Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kaunein ulkonäköösi liittynyt kommentti, mikä on jäänyt mieleen?

Vierailija
27.12.2012 |

Mulle kerran yksi vanhempi mies sanoi baarissa, että mun hymyni tuo valon pimeimpäänkin paikkaan :)

Toinen, mitä hoetaan usein on, että mulla on todella kauniit silmät.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen pari kivaa kehua itsestäkin. Kerran kävelin kaupungilla ja näin jo kaukaa lapsuudenystäväni äidin. Hymyilin ja kaverini äitikin hymyili. Kun pysähdyin hänen kohdallaan ja tervehdin, hän sanoikin: "Ai anteeksi, en minä sinua tunnistanut. Katselin sinua ja hymyilin, kun katsoin että kylläpäs siinä kävelee kaunis nainen" Tuo kehu lämmitti kovasti mieltä, se tuli niin spontaanisti.

Meillä käy töissä yksi nuorehko miesasiakas usein (olen töissä pankissa) ja kerran hän sitten sanoi: "Mun on pitäny sanoa tää sulle jo monta kertaa, mutta olet todella kaunis ja sinun hymysi saa päiväni aina piristymään". Siitä tuli tosi kiva mieli.

Ja vielä yksi kiva kehu. Oltiin baarissa ja meidän pöytään istahti jotain minulle tuntemattomia kaverini kavereita. Yksi nainen tuijotti mua koko ajan ja ihmettelin, että onko mulla meikit levinneet kun niin tuijottaa ja hymyilee. Sitten lopulta hän sanoi" Anteeksi, mun on ihan pakko kysyä, mutta oletko joku malli, näytät ihan siltä"

En ole todellakaan mikään kummoisen näköinen, mutta meikillä saa ihmeitä aikaan ja nämä kehut saavat mielen hyväksi pitkäksi aikaa. Ja kun niitä muistelee, niin ajattelen, että en voi olla aivan susiruma (jollaisena siis itseäni kovin usein pidän) kun näin kauniita kehujakin on joskus sadellut. Jostain syystä mua lämmittää naisten sanomat kehut paljon enemmän kuin miesten, niihin ei liity mitään takaa-ajatuksia.

Vierailija
22/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin joku 20vuotias ja minulla oli pitkä, tumma, kihara tukka ja olin töissä videovuokraamossa. Sisään tuli isä pienen tyttärensä kanssa. Tyttö katsoi minua pitkään jähmettyneenä, sitten hän totesi isälleen "Isä, tuo tyttö näyttää ihan enkeliltä".

Olin todella otettu :) Lapsem suusta kaikki kommentit on aina jotenkin niin aitoja.

Olen (varsinkin nuorena) ollut todella kaunis ja kommentteja kauneudesta on tullut paljon. Jotain baari kommentteja en osaa edes laskea aidoiksi kommenteiksi kun niitä on kaikki saanut enemmän tai vähemmän osakseen. Mutta sellaiset irto kommentit keskellä päivää ovat kyllä lämmittäneet mieltä. Eräs kommentti jäi myös mieleen, mutta ei niinkään hyvällä. Entisessä opiskelupaikassani eräs opiskelu kaverini tuli ketomaan minulle, että hänen poikaystävänsä oli sanonut hänelle, että minä olen tämän poikaystävän mielestä maailman kaunein nainen. Se ei tuntuut mukavalta. Minua ahdisti joka kerta kun näin tuon pojan ja jossain määrin myös aina kun näin sen tytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet ihana nainen, saanko mä soittaa sulle?"

Vierailija
24/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin joku 20vuotias ja minulla oli pitkä, tumma, kihara tukka ja olin töissä videovuokraamossa. Sisään tuli isä pienen tyttärensä kanssa. Tyttö katsoi minua pitkään jähmettyneenä, sitten hän totesi isälleen "Isä, tuo tyttö näyttää ihan enkeliltä".

Olin todella otettu :) Lapsem suusta kaikki kommentit on aina jotenkin niin aitoja.

Olen (varsinkin nuorena) ollut todella kaunis ja kommentteja kauneudesta on tullut paljon. Jotain baari kommentteja en osaa edes laskea aidoiksi kommenteiksi kun niitä on kaikki saanut enemmän tai vähemmän osakseen. Mutta sellaiset irto kommentit keskellä päivää ovat kyllä lämmittäneet mieltä. Eräs kommentti jäi myös mieleen, mutta ei niinkään hyvällä. Entisessä opiskelupaikassani eräs opiskelu kaverini tuli ketomaan minulle, että hänen poikaystävänsä oli sanonut hänelle, että minä olen tämän poikaystävän mielestä maailman kaunein nainen. Se ei tuntuut mukavalta. Minua ahdisti joka kerta kun näin tuon pojan ja jossain määrin myös aina kun näin sen tytön.

tuli myös mieleeni eräs komentti hiekkalaatikon reunalla vuosi sitten. Nyt kun olen jo "vanha" ja kulunut :) Minulla on 4 poikaa. Eräs nainen katseli poikiani ja kysyi, onko kaikki lapseni poikia? Sanoin, että "kyllä". Tämä rouva totesi "kyllä noin kauniin naisen pitää yksi tytär saada". Tarkoitti varmasti hyvää, mutta kommentti kirpaisi aika lailla.

Eräs aikuinen mies sanoi minulle ollessani vielä kovin nuori (olin joku 16v). Hän pysäytti minut kadulla ja sanoi, että ei ole koskaan nähnyt niin kauniita silmiä kuin minulla on. Ja kysyi minkä ikäinen olin? Keroin ikäni, hän kysyi, voisimmeko tavata tässä samassa paikassa 10 vuoden päästä uudestaan? Hänen kaverinsa nauroivat :) Se oli aika outo tilanne, sillä en tiennyt vielä 16 vuotiaana olevani kovinkaan kaunis. Olin aika myöhään kehittynyt ja poikaystäviäkään tuossa vaiheessa ei vielä ollut ollut. Huomasin kyllä vuoden kahden sisään, että olin aika kaunotar.

Vierailija
25/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoi :)

Vierailija
26/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi: voi, kuinka kaunis nainen olet. Lämmitti, sillä voisin olla hänen äitinsä.

Vierailija
27/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän avasi silmänsä, katsoi minua ja sanoi: Olenko päässyt taivaaseen, sillä näen enkelin olevan minua vastassa.

Tuo nainen kuoli vasta paria päivää myöhemmin. Sanat ovat jääneet mieleeni.

Vierailija
28/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tämän olen kuullut usein.

Vierailija
29/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin tyttöjen kanssa rannalla ja joku jääkiekkoilija siihen tuli juttelemaan. Kehui kaikkia kauneiksi mutta minä olin kuulemma "oikea jumalatar", yksi kaveriporukkaan kuulumaton tyttö joka mukana oli silti sitten suuttui kun piti itseään kaikista kauneimpana ja sanoi että "et voi sanoo ku et oo nähny kaikkien silmiä!!" :-D melkein kaikilla kun oli aurinkolasit päässä....

Samalla reissulla juttelin poikaystävän kanssa ja ohikulkeva poika tuli keskeyttämään "kun oli niin kauniit silmät"

On se kiva saada kehuja ja kyllä sitä karehtii niitä kavereita jotka baarin tanssilattialla piirittää pian kymmenen miestä ja sitä vetovoimaa tuntuu löytyvän aivan perkeleesti!

Vierailija
30/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kosmetologini on useammankin kerran maininnut että mulla on luonnostaan tosi pitkät silmäripset.

Vierailija
31/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin katselee ja ihailee sekä kasvojani, että vartaloani. Menen siitä joka kerta vähän hämilleni, jotenkin se aina tulee yllättäen hassuissa tilanteissa. Saatan istua ja lukea kirjaa ja mies kävelee ohi, pysähtyy kohdalle ja saattaa sanoa vaikka että "miten sä oletkin noin uskomattoman kaunis" tai "miten mulla voi olla noin uskomattoman kaunis vaimo".

Vierailija
32/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs baarimikkona työskennelleen kaverin kollega oli kysynyt häneltä, että kuka se on se klassisen kaunis nainen, jonka kanssa usein juttelet. Se olin minä :)

Vierailija
33/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin, mutta jäänyt mieleen ja vieläkin hymyilyttää. Mies ei saanut katsettaan myn silmistä irti, hoki vain, että aivan kuin Pamelalla, Dallasin Pamelalla... Miten ihanat... :D :D

Vierailija
34/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, kun olin töissä vanhainkodissa ja vanha, kivulias ja levoton mies rauhoittui mennessäni hänen luokseen, katseli pitkään ja sanoi: "sulla on niin kauniit, kirkkaat silmät", ja hymyili. :)

Vierailija
35/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 80-v mummo zoomasi kroppaani tarkalla silmällä ja sanoi, että onpa harvinaisen kaunis vartalo:-D

Vierailija
36/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näistä oli vielä kahvilanmyyjä joka mykistyneenä tuijotti ja oli sitten sanonut näin mun silloiselle poikaystävälle, joka sen kautta rantain mulle tunnusti (etten tulisi ylpeäksi).

Sitten on kehuttu valokuvaukselliseksi yms.

Mutta näistä ajoista on valitettavasti aikaa...

Vierailija
37/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat ovat olleet miehen ystäviä, jotka kehuneet ulkonäköäni miehelleni. Se on tuntunut imartelevammalta, kuin muut, joita ei yleensä jälkikäteen enää muista.

Vierailija
38/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin, että keneltä (oli juuri ollut Vickanin ja Danielin häät, ajattelin, että tarkoittaa Victoriaa), niin vastaus kuului, että Fionalta (Shrekistä) :DDD.

Joo, en ole mitenkään turhan kaunis, mutta rinsessan näköinen kuitenkin ;).

Yhden bändin rumpali sanoi mulle keikan jälkeen kerran, ettei ole koskaan nähnyt yhtä kaunista pilkettä kenenkään silmissä. Siitä menin kyllä ihan sanattomaksi.

Vierailija
39/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin yhden tapahtuman kahvilassa vapaaehtoisena. Vieras mies, ehkä 25-30-vuotias, sanoi "monessa paikassa oon kahvia saanut, mutta ikinä sitä ei oo saanut noin kauniin hymyn kera".

Vierailija
40/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos mä tekisin levyn, mä laittaisin sun kuvan sen kanteen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä