Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kaunein ulkonäköösi liittynyt kommentti, mikä on jäänyt mieleen?

Vierailija
27.12.2012 |

Mulle kerran yksi vanhempi mies sanoi baarissa, että mun hymyni tuo valon pimeimpäänkin paikkaan :)

Toinen, mitä hoetaan usein on, että mulla on todella kauniit silmät.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu: "Sulla täytyy olla lapsia, koska ihan varmasti joku mies on halunnut lisääntyä kanssasi".

Kyllä oli pokassa pitäminen. :)

Vierailija
62/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mieleenjäänyt on muutaman viikon takaisista pikkujouluista kun miehen 22v kaveri sanoi nätisti. Telkussa lauloi Suvi Teräsniska ja sanoin sille kaverille että on se tuo Suvi kaunis nainen, se kaveri siihen että on, mutta ei todellakaan niin kaunis kuin sinä :)Hiveli vähän tämmöisen 37-vuotiaan itsetuntoa, kun alkaa itsestä tuntua että on ikäloppu ruppana.

Ja onhan se oma mieskin äitynyt joskus kehumaan ja se on paljon kun ei yleensä sellaisia sano. Kerran tässä juhlissa kun olin oikein laittautunut, sanoi että kyllä oot jumalattoman kaunis ja seksikäs!

Naiset monesti kehuu pitkiä ja paksuja hiuksiani ja yks sanoi aikoinaan mun miehelle, että kyllä tuo vaimos on kuin nukke, niin nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin esikoiseni ja menin näyttämään häntä työpaikalleni. Siellä oli käymässä myös työkaverini puoliso, vanhempi herrasmies, joka totesi että "Eipä uskoisi että olet juuri ollut raskaana, olet niin hyvin säilynyt".

Ei mikään korulause mutta se oli hunajaa siinä tilanteessa korvilleni.

Vierailija
64/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veli totesi lakonisesti, että niinhän sinä oletkin. Veli on 4 vuotta minua vanhempi, eikä meidän perheessä totta vieköön harrastettu mitään kehumisia. Nolostuin, mutta olihan se hienoa kuulla. Olin tuolloin ehkä 15-vuotias.

Vierailija
65/73 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en nimittäin ole mikään kaunis), mutta vuosia vuosia sitten olin juhla-asussa pankkiautomaattijonossa. Pieni, n. 5-vuotias tyttö sanoi isälleen ja osoitti sormellaan minua "Isä hei, onkohan tuo ihan oikea prinsessa?". Se oli hauska kommentti. Samoin joskus parikymppisenä olin lähdössä bileisiin, jolloin 10-vuotias sukulaispoikani totesi, että olen varmaankin paikan kaunein nainen.

Vierailija
66/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi herrasmies sanoi bussipysäkillä että "olet kuin taulu, niin kaunis tyttö". Moni on sanonut minua enkeliksi ja häkellyttävän kauniiksi. :) Ja että "onneksi et itsekkään tiedä miten kaunis olet".

Vierailija
67/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaverini kaveri oli sanonut minua huippumallin näköiseksi, naiselta naiselle saatu komennti lämmitttää, koska todella hyvällä itsetunnolla varustettu ja silloinkaan harvoin kehuu toista naista

- Sinun kanssa kun kuljen kaupungilla, niin tuntuu kuin minua kannettaisiin kultatuolissa (mieheni sanoi seurustelun alusssa)

- ex-poikaystävä tuijotti minua pitkään, kysyin että miksi katsot minua. hän sanoi, että näytän vaan niin kauniilta (olin ilman meikkiä)

Vierailija
68/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni kertoi kaverinsa kehuneen minua kauniiksi ja veli totesi lakonisesti, että niinhän sinä oletkin. Veli on 4 vuotta minua vanhempi, eikä meidän perheessä totta vieköön harrastettu mitään kehumisia. Nolostuin, mutta olihan se hienoa kuulla. Olin tuolloin ehkä 15-vuotias.

Meikkailin ja laittauduin baariin lähtöä varten, niin pikkuveli vaan totesi, että kyllä sinä saisit kenet tahansa.

Meilläkään ei ikinä kehuttu ja velikin useimmiten vaan yritti keksiä uusia mahdollisia loukkauksia.

Vierailija
69/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta ajatella elämän aikana saamia kehuja, nyt kun on kiloja kertynyt yms.

Teininä 15v. likkakavereiden kesken oltiin saunassa ja kaikki kehuivat rintojani (kaikki täysin heteroita) : "ne on niin pyöreät, ihan täydelliset". Rintani ovat saaneet muissakin vastaavissa neutraaleissa tilanteissa kehuja. Nyt kolmen lapsen imetyksen jäljiltä aika roikkuvat, mutta ihania muistoja.

Teininä 15v. kaverin kaveri näki minut ensimmäisen kerran ja oli sanonut kaverilleni, että ei kehdannut paljon katsoa minua, ettei olisi vaan tuijottanut, kun olin hänen mielestä niin kaunis. Tyttöjä me kaikki.

Entinen poikakaverini sanoi: "kauneimmat kukat ovat myrkyllisempiä", juuri kun olimme eronneet. Se tuntui hyvältä, vaikka puheessa oli katkeruutta ilmassa.

Sama ex-poika jonka kanssa olin kihloissa ja hän oli ensirakkauteni sanoi 8v. jälkeen erosta (emme olleet siinä välissä missään tekemisissä ja hän oli ehtinyt mennä jo naimisiinkin). Että: "olet aina kaunein ihminen ja nainen, hänelle". Tämän hän sanoi, että oli kertonut tulevalle vaimolleenkin, että minun ex-tyttöystävä on maailman kaunein nainen. Olivat silloin vasta kaverisuhteessa.

Ihania muistoja, kiitos ketjun aloittajalle!

Vierailija
70/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta ajatella elämän aikana saamia kehuja, nyt kun on kiloja kertynyt yms.

Teininä 15v. likkakavereiden kesken oltiin saunassa ja kaikki kehuivat rintojani (kaikki täysin heteroita) : "ne on niin pyöreät, ihan täydelliset". Rintani ovat saaneet muissakin vastaavissa neutraaleissa tilanteissa kehuja. Nyt kolmen lapsen imetyksen jäljiltä aika roikkuvat, mutta ihania muistoja.

Teininä 15v. kaverin kaveri näki minut ensimmäisen kerran ja oli sanonut kaverilleni, että ei kehdannut paljon katsoa minua, ettei olisi vaan tuijottanut, kun olin hänen mielestä niin kaunis. Tyttöjä me kaikki.

Entinen poikakaverini sanoi: "kauneimmat kukat ovat myrkyllisempiä", juuri kun olimme eronneet. Se tuntui hyvältä, vaikka puheessa oli katkeruutta ilmassa.

Sama ex-poika jonka kanssa olin kihloissa ja hän oli ensirakkauteni sanoi 8v. jälkeen erosta (emme olleet siinä välissä missään tekemisissä ja hän oli ehtinyt mennä jo naimisiinkin). Että: "olet aina kaunein ihminen ja nainen, hänelle". Tämän hän sanoi, että oli kertonut tulevalle vaimolleenkin, että minun ex-tyttöystävä on maailman kaunein nainen. Olivat silloin vasta kaverisuhteessa.

Vierailija
71/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
72/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävelin kadulla ja eräs mies tuli vastaan ja sanoi että "onpa kaunis nainen, sinä olet varmasti koko Helsingin kaunein nainen"..

Se jäi kyllä mieleen.. sitten kerran ratikassa edessäni istunut mies kääntyi minuun päin, tuijotti hetken ja sanoi että "pakko sanoa, enpä olen nähnyt noin kaunista tyttöä."

Minulla on aina ollut pitkät luonnokiharat hiukset. Olen lisäksi hyvin liikunnallinen, kroppakin on ollut aina kunnossa.

Kaunis olen vieläkin vaikka ikää onkin, mieskin on mua paljon nuorempi, mutta silloin nuorena sain jatkuvasti kehuja ulkonäkööni liittyen ja olin kyllä omastakin mielestä hyvin nätti.

Vierailija
73/73 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun mielestä todella kaunis nainen silloin Twin Peaksin aikoihin. Musta meillä ei ole mitään muuta samaa kuin iso nenä:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän