi pitänyt ommella silhen joku pitsiviritys, niin ei olisi tarvinnut hermoilla koko ajan sen mekon ja rintojen kanssa. Pitäisi varoa tuollaista häissä - tulkitaan helposti huomiohakuisuudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
4/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotti, se riittää, että yläosassa on pitkät hihat. Maaliskuussa ei kuitenkaan enää ole pakkasia.

Tuo mekko on ollut mulla monta kertaa, tiedän, millainen se yläosa on, ja hääpari ja muut vieraat ovat ihan normaaleja ihmisiä, jotka eivät tee tulkintoja mekoista.

Ostaisin uuden jos löytäisin, mutta ei ole tullut vastaan oikein sopivaa mekkoa sopivalla hinnalla. Mekko on itsessään yksinkertainen ja klassinen, joten se ei ole vielä mennyt pois muodista.

Lisä ehdotuksia!

Vierailija
5/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jakku? Esim nahkainen voisi olla kiva kontrasti sifonkiselle mekolle, mutta olisko liian rento häihin? Tai sitten ihan kankainen jakku, esim sellainen lyhyemmän mallinen?

Vai oliko tämä liian itsestäänselvä vastaus...

Vierailija
6/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotkut kuninkaalliset häät. Jos ei sieltä löydy ideoita mekon päälle, niin ei niitä muillakaan löydy eli jos siellä on vain noita boleroita, neuletakkeja, jakkuja, turkiksia, pitkiä hanskoja, niin tuskin kukaan av-mamma löytää jonkun patenttiratkaisun :).

Vierailija
7/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta boleroa ja kaikki on ihan eri tyylisiä. Niitä on niin erilaisista materiaaleista, eri välisiä ja eri leikkauksilla, että mä uskoisin löytyvän ihan erilaisen, kuin mitä sulla on ollut aikaisemmin.

Yleensä bolero on se sopivin vaihtoehto. Googlaa vaikka bolero ja katsele kuvista inspiraatiota. Mä veikkaan, että löytyy joku uuden näköinen vaihtoehto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi