Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niilo22

Vierailija
10.08.2025 |

Kuka tuotakin katsoo 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli Matalamäki ainakin katselee. Ja katselukerroista päätellen muutama muukin :)

Ja minä katselen Paulia.

Vierailija
2/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson yleensä sen 30 sekunttia-1 minuutti ja muistutan itselleni että 90% ihmisistä on hänen kaltaisia. Siitä tulee minulle hyvä mieli ja on kiva taas laittaa työpaikka hakemusta vetämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli Matalamäki  ja Niilo siinä kaksi naisten kaatajaa.

Vierailija
4/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä... ksemmosta!

Vierailija
5/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei kesä

Vierailija
6/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on erikoinen persoona, ei häpeä itseään tai hauku muita. Elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta. Hänen oppimisongelmat ja autismi haitanneet varmasti työelämään pääsyä.

Vierailija
7/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on erikoinen persoona, ei häpeä itseään tai hauku muita. Elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta. Hänen oppimisongelmat ja autismi haitanneet varmasti työelämään pääsyä.

Ei sillä ole mitään ongelmia ihan normi suomalainen tyyppi. Tuollaisia enemmistö on.

Vierailija
8/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään ongelmia ihan normi suomalainen tyyppi. Tuollaisia enemmistö on.

On paha lukihäiriö ja muita oppimisvaikeuksia. Ei hahmota asioita ja siksi ihmettelee. On kuitenkin ymmärtänyt lopettaa juomisen.

Vierailija
9/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paha lukihäiriö ja muita oppimisvaikeuksia. Ei hahmota asioita ja siksi ihmettelee. On kuitenkin ymmärtänyt lopettaa juomisen.

miksi sitten tuollaisia sönköttäjiä on 20 tusinassa työpaikoilla ja harrastuksissa mitä olen 20 vuoden aikana tavannut?

Vierailija
10/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku lataamojätkä

Vierailija
11/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän vaikuttaa ihan symppikseltä, vaikka en tällaista sisältöä seuraakaan. Vähän samantyylisessä sakissa on seassa ihan oikeita persläpejä joista on ympäristölleen vain haittaa. Niilo22 on käsittääkseni aivan kunnollinen yhteiskunnan jäsen.

Vierailija
12/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan jamppa. Niilon tapasia juttuja kuulee työpaikan taukohuoneessa.

Vierailija
13/16 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkiura lähti hyvin käyntiin. Oliko se kokonainen kappale vai osa siitä. Pitkä versio olisi ollut hyvä.

Vierailija
14/16 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ylimielinen ja itsekeskeinen ihminen. Hän ei anna  kenellekään mitään. Hän vain ottaa. Häntä pitää auttaa, mutta ei auta muita. Laiska ja saamaton ihminen, joka juoksuttaa vanhaa äitiään kauppaan ja minne hän itse haluaa. Moraali ja syyllisyys ovat vierasta tälle Lempäälän sulttaanille. 

Vierailija
15/16 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tubettajien videoita heidän paremmuutensa takia. En myöskään huonommuuden, että voisin tuntea itseni paremmaksi.

Syyni ovat ehkä vähemmän pinnallisia.

Mutta: olenkin mies.

Vierailija
16/16 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsottiin vuosia sitten, ku nuorimmainen oli kiinnostunu. Oli siellä hauskojaki juttuja. Mm. Eipä ollu 👍🏿 ja se ku oli viimiset rahansa laittanu keinuhevoseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän