Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautinto nähdä hyvinvointi-yhteiskunnan purun seuraukset

Vierailija
02.01.2013 |

Hauskaa nähdä prekariaatit, nuo jotka takavuosina sylkivät yrittäjien päälle, potkivat itsenäisyyspäivänä yrittäjien autoja, on nautinto nähdä tuo porukka istumassa kylmällä asfaltilla muki kädessään.



Ja älkää luulko että saatte ropoakaan.



Onneksi ehdin nähdä tämän. Hyvää viihdettä.



Tämä roskaväki ei siis ole vain jättänyt kiittämättä saamastaa avusta, vaan sylkenyt auttajiensa päälle aivan avoimesti ja rehennellyt sillä. Nyt tämä aikakausi tulee tiensä päähän.



Vieläkö keskisormi nousee?



https://www.google.fi/search?q=smash+asem&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla…

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla