Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä shampoo avuksi miehen kuivaan päänahkaan?

Vierailija
26.12.2012 |

Pitäisi olla nimenomaan yksi tuote jolla voi myös pestä hiukset, sen tiedän että mitään 'linimenttejä' tai miehen sanoin tököttejä ei ala kokeilemaan. Talven tullen päässä on taas isoja kuivia laikkuja jotka sitten inhottavasti hilseilee :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla, mutta helpotusta olen saanut oliiviöljyä sisältävästä Idea Toscana -shampoosta, jota apteekeissa ja joissakin nettikaupoissa esim. www.maisonprovence.fi

Vierailija
2/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi Ducray-tuoteryhmä. Eluation toimii hyvin ylläpitovaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin suositella vielä lisäksi System4 Sim sensitive shampoota. Hajusteeton ja kosteuttava tuote, on ainakin mulle auttanut tosi hyvin hilseilevään, kuivaan ja kutiavaan päänahkaan. Tuota sarjaa löytyy melko monista kampaamoista, mutta myös esimerkiksi yliopiston apteekista :) Hintaa yhdellä pakkauksella on noin 14€. Samaa sarjaa saa myös hoitoainetta ja öljyhoitoa.

Vierailija
4/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vesipesu riittää. Oikeesti.

Vierailija
5/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytette oliivioöjyä hiustenpesussa? Hierotte hiuksiin ja päänahkaan ennen pesua ja annatte vaikuttaa? Kuinka kauan? Ja lähteekö sitten shampoo-pesussa kunnolla pois? -Kiitti

Vierailija
6/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas vielä omia kokemuksia. Pahimpaan hilseilyyn minulla auttaa Nizoral (apteekista), mutta nyt taas kun on parempi aika, niin ihan kaupan Head&Shouldersilla on hilse pysynyt aisoissa. 

Vierailija
7/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:35"]

Meillä auttoi Ducray-tuoteryhmä. Eluation toimii hyvin ylläpitovaiheessa. 

[/quote]

Mä komppaan tätä, vuosien jälkeen ei enään ongelmia hiuspohjan kanssa. Koska nämä apteekista saatavat Ducrayn tuotteet ovat  niin tehokkaita käytä osan viikkoa Lanzan shampoota joka on sulfaatiton, sen kosteuttava shampoo on hyväksi pitkille hiuksilleni. Lanza on kallis mutta erittäin riittoisa, muutenki suosittelen kokeilemaan miehellesi mitä tahansa sulfaatitonta shampoota.

Vierailija
8/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmana on myös päänahan kutina, niin ehdottomasti

Cutrin Bio + Aktiva shampoo ja lisäksi Actice serum hoitoneste!! Puna-valkoinen paketti. Esim. isoissa Prismoissa myynnissä ja kampaamoissa. Hinta n. 13 e kpl.

Tuote on hilsettä vastaan, mutta meillä käytössä vaikkei hilsettä ole. Kutinaa ja allergiaa sen sijaan. Itse käytän satunnaisesti jos huomaan kutinaa päänahassa. Miehellä oli päätosi kuivana ja raapimisesta ruvella kun alkoi käyttämään ja hetkessä helpotti.

Vierailija
9/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannattaa hiukset pestä haalealla tai hieman viilell vedellä eikä kuumalla.

Vierailija
10/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä lähti hilseet kun siirtyi kalliista shamppoista kaupan halvimpiin, onkohan joku x-tra peräti tuo, mitä nyt käyttää.. 

Vierailija
11/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilseshamppoiden kanssa saa olla varovainen. Apteekkiin suosittelen matkaa. Siellä osaavat suositella ja tuotteet ovat oikeasti toimivia. Tosiaan tuo Ducray on meilläkin osan aikaa käytössä. Osan aikaa sitten LV:n hajustamaton. Aina tilanteen mukaan käytellään.

Vierailija
12/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussien Miracle Moist -shampoo on ollut käytössä minulla ja miehellä jo useamman vuoden ajan. Saa hyvin varustelluista tavarataloista päivittäiskosmetiikan puolelta. Kummallakin pysyy hiuspohja ja hiukset hyvässä kunnossa ja kuohkeana. Ennen kärsin myös kuivasta hilseestä, en enää. Minulla pitkät luonnonkiharat ja paksut harmaantuvat hiukset, joten kosteutusta riittää tästä shampoosta myös sinne hiuksiin hyvin.

Vierailija
13/22 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii tsekata, ettei kyseessä seborrooinen ekseema (taliköhnä), tosi yleistä miehillä. Siihen auttaa tuo yllä mainittu System 4 shampoo nro 2, ainakin mulla. Ja pestä pitää mutta hellästi, ihan oma tali aiheuttaa punoitusta ja kutinaa.

Vierailija
15/22 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja suositteli kuivaan päänahkaani näitä (shampoo ja hoitonaine) ja hyvin on toimineet:

http://www.villikihara.fi/system_professional_clear_scalp_shampeeling

Vierailija
16/22 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerastasen tuotteet ovat lajinsa huippuja, ja voit lukea nettiarvioita. Kalliita, mutta netistä saa halvemmalla.

Vierailija
18/22 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis kokeillut Redkenin ja Kerastasen rauhoittavat sarjat, Head&Shouldersit, Hyvää Suomalaista Shampoota-sarjat, American Crew'n sitrusshampoon.

Hän nostaa ykköseksi tuon Korresin, ja toiseksi paras oli Philip Kingsleyn Flaky Itchy shampoo.

http://www.feelunique.com/p/Philip-Kingsley-Flaky-Itchy-Scalp-Shampoo-2…

Vierailija
19/22 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi apteekista Sebamedin hilseshampoo. Se on todella hellävarainen hilseshampoo KUIVALLE hilseelle (= kuivalle päänahalle) ja on ainoa mikä on toiminut itselleni. Minulla on vuosikausia ollut tosi kuiva, punoittava ja kutiseva päänahka ja tämä on ensimmäinen tuote joka oikeasti auttaa ja päänahka pysyy hyvänä. Olen kokeillut kymmeniä erilaisia tuotteita kampaamosarjoilta.

400ml maksaa n. 13€, eli edullistakin on.

Vierailija
20/22 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa testaukseen näitä tuotteita. Varmaan aloitan niistä joita helpoiten saa hankittua. Jos eivät tehoa niin sitten testaukseen nuo netistä saatavat, täällä pohjoisessa kun ei ihan kaikkia merkkejä saa tilaamatta hankittua.

Mies tykkää käydä suihkussa aamuisin ja iltaisin, eikä meinaa vähentää vaikka olen jaksanut jankuttaa vedenkulutuksesta ja ihon kuivumisesta. Jospa näistä tuotteista löytyisi apuja tuohon päänahan kuivumiseen kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän