Otitteko alkoholia uuden vuoden aattona, mites lapset?
Oletteko kaikki selvinpäin kun teillä on lapset vastuullanne, vai miten te toimitte? Minkä verran saatatte ottaa alkoholia vaikka lapset siinä tai kun ovat nukkumassa mutta kuitenkin siis vastullanne?
Meillä lapsi 1v ja toistaiseksi olen ollut täysin juomatta, enkä muutenkaan juo paljon, mutta mietin vaan miten muut lapsiperheet toimivat.
Kommentit (50)
Mies taisi juoda kaksi lasia myös ja snapsilasillisen rommia. Ei oltu kumpikaan humalassa.
Pieneen hiprakkaan voisin juoda lasten nukahdettua, en humalaan asti.
Lasten ollessa hereillä juon korkeintaan yhden siiderin saunan jälkeen tai kesällä grilliruuan kanssa.
Oltiin alkuiltapäivästä asti ystäväperheen luona ja yövyttiin. Ihan tavallinen käyttömäärä. Jos oltaisiin oltu ilman lapsia, oltaisiin varmaan juotu enemmän.
oltiin kotona kahden lapsen kanssa. En juo koskaan joten ei tarvitse myöskään miettiä juomista ikinä.
ja kun olivat jo nukkumassa, juotiin neljän aikuisen kesken yksi pullo kuohuviiniä puolelta öin.
Ei oikein muutenkaan juoda, oli lapset paikalla tai ei. Eikä kumpikaan haluta, että lasten läsnä ollessa jompi kumpi heiluisi huppelissa.
kolme lasia punkkua, pikkolokuoharin ja kolme kaljaa. eli en ollu humalassa.
Ne jotka olisivat lärvissä jostain määrästä mistä toinen ei ole. Siis ihan mahtavaa ja ihanaa että kerrotte sen jokaisessa alkoholiketjussa. Jatkakaa samaan malliin.
2 siideriä, kaksi lasia punkkua, kaksi kuoharilasia. En ollut humalassa, mies senkin edestä.
Vieraat ottivat ehkä 7 annosta.
yhden kaljan koko illan aikana, sen jälkeen kun raketit oli ammuttu ja alle 3v lapsi nukkumassa.
Itse en ottanut, olen raskaana :)