Lapsen kaveri haisee pahalle. Yöks.
Lapsen kaveri haiseen niiiiin jalkahielle ja jollekin muulle mahd lialle, että kun se on ollut meillä, niin koko kämppä haisee pahalle. Voitte vaan arvata mille midän tuulikaappi haisee kun sen vaatteet ja kengät on ollut siellä.
Meidän poika on kova hikoilemaan, myös jaloista, mutta ei se haise. E haise sukat koskaan hielle, eikä kengätkään.
Oksettava haju lähtee tuosta kaverista. Joka kerrn jälkeen pitää tuulettaa piiiiitkääään ennen kun haju lähtenyt.
Joskus keillän vierailut meille koska en vaan kestä sitä hajua varsinkin jos mulla on päänsärkyä. Äityy nopsaan migreeniksi.
Hyi saatana, sanon minä.
Kommentit (22)
Joo, koiraperheissä haisee pahalle, ja koiraperheiden lapset haisee pahalle. Khyyllä. Ehkä silloin, jos koiria on 150, ja ne p**kovat lasten vaatteisiin.
että jotkut kuidut ovat sellaisia, että kun ne ovat kerran sen hienhajun imaisseet, niin se ei enää lähde pesussa mitenkään pois. Sekin voi olla selitys jos haju tulee ulkovaatteista.
Märkien sukkien osalta varmaan itse kysyisin suoraan lapsen vanhemmalta, että laittaisko ensi kerralla vaihtosukat mukaan koska edellisellä kerralla lapset kastelivat sukkansa ulkoleikeissä.