Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti mut, koska en suostunut olemaan tätä iltaa täysin selvin päin. Mitä mieltä? Ollaan

Vierailija
31.12.2012 |

seurusteltu kohta 3v, ei yhteisiä lapsia, mulla kouluikäinen edellisestä suhteesta. Mies absolutisti, ja sitä vaivaa se, että haluan vetää kännit silloin tällöin, kun lapsi ei oo kotona.En edes oo lähdössä minnekään, vaan ihan kotona ne siiderit lipittäisin, ei kelpaa. Lähti just ovet paukkuen, kuulemma "viimeisen kerran". Kun mä ostin täksi illaksi 3kpl 0.5l siideriä. Aika uskomaton fiilis. Ikinä ei edes riidellä ku oon juonut tmv, sille ei vaan sovi, että tuleva pikkuvaimo käyttäis yhtään alkoa. VITUTTAA!Mut siis jätettiin just. Ulkona räiskitään raketteja jo sen kunniaks.. X(

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän tässä ketjussa on siitä, että suurin osa väittää, että miehen täytyy opetella sulattamaan se sidukan lipitys ja palata suhteeseen takaisin.

Hei haloo, maailma on miehiä täys ja naisia. Jos yhden kanssa ei onnistu niin katselee uusia juttuja.

Miksi tuon miehen pitää luopua periaatteistaan ja jatkaa suhdetta, jos hän ei halua.

mullon tuolla kaapissa kaksi sixpäkkiä nelosta, pari viinipulloa ja vähä muuta litkua. kohta korkkaan, nam. ei voisi vähempää kiinnostaa sievistelijöiden valittelut. olen länsimaalaisen rappioitumisen ruumiillistuma ja ylpeä siitä.

Vierailija
42/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti

Vierailija - 31.12.12 10:21 (ID 16169860)

Kohta olet rapakuntoinen alkoholisti, vai oletko jo? Kuset housuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle jotain. Itse en käytä alkoholia ja löysin samanlaisen miehen. Meillä on elämä helppoa, koska muutenkin harrastuksemme ovat aika lailla samoja.

Ap toivottavasti löytää itselleen uuden kumppanin. Yhteiset harrastukset lähentävät ja tekevät suhteesta lujan. Jos siis haluaa elää pitkäaikaisessa parisuhteessa. Ei kannata tuhlata aikaa tyystin erilaiseen kaveriin.

Tärkeitä asioita minusta on parisuhdetta solmiessa oli

-ei alkoholia

-kumpikin urheilee

-ei aurinkorantalomia vaan tuntureilla vaellusmatkoja ja eräretkeilyä

-kunnianhimoisia työssään

En olisi voinut seurustella tyypin kanssa, joka vain makaisi sohvalla ja lipittäisi olutta ja haluaisi vain bilepaikkoihin ja rannoille makaamaan lomilla.

Arvot pitää olla samat, että suhde onnistuu.

Ihminen on joko juoppo tai absolutisti, sohvaperuna tai himourheilija, ehdoton rannalla löhööjä tai reipas vaeltaja,työtön luuseri tai uraohjus.. :D :D Hyvänen aika mitä lapsellista mustavalkoisuutta.. :D :D Niinkuin neon2 jo aikoinaan lauloi, jos näkee vaan mustaa ja valkoista, ei nää noita harmaan sävyjä..

Vierailija
44/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei siitä pidä.

Miksi miehen pitäisi pitää siitä, että toinen vetää kännit silloin tällöin?

Tai yleensäkään, miksi kenenkään pitää tykätä siitä, että puoliso vetää kännit silloin tällöin. Otan itsekin alkoholia, mutta en vain voi sietää ap.n tyylisiä ihmisiä, jotka "haluaa vetää kännit silloin tällöin"

Olen ehkä nipo, mutta kännit on minusta junttiuden multihuipentumaa

Vierailija
45/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa, missä ei olisi mitään yhteistä?

Kerro minulle, mitä järkeä siinä on.

Eikö ole helpompaa, että samanlaiset taustat omaavat ihmiset pariutuvat samanalaisten ihmisten kanssa. Suhteet onnistuvat paljon paremmin.

Kerro ihan oikeasti, mitä järkeä on väkisin alkaa seurustella ihmisen kanssa, kenen kanssa mikään ei kohtaa ja kenen kanssa ei ole mitään yhteistä ja elämänarvot ovat ihan vastakkaiset.

jokaiselle jotain. Itse en käytä alkoholia ja löysin samanlaisen miehen. Meillä on elämä helppoa, koska muutenkin harrastuksemme ovat aika lailla samoja. Ap toivottavasti löytää itselleen uuden kumppanin. Yhteiset harrastukset lähentävät ja tekevät suhteesta lujan. Jos siis haluaa elää pitkäaikaisessa parisuhteessa. Ei kannata tuhlata aikaa tyystin erilaiseen kaveriin. Tärkeitä asioita minusta on parisuhdetta solmiessa oli -ei alkoholia -kumpikin urheilee -ei aurinkorantalomia vaan tuntureilla vaellusmatkoja ja eräretkeilyä -kunnianhimoisia työssään En olisi voinut seurustella tyypin kanssa, joka vain makaisi sohvalla ja lipittäisi olutta ja haluaisi vain bilepaikkoihin ja rannoille makaamaan lomilla. Arvot pitää olla samat, että suhde onnistuu.

Ihminen on joko juoppo tai absolutisti, sohvaperuna tai himourheilija, ehdoton rannalla löhööjä tai reipas vaeltaja,työtön luuseri tai uraohjus.. :D :D Hyvänen aika mitä lapsellista mustavalkoisuutta.. :D :D Niinkuin neon2 jo aikoinaan lauloi, jos näkee vaan mustaa ja valkoista, ei nää noita harmaan sävyjä..

Vierailija
46/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten itketään täällä kun ukko pettää ja kaikki menee päin persettä.

Tiedän monta fiksua ja urheilullista miestä, joita vituttaa oma kotona löhöävä ylipainoinen vaimo, joka ei viitsi liikkua ja lipittää illat viiniä.

Sitten nämä vaimot täällä aihe vapaalla itkee kun mies vaihtoi nuorempaan ja urheilulliseen ja hoikempaan.

jokaiselle jotain. Itse en käytä alkoholia ja löysin samanlaisen miehen. Meillä on elämä helppoa, koska muutenkin harrastuksemme ovat aika lailla samoja. Ap toivottavasti löytää itselleen uuden kumppanin. Yhteiset harrastukset lähentävät ja tekevät suhteesta lujan. Jos siis haluaa elää pitkäaikaisessa parisuhteessa. Ei kannata tuhlata aikaa tyystin erilaiseen kaveriin. Tärkeitä asioita minusta on parisuhdetta solmiessa oli -ei alkoholia -kumpikin urheilee -ei aurinkorantalomia vaan tuntureilla vaellusmatkoja ja eräretkeilyä -kunnianhimoisia työssään En olisi voinut seurustella tyypin kanssa, joka vain makaisi sohvalla ja lipittäisi olutta ja haluaisi vain bilepaikkoihin ja rannoille makaamaan lomilla. Arvot pitää olla samat, että suhde onnistuu.

Vierailija
47/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteltu kohta 3v, ei yhteisiä lapsia, mulla kouluikäinen edellisestä suhteesta. Mies absolutisti, ja sitä vaivaa se, että haluan vetää kännit silloin tällöin, kun lapsi ei oo kotona.En edes oo lähdössä minnekään, vaan ihan kotona ne siiderit lipittäisin, ei kelpaa. Lähti just ovet paukkuen, kuulemma "viimeisen kerran". Kun mä ostin täksi illaksi 3kpl 0.5l siideriä. Aika uskomaton fiilis. Ikinä ei edes riidellä ku oon juonut tmv, sille ei vaan sovi, että tuleva pikkuvaimo käyttäis yhtään alkoa. VITUTTAA!Mut siis jätettiin just. Ulkona räiskitään raketteja jo sen kunniaks.. X(

Vierailija
48/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moralisoimassa uuden vuoden aattona. Normaalisti olisin itsekin pitämässä hauskaa, mutta nyt raskaana olen tylsästi kotona tirkistelemässä teidän tylsien mammojen elämää.

Vierailija
49/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousto tietysti vaatii henkistä kypsyyttä ja on paljon helpompi olla mustavalkoinen ja joustamaton kuin Etsiä yhteinen tapa olla. Ehdottomuuden tajuan jos on esim entinen alkkis ja pelkää retkahtavansa jos toinen juo.

Sinun mielestä elää ja anna toisten elää on niin, että ap.n miehen pitää oppia sietämään kotona sidukan lipitystä.

Eli kenellä tässä nyt vapaus oli? Hiukan ristiriitaista.

Itse en tykkää siitä että toista yritetään taivuttaa omiin tapoihin. Elä ja anna toisten elää. Kolme siideriä silloin kun lapsi on muualla on ihan vastuullista alkoholinkäyttöä. Eipä se paljon nouse edes päähän illan mittaan nautittuna. Onkohan miehellä alkoholiongelma itsellään tai esim lapsuudenperheessään kun on noin takakireä? Ehdottomuus ja tuomitsevuus voi levitä muillekin elämänalueille. Kohta et saa tehdä sitä, tätä etkä tota, joten ehkä näin on parempi. Kurja että näin kävi tällaisena iltana.

Mitä jos Ap vetäisi heroiinia? Alkoholi on aivan yhtä paha huume.

Sinun mielestä elää ja anna toisten elää on niin, että ap.n miehen pitää oppia sietämään kotona sidukan lipitystä.

Eli kenellä tässä nyt vapaus oli? Hiukan ristiriitaista.

Itse en tykkää siitä että toista yritetään taivuttaa omiin tapoihin. Elä ja anna toisten elää. Kolme siideriä silloin kun lapsi on muualla on ihan vastuullista alkoholinkäyttöä. Eipä se paljon nouse edes päähän illan mittaan nautittuna. Onkohan miehellä alkoholiongelma itsellään tai esim lapsuudenperheessään kun on noin takakireä? Ehdottomuus ja tuomitsevuus voi levitä muillekin elämänalueille. Kohta et saa tehdä sitä, tätä etkä tota, joten ehkä näin on parempi. Kurja että näin kävi tällaisena iltana.

Vierailija
50/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus on mielenkiintoinen. Pitääkö sietää sitä jos toinen haluaa vetää kännit kun lapsi on isällään.

Jos ei halua sietää, lopettaa parisuhteen.

Mikä on ongelma?

Minä olen suunnattoman ihmeissäni, kuinka moni vaimo on sitä mieltä, että heistä on ihan normaalia alistua siihen, että puoliso vetää kännit silloin tällöin. Siihen pitää alistua tai olet nipo alkoholistin lapsi.

Miksi ihmeessä täällä on varsinkin maanantaisin niin monta aloitusta aiheesta, että äijä veti taas kännit ja mitä teen. Sehän pitäisi olla ihan luonnollista ja pitää malttaa mielensä ja opetella sietämään ja hyväksymään asia.

Missään nimessä ei saa erota sellaisesta ihmisestä, joka vetää silloin tällöin kännit.

Jotenkin tämä on hieman ristiriitaista. Oletteko te todella noin onnellisia kun olette opetelleet sietämään miestenne känninottoja?

moralisoimassa uuden vuoden aattona. Normaalisti olisin itsekin pitämässä hauskaa, mutta nyt raskaana olen tylsästi kotona tirkistelemässä teidän tylsien mammojen elämää.

Vierailija
51/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.n sanojen mukaan kännit silloin tällöin.

Miksi ei saa erota ja lähteä hakemaan itselleen uutta ja parempaa elämää.

Miksi suvaitsevaisuus on sitä, että vaimon pitää opetella sietämään miehen kännäämistä. Tai tässä tapauksessa miehen pitää opetella sietämään vaimon kännäämistä.

Eli jos miehesi kännää, vapautta on se, että miehesi ei pakota sinua juomaan. Ja vapautta on, että sinä et harmistu miehesi kännäämisestä, etkä kiellä sitä tai eroa ja lähde hakemaan itsellesi parempaa elämää.

Jousto tietysti vaatii henkistä kypsyyttä ja on paljon helpompi olla mustavalkoinen ja joustamaton kuin Etsiä yhteinen tapa olla. Ehdottomuuden tajuan jos on esim entinen alkkis ja pelkää retkahtavansa jos toinen juo.

Sinun mielestä elää ja anna toisten elää on niin, että ap.n miehen pitää oppia sietämään kotona sidukan lipitystä. Eli kenellä tässä nyt vapaus oli? Hiukan ristiriitaista.

Sinun mielestä elää ja anna toisten elää on niin, että ap.n miehen pitää oppia sietämään kotona sidukan lipitystä. Eli kenellä tässä nyt vapaus oli? Hiukan ristiriitaista.

Vierailija
52/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat eläneet tässä koko ikänsä. Sopeutuvat ja alistuvat ja pitävät sitä ihan luonnollisena. Ottavat turpiin välillä ja taas sopeutuvat ja alistuvat.

Vierailija
53/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia olisi, jos määrä olisi tuplat tuosta.

Mutta 3, ei nyt hemmetti :D Ja jos senkin verran ottaa ainoastaan silloin kun lapsi EI ole kotona, ap:lla ei ole mitään hätää! Ettehän te ole alkoholistia nähneetkään jos tuollaista määrää pidätte vaarallisena... Kaukana alkoholistista ja kännien vetämisestä :D

Terveisin alkoholisti vanhempien tytär.Ja joka olisi ollut paljon tyytyväisempi tuollaisesta äidistä kuin ap on.

Mutta minun vanhempani kiskoivat JOKA päivä naamaansa vähintään 12 pulloa olutta plus siihen päälle mahdolliset väkevät viinat.

