Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti mut, koska en suostunut olemaan tätä iltaa täysin selvin päin. Mitä mieltä? Ollaan

Vierailija
31.12.2012 |

seurusteltu kohta 3v, ei yhteisiä lapsia, mulla kouluikäinen edellisestä suhteesta. Mies absolutisti, ja sitä vaivaa se, että haluan vetää kännit silloin tällöin, kun lapsi ei oo kotona.En edes oo lähdössä minnekään, vaan ihan kotona ne siiderit lipittäisin, ei kelpaa. Lähti just ovet paukkuen, kuulemma "viimeisen kerran". Kun mä ostin täksi illaksi 3kpl 0.5l siideriä. Aika uskomaton fiilis. Ikinä ei edes riidellä ku oon juonut tmv, sille ei vaan sovi, että tuleva pikkuvaimo käyttäis yhtään alkoa. VITUTTAA!Mut siis jätettiin just. Ulkona räiskitään raketteja jo sen kunniaks.. X(

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen, en ois yksin niitä vetämässä jos mies ois suvainnut olla paikalla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eroatte.

Miehellä tuskin on kovin kiva uusi vuosi, jos kumppani vetää kännit. Lisäksi on varmaan odottanut yhteistä parisuhdeaikaa tulevaksi.

Jos kerran sinulle on kännit tärkeämmät kuin parisuhdeaika, niin sitten vedät ne kännit ihan rauhassa.

Vierailija
84/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei edes tuollainen määrä tunnu missään, niin eipä tuollainen juova kumpaani mukava olisi.

Ja miehenkö pitäisi katsella sinun lipittämistäsi sen sijaan, että viettäisitte mukavaa aikaa yhdessä?

ja toisekseen, en ois yksin niitä vetämässä jos mies ois suvainnut olla paikalla. ap

Vierailija
85/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompaan edellisiä, pullollinen alkoholitonta skumppaa olisi ollu romanttinen ele miehellesikin. Itse lähden yövuoroon töihin, samoin miehenikin. Sovimme, että hän tulee työpaikalleni ennen h-hetkeä (mieheni työ mahdollistaa tuon), jolloin kilistelemme alkoholittomalla skumpalla ja otamme yhdessä tulevan vuoden vastaan.

Vierailija
86/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole absolutisti, mutta käytän alkoholia just niin vähän, että mulle olis ihan yks hailee olla ilmankin. Mä olen meillä kotona se, joka juo enemmän, eli joulun aikana meni siskon kanssa punkkupullo puoliksi (kahdelle päivälle jaettuna). Mies ei juonut mitään. Ja jos toivoisi, etten joisi tuotakaan määrää, en joisi.

Jos tietäisin, että toista häiritsee alkoholinkäyttö, kunnioittaisin kyllä toisen mielipidettä. Faktahan on se, että on fiksumpaa olla juomatta kuin juoda, ei siitä pääse mihinkään.

Vierailija
87/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 alkoholiannosta tai enemmän. Tai 16 annosta viikossa.

Yksi siideripullo on 1 annos.Jos juo 5 pullollista, niin se tekee 1,65 litraa.

Kolme tölkkiä (o,5l) tekee 1,5litraa. Eli tämäniltainen määräsi olisi alle puolikkaan annoksen päässä suurkuluttajan määrästä.

Lisäksi omien sanojesi mukaan tuo määrä ei edes sinulla tunnu. Joten aika usein ja suuria määriä olet juonut.

Vierailija
88/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ei kestä jos juot huimat kolme siideriä,pelkää itse retkahtavan taas puliukoksi ja päätyvänsä veneen alle asumaan.

Vierailija
89/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat kumppanit, jos kerran miestä häiritsee pieni juominen noin paljon, ja toisaalta sinulle se on kuitenkin niin tärkeää, että et tahdo olla ilmankaan.

Mutta tämä ei taida olla eka riita asiasta, ja vaikka kolme siideriä ei sinänsä paljoa ole, mutta jos ne juo kotona yksin (mieshän ei juo), niin osoittahan se sen, ettei kyse ole vain pienestä seurustelujuomisesta. Eli tarvitset alkoholia, vaikka et mikään alkoholisti varmaan olekaan, mutta sen verran riippuvainen siitä, ettet tahdo ilmankaan olla.

Tuollaista riippuvutta ei muuten oikein huomaa ennen kuin se menee pahemmaksi ja lopettaa juomisen, silloin vasta tajuaa, miten yllättävän paljon alkoholi onkin määrännyt elämää. Sinullakin se saattaa olla syypää siihen, että (muuten hyvä?) parisuhteesi loppuu.

Hauskaa iltaa sinule kuitenkin, mutta kannattaa miettiä tuota asiaa ihan avoimesti - tosi moni on tietämättään/tajuamattaan koukussa alkoholiin, ja sitä on vaikea huomata, jos siitä ei isompia ongelmia ole. Mutta niitä voi tulla, ellei tajua ajoissa vähentää/lopetta.

Vierailija
90/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän varsinaisia tiukkapipoja on liikkeellä. Kukaan aikuinen ihminen ei tuu känniin, jos illan mittaan juo kolme siideriä!!! Haloo!! Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa kotonaan tehdä mitä haluaa. Lapsellinen mies! Sellanenhan sen perisuhteen pitää ollakin, et tehään vaan niinku ukko haluaa! Vielä kerran, EI OO TOTTA!

Vierailija
91/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
92/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda kolme puolen litran tölkkiä kuin 3 pulloa (0,33l).

Ihmeellistä, että täällä kutsutaan pieneksi määräksi sellaista määrää, joka on puolen annoksen päästä suurkuluttajasta :O

Täällähän varsinaisia tiukkapipoja on liikkeellä. Kukaan aikuinen ihminen ei tuu känniin, jos illan mittaan juo kolme siideriä!!! Haloo!! Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa kotonaan tehdä mitä haluaa. Lapsellinen mies! Sellanenhan sen perisuhteen pitää ollakin, et tehään vaan niinku ukko haluaa! Vielä kerran, EI OO TOTTA!

Vierailija
93/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että teillä ei ole yhteisiä lapsia:)

Etsi vähemmän nipo mies.

Äläkä vaan huoli takaisin, jos jostain syystä vielä

takaisin tulee.

Vierailija
94/118 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä nyt on vain sellaista, että on turha itkeä paskat housuissa.

Olis kannattanut miettiä aiemmin. Jos on ollut tapana kännätä niin, että menee yli, asia on ollut varmaan monesti jo keskustelun alla.

Jokainen tekee elämästään sellaisen kuin itse tahtoo. Sinä teit valinnan ja seisot nyt sen takana.

mulle etukäteen, että haluaa ehdottomasti että olen täysin ilman yhtäkään siideriä, asia ois ollut sillä selvä. Ei se juominen mulle NIIN tärkeää ole.

Pari kertaa aiemmin on tullut puhetta kyllä juomisestani, kun se on mennyt "yli" - mutta puhutaan hyvin vähistä kerroista ja suurkulutukseen verrattaessa myös pienistä määristä. Eilen join yksin ne kolme ja menin ennen kymmentä itkien nukkumaan. ap

Vierailija
95/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksia. Eri ketjuissa tyypit vaan juovat limsaa tai alkoholitonta kuoharia. Jos joku kirjoittaa ostaneensa 3 isoa siideriä, niin johan haukutaan juovaksi kaveriksi ja vaikka mitä.

Tsemppiä Ap, et ole noilla tiedoilla juoppo todellakaan. Mä tykkään itse välillä ottaa olutta ja niin ottaa miehenikin. Meillä ei ole lapsia, joten asia ei edes kellekään kuulu.

Toivottavasti saat asianne selvitettyä Ap, ja Hyvää Uutta Vuotta sinulle!

Vierailija
96/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ihan omaan arvoonsa nuo idioottien kommentit, joissa jeesustellaan "kännäämisestä" kolmella siiderillä. Ehkä oli ihan hyvä erota, jos olette noin erilaisia. Toivottavasti uusi vuosi on sinulle paljon parempi kuin tämä vanha! Yritä viettää hauska ilta kaikesta huolimatta, lähde vaikka kavereiden luokse.

Vierailija
97/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ei kestä jos juot huimat kolme siideriä,pelkää itse retkahtavan taas puliukoksi ja päätyvänsä veneen alle asumaan.

ei muuten ymmärrä tuollaista nollatoleranssia noinkin arkisessa asiassa, kuin muutama alkoholiannos.

Vierailija
98/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 puolen litran tölkkiä nyt ei tunnu kellään, missään. Melko kireä on puoliso, jos ei tuollaista Uutena Vuotena toiselle suo.

Vierailija
99/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi känniin, vaikka tottumusta ei tosiaan ole. Tänä vuonna olen kaksi kertaa juonut lasillisen kuohuviiniä ja edellisinä vuosinakaan en paljoa enempää.

Tietysti on asia erikseen jos mies on kypsynyt siihen, että siideriä pitää viikossa tissutella suurkulutusrajaan saakka.

Vierailija
100/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 alkoholiannosta tai enemmän. Tai 16 annosta viikossa.

Yksi siideripullo on 1 annos.Jos juo 5 pullollista, niin se tekee 1,65 litraa.

Kolme tölkkiä (o,5l) tekee 1,5litraa. Eli tämäniltainen määräsi olisi alle puolikkaan annoksen päässä suurkuluttajan määrästä.

Lisäksi omien sanojesi mukaan tuo määrä ei edes sinulla tunnu. Joten aika usein ja suuria määriä olet juonut.