Mies jätti mut, koska en suostunut olemaan tätä iltaa täysin selvin päin. Mitä mieltä? Ollaan
seurusteltu kohta 3v, ei yhteisiä lapsia, mulla kouluikäinen edellisestä suhteesta. Mies absolutisti, ja sitä vaivaa se, että haluan vetää kännit silloin tällöin, kun lapsi ei oo kotona.En edes oo lähdössä minnekään, vaan ihan kotona ne siiderit lipittäisin, ei kelpaa. Lähti just ovet paukkuen, kuulemma "viimeisen kerran". Kun mä ostin täksi illaksi 3kpl 0.5l siideriä. Aika uskomaton fiilis. Ikinä ei edes riidellä ku oon juonut tmv, sille ei vaan sovi, että tuleva pikkuvaimo käyttäis yhtään alkoa. VITUTTAA!Mut siis jätettiin just. Ulkona räiskitään raketteja jo sen kunniaks.. X(
Kommentit (118)
uskomatonta ettei edes uuden vuoden aattona ole parempaa tekemista kuin piruilla netissa tuntemattomille.
Suhteessa taytyy olla joustoa puolin ja toisin, ja jos mies on niin itsekas etta koska on itse absolutisti, vaatii sinultakin samaa niin ehka on parempi pitemman paalle etta suhde loppuu. Varmaan miehen itsekkyys tulisi esiin muissakin asioissa. Jos et kerran itse ole valmis kevein mielin muuttumaan absolutistiksi niin mun mielesta suhteella ei ole tulevaisuutta. Ota rauhassa siideri tulevalle, onnellisemmalle vuodelle!
Miettikaas muuten te ilkeilijat mita olisitte kirjoittaneet jos ap olisi sanonut etta mies kavi ostamassa itselleen kolme siideria joten ap peruutti yhteisen uuden vuoden vieton koska ei halua etta mies vetaa kannit. Tai joo, eihan siina mitaan miettimista ole, totta kai olisitte silloinkin haukkuneet ap:n hulluksi nipottajaksi joka ei ansaitse miesta. Jotkut ihmiset on vaan niin taynna ilkeytta etta ei mitaan valia mista asiasta ja kenelle piruilee, kunhan vaan paasee olemaan inhottava.
Todellista ilkeilyä olisi se, että ei ilmaisisi huoltaan ap:n juomisesta.
Virallisesti 5 annosta on suurkulutusta naiselle. Mies voi juoda muutaman enemmän.
Surullista toki, että ap:n suhde on loppu. Normaalia ei ole, että tuollainen määrä ei tunnu missään. Suurkuluttajilla tietenkin asia on erikseen.
Itsekin juon alkoholia. Itse asiassa lasissa on juurikin siideriä. Silti koskaan en ole tuollaista määrää juonut yhden illan aikana.
uskomatonta ettei edes uuden vuoden aattona ole parempaa tekemista kuin piruilla netissa tuntemattomille.
Suhteessa taytyy olla joustoa puolin ja toisin, ja jos mies on niin itsekas etta koska on itse absolutisti, vaatii sinultakin samaa niin ehka on parempi pitemman paalle etta suhde loppuu. Varmaan miehen itsekkyys tulisi esiin muissakin asioissa. Jos et kerran itse ole valmis kevein mielin muuttumaan absolutistiksi niin mun mielesta suhteella ei ole tulevaisuutta. Ota rauhassa siideri tulevalle, onnellisemmalle vuodelle!
Miettikaas muuten te ilkeilijat mita olisitte kirjoittaneet jos ap olisi sanonut etta mies kavi ostamassa itselleen kolme siideria joten ap peruutti yhteisen uuden vuoden vieton koska ei halua etta mies vetaa kannit. Tai joo, eihan siina mitaan miettimista ole, totta kai olisitte silloinkin haukkuneet ap:n hulluksi nipottajaksi joka ei ansaitse miesta. Jotkut ihmiset on vaan niin taynna ilkeytta etta ei mitaan valia mista asiasta ja kenelle piruilee, kunhan vaan paasee olemaan inhottava.
Virallisesti 5 annosta on suurkulutusta naiselle. Mies voi juoda muutaman enemmän.
Surullista toki, että ap:n suhde on loppu. Normaalia ei ole, että tuollainen määrä ei tunnu missään. Suurkuluttajilla tietenkin asia on erikseen.
jos ap kiskoisi tuon joka viikko!
Nyt vähän suhteellisuudentajua.
Kyllä pitäisi voida luopua muutamasta tölkistä yhteisen hyvän vuoksi. Tuossa tilanteessa en ikinä valitsisi alkoholia.
Minuakin yököttää, jos kumppani tuoksahtaa vaikkapa viinille, kun en ole itse juonut.
seurusteltu kohta 3v, ei yhteisiä lapsia, mulla kouluikäinen edellisestä suhteesta. Mies absolutisti, ja sitä vaivaa se, että haluan vetää kännit silloin tällöin, kun lapsi ei oo kotona.En edes oo lähdössä minnekään, vaan ihan kotona ne siiderit lipittäisin, ei kelpaa. Lähti just ovet paukkuen, kuulemma "viimeisen kerran". Kun mä ostin täksi illaksi 3kpl 0.5l siideriä. Aika uskomaton fiilis. Ikinä ei edes riidellä ku oon juonut tmv, sille ei vaan sovi, että tuleva pikkuvaimo käyttäis yhtään alkoa. VITUTTAA!Mut siis jätettiin just. Ulkona räiskitään raketteja jo sen kunniaks.. X(
siksi ei kestä jos juot huimat kolme siideriä,pelkää itse retkahtavan taas puliukoksi ja päätyvänsä veneen alle asumaan.
ei muuten ymmärrä tuollaista nollatoleranssia noinkin arkisessa asiassa, kuin muutama alkoholiannos.
Jos ei kykene olemaan kotonaan juomatta niin huonosti menee
Jos ei kykene olemaan kotonaan juomatta niin huonosti menee
Mistä näitä sikiää? Muutama nyt ei haittaa ketään, vaikka ottas kalsareissa. Varsinkaan Uutena Vuotena.
Jos ei kykene olemaan kotonaan juomatta niin huonosti meneeMistä näitä sikiää? Muutama nyt ei haittaa ketään, vaikka ottas kalsareissa. Varsinkaan Uutena Vuotena.
Kyllähän haittaa, lähtihän ap:n miesystävä. Kolmesta ISOSTA siideristä tulee kyllä jo humalaan.
Eikö yksi iso siideri olisi jo riittänyt? Ehkä ap:n miesystävä olisi sen hyväksynyt.
Tosin luulen tätä provoksi. Yleensä roolit ovat toisinpäin eli mies juo enemmän kuin mitä nainen haluaisi...
On se kumma, että valitsee siiderin miehensä sijaan. Riippuvuudesta on melkein pakko olla kysymys.
Jos ei kykene olemaan kotonaan juomatta niin huonosti meneeMistä näitä sikiää? Muutama nyt ei haittaa ketään, vaikka ottas kalsareissa. Varsinkaan Uutena Vuotena.
Hyvä ap, vielä ehdit käydä lisää nyt kun kukaan ei ole estämässä! Huoltoasemien kaupoista saa. :)
ne juo. Jos hän juo hitaasti lipittäen (esim. 1 / 1.5-2 h) niin eihän tuo määrä ole mitään -eikä välttämättä tunnu missään, vaikka ei olisi mikään suurkuluttaja.
Hyvä ap, vielä ehdit käydä lisää nyt kun kukaan ei ole estämässä! Huoltoasemien kaupoista saa. :)
Klo 21.00 asti! Silloin on oltava ostokset kassakoneessa. Siis ei ihan riitä että silloin on kassalla.
Mä luulen, että miehesi tekee salaa mieli alkoholia ja siksi on tuollainen sitruunan niellyt persereikä.
Ei oo mitään pahaa haluta olla joskus pikku hiprakassa :) Erittäin harvoin tunnut alkoholia edes käyttävän!
Sen sijaan miehelläsi ei ole suhde alkoholiin kunnossa. Jos olisi, ei hän olisi reagoinut noin voimakkaasti. Tunnen useammankin absolutistin (ei entisiä alkoholisteja tosin), eivätkä he yritä painostaa muita juomattomuuteen tai tee muutenkaan absolutismistaan mitään numeroa. Miehesi on selkeästi terapian tarpeessa!
hae apua alkoholiongelmaasi.
t: joku joka juo toista lasillista likööriä ehkä toista kertaa tämän vuoden aikana, ja hui kamala, lapset on kotona, nuorin 2 v.
Minä luulen, että ap:n miesystävän edellinen naisystävä on ollut juoppo, joka otti ja otti aina enemmän, vaikka oli luvannut jättävän yhteen tai kahteen. Hän ei halua saman toistuvan enää.
Aika surkea olo. Olin suunnitellu ja puoliks jo laittanutkin meille hyvää syötävää illaks, ja vuokrannu pari leffaa. Yksinäinen ilta tuli :( Lapseni on harvoin pois kotoa, isällään + muualla sukulaisissa max 4pvä/kk.. Ja siis todellakaan en silloin aina juo edes näitä muutamaa, lapsen ollessa kotona en juo koskaan. Joten en koe olevani mikään juoppo, vaikka haluisinkin rentoutua tällä tavoin vuoden viimeisenä päivänä. ap