Hitsi vie, itsekin juon tuon määrän ehkä n. 3-4 kertaa vuodessa, harvoin siis. Enkä siltikään tule edes humalaan. Eikä aamulla ole krapulaa.

Vierailija
54/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat eläneet tässä koko ikänsä. Sopeutuvat ja alistuvat ja pitävät sitä ihan luonnollisena. Ottavat turpiin välillä ja taas sopeutuvat ja alistuvat.

Jos ap:ta pidät sellaisena ;)

Vierailija
55/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta kun alkoholin käytöstä riideltiin ap:n perheessä.

Voisko olla kuitenkin niin, että vaikka tällä kertaa oli kyse vain kolmesta siideristä, niin aiemmin on vedetty enemmän (ap:han kertoi tykkäävänsä silloin tällöin ottaa kalsarikännejä kotona, kun lapsi on poissa), ja mies oli halunnut ja pyytänyt, että tämä uusi vuosi vietettäisiin selvin päin. Ap:lle se ei sopinut, mutta hän ehkä yritti tehdä kompromissia ja osti vain kolme siideriä. Miehelle tämä uuden vuoden juominen oli ehkä kuitenkin se viimeinen oljenkorsi, joka katkaisi kamelin selän, tai sitten hän esim. tietää, ettei se siihen kolmeen siideriin jää, vaan sen jälkeen kinutaan kapakkaan, ja siksi hän lähti.

Ja ehkä ei ole ollenkaan näin ja ap ottaa harvoin eikä siitä ole mitään haittaa kenelläkään, paitsi nipolle miehelle, joka vetää siitä herneen nenään. Mutta jos tänne olisikin kirjoittanut ap:n mies, niin tarina olisi kuitenkin ollut varmasti vähän erilainen.

En väitä, että ap on väärässä, en ole nipo enkä ole sitä mieltä, ettei kukaan saa koskaan juoda mitään, mutta silti ihmettelen, miksi joku noin vain kolmen vuoden seurustelun jälkeen alkaisi yht'äkkiä nipoksi ja häipyisi kolmen siiderin vuoksi. Taustalla voi olla jotain, mitä me emme tiedä. Ap tietää, jos niin on, ja voi itse miettiä asiaa vaikka huomenna, kun on pieni krapula eikä enää tee mieli juoda. Ja jos mitään ongelmaa ei ole, niin ehkä on vaan hyvä päästä eroon niposta miehestä.

Hyvää uutta vuotta kaikille, niin juopoille kuin kohtuu-käyttäjille, sekä salliville absolutisteille että nipoille :)

Vierailija
56/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus on mielenkiintoinen. Pitääkö sietää sitä jos toinen haluaa vetää kännit kun lapsi on isällään.

Jos ei halua sietää, lopettaa parisuhteen.

Mikä on ongelma?

Minä olen suunnattoman ihmeissäni, kuinka moni vaimo on sitä mieltä, että heistä on ihan normaalia alistua siihen, että puoliso vetää kännit silloin tällöin. Siihen pitää alistua tai olet nipo alkoholistin lapsi.

Miksi ihmeessä täällä on varsinkin maanantaisin niin monta aloitusta aiheesta, että äijä veti taas kännit ja mitä teen. Sehän pitäisi olla ihan luonnollista ja pitää malttaa mielensä ja opetella sietämään ja hyväksymään asia.

Missään nimessä ei saa erota sellaisesta ihmisestä, joka vetää silloin tällöin kännit.

Jotenkin tämä on hieman ristiriitaista. Oletteko te todella noin onnellisia kun olette opetelleet sietämään miestenne känninottoja?

av:llä ei ymmärretä muuta kuin sitä että juominen on jees

määrästä riippumatta

juominen on ok

ei-juominen outoa, nipoa, epänormaalia

juominen=normaalia

joko tajusit:D

ihan täysin turha kirjottaa mitään muuta ku että on OOKOO JUODA VIINAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
57/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on aika tukeva (eikun isoluinen), jos kolme isoa siideriä ei tunnu yhtään missään. Ei ihmekään, jos mies jättää. Voi olla seuraavalla kerralla yksi sidukka enemmän (no, ei nyt yksi mitään haitta) jne.

Vierailija
58/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota parempaa ei varmaan tarvi kauan hakea. :D Onnea, sisko! Nauti sinkkuudesta ja ilotulituksesta!

Vierailija
59/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtee

Vierailija
60/118 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on aika tukeva (eikun isoluinen), jos kolme isoa siideriä ei tunnu yhtään missään. Ei ihmekään, jos mies jättää. Voi olla seuraavalla kerralla yksi sidukka enemmän (no, ei nyt yksi mitään haitta) jne.

Ei tosiaan tarvitse olla tukeva vaikka ei tuntuisikaan missään 3 pulloa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi