G: Kaunein ulkonäköösi liittynyt kommentti, mikä on jäänyt mieleen?
Mulle kerran yksi vanhempi mies sanoi baarissa, että mun hymyni tuo valon pimeimpäänkin paikkaan :)
Toinen, mitä hoetaan usein on, että mulla on todella kauniit silmät.
Kommentit (73)
sanoi, että minun pitäisi olla alusvaatemalli:)
moniakin kehuja, mutta parhaiten mieleen on jäänyt erään tunnetun henkilön kommentti.
Olin tilanteessa kummipojan kanssa ja tuo henkilö kysyi onko minulla omia lapsia. Kun sanoin, ettei vielä ole, hän totesi: sun pitäis tehdä, koska maailma kaipaa kauniita lapsia".:-)
olen kaunein nainen, jonka hän on koskaan nähnyt.
"Sä et varmaan edes tajua miten kaunis sä oot. Sulle ei oo sanottu sitä tarpeeksi usein"
No, en tiedä onko totta. Olen tosi itsekriittinen kyllä.
jatkuvasti, voi todellakaan niitä kaikkia tai jotain parasta muistaa :D
Oltiin menossa kavereiden kanssa limudiscoon. Lipunmyyjä oli pari vuotta vanhempi jätkä joka leimaa laittaessaan ton sano.
Nykyään kuulostaisi lähinnä kornilta, mutta olin sillon 12 ja tuo ensimmäisiä kertoja kun joku kiinnitti huomiota. :D
kunolikin hieman kolmannen lapsen syntymän jälkeen yksi vanhempi rouva tuli kehumaan miten kaunistun joka lapsen myötä.
Japanilainen ihastukseni oli miltei mykistynyt vaaleudestani, tunsin itseni erityiseksi kun hän ihasteli ja silitteli...
Vuosia myöhemmin suomalainen poikakaverini kehui rannalta tultua että mulla oli paras vartalo kaikista siellä olleista naisista... Näin jälkeenpäin ajateltuna se kommentti paljasti myös sen, että kaikki naiset piti sitten tsekata ja arvostella....!!!! Mutta kyllä aito kehu tuntuu hyvältä. Naiselta kuulema kehu on ehkä vielä arvokkaampi, koska siihen ei liity seksuaalisia taka-ajatuksia. Joskus yksi vanhempi nainen on kehunut kaunista hymyäni ja että hampaani ovat kauniit, sekin tuntui hyvältä!
mutta nämä sanat ovat kauneimmat mitä koskaan olen saanut (kopioitu suoraan viestistä rakkaalta ensimmäisen jälleentapaamisen jälkeen):
"Vuodet ovat kohdelleet sinua lempeästi, et ollut muuttunut tippaakaan!
Hymysi, silmäsi tuoksusi..Se olit sinä!"
istuutui mies, joka oli ottanut pari. Mies katseli minua vähän aikaa ja sanoi sitten: Ollaanpas sitä niin kauniita, on huulipunat ja kaikki.
tuntematon nainen sanoi baarissa että sä olet tosi kaunis ilman meikkiä... se jäi mieleen ja siitä on aikaa varmaan 10vuotta.
Olen kuullut mieheltäni että olen ihan kuin enkeli, ja että näytän ilman meikkiä kaikista kauneimmalta :) Yritin peittää innostukseni koska olen aina pitänyt itseäni todella harmaana hiirulaisena, mutta kiva jos joku joka itse on varsin komea, näkee minut kauniina.
Niin tutut kuin tuntemattomat ovat kiinnittäneet niihin huomiota, minulla on kuulemma kissansilmät ja seksikäs katse. Toinen kehuja keräävä kohta kehossani on takapuoleni. Kyllä sekin tuntui aika hyvältä, kun eräs mies kommentoi, että olen huippuhyväkuntoisen näköinen eikä kropastani millään uskoisi, että olen keski-ikäinen kahden lapsen äiti. Ihanin kehu tuli kuitenkin miesystävältäni, hän jaksaa aina ylistää rintojani, jotka omansta mielestäni ovat aina olleet rumat. Mutta hänen mielestä ihanat ja kauniit ja hän muistaa kehua niitä lähes päivittäin :)
Olen oikeasti ruma. Elämä on niin epäreilu, toiset saa kauhalla ja toiset lusikalla...
En ole katkera mutta välillä vaan harmittaa ja itkettää, että kauniina elämä on helpompaa. Itse en kelpaa miehille, koska en ole viehättävän näköinen, ja vartalokaan ei todella ole mikään rannan kaunein...
Olkaa onnellisia ulkonäöstään, ajatelakaa elämää jossa miehenne eivät olisi vilkaisseetkaan teihin, koska olisitte rumia.
Niin jos miehen löydät, se on sun kanssa luultavasti tosiaan rakkaudesta.
Nimim. kyllästynyt siihen että miehille ulkonäkö on tärkeää ja turhissa suhteissakin kauneutensa takia ollut.
Ja tosiaan kannattaa kehittää luonnetta, jos ulkonäköä ei ole. Sama ihminen näyttää positiivisena ja aidon ilon löytäneenä miljoona kertaa kauniimmalta.
Sen ilon löytäminen ei tosin ole niin helppoa mutta toivon sulle kaikkea hyvää.
Japanilainen ihastukseni oli miltei mykistynyt vaaleudestani, tunsin itseni erityiseksi kun hän ihasteli ja silitteli...
Vuosia myöhemmin suomalainen poikakaverini kehui rannalta tultua että mulla oli paras vartalo kaikista siellä olleista naisista... Näin jälkeenpäin ajateltuna se kommentti paljasti myös sen, että kaikki naiset piti sitten tsekata ja arvostella....!!!! Mutta kyllä aito kehu tuntuu hyvältä. Naiselta kuulema kehu on ehkä vielä arvokkaampi, koska siihen ei liity seksuaalisia taka-ajatuksia. Joskus yksi vanhempi nainen on kehunut kaunista hymyäni ja että hampaani ovat kauniit, sekin tuntui hyvältä!
Etten oikeasti ole lähelläkään bikinimallin mittoja, vaan pienirintainen ja hoikka 160-cm, enkä ikinä ole ajatellut olevani seksikkään näköinen. Ex-poikakaverin rantakehu oli sen takia yllättävä kommentti koska en ikinä ajattelisi olevani joku "kaunein nainen rannalla.."! Nätti naama, hoikka vyötärö ja peppu on varmaan parhaat ulkoiset puoleni, joten ehkä mä sitten olin hänen mielestään kaunein.
...sanoi vilpittömän hämmästyneen spontaanisti eräs mieheni tuttava tavatessani hänet ensimmäisen kerran. Ja itse olen aina kokenut olevani ruma, joten tuo vilpittömyys ja spontaanius tuntui hyvältä. Tuli tunne, että hän koki, ettei mieheni ole aivan saman tasoinen kuin minä.
Sittemin olen saanut 10 kg lisää ja muutenkin rupsahtanut suhteessa enemmän kuin mieheni joka on säilynyt kutakuinkin ennallaan. Tilanne on siis tasoittunut...
...sanoi vilpittömän hämmästyneen spontaanisti eräs mieheni tuttava tavatessani hänet ensimmäisen kerran. Ja itse olen aina kokenut olevani ruma, joten tuo vilpittömyys ja spontaanius tuntui hyvältä. Tuli tunne, että hän koki, ettei mieheni ole aivan saman tasoinen kuin minä.
Sittemin olen saanut 10 kg lisää ja muutenkin rupsahtanut suhteessa enemmän kuin mieheni joka on säilynyt kutakuinkin ennallaan. Tilanne on siis tasoittunut...
tai miehesi antanut ymmärtää toisin. ;)
Mutta kyllä mä uskon, että olet kaunis. :)
Muistan vuosien varrelta yhden vanhemman herrasmiehen, joka ravintolan aulassa pöytään pääsyä ystävieni kanssa odottaessani tuli jututtamaan ja totesi minulla olevan kauneimmat koskaan näkemänsä sääret. Sama mies myös muisti sanomansa ja totesi säärieni olevan edelleen kauniit kun n. viiden vuoden kuluttua törmäsimme sattumalta uudestaan samassa aulassa.
Nykyään kehuja tulee useimmiten vihreistä silmistäni, hymykuopistani ja hyvänmallisesta takapuolestani.
joiden ulkonäköä ei ole kehuttu? :O
Minulle on sanottu paljon kehuja luonnon kiharoista hiuksistani, ovat vielä oikein enkelikiharat :)