G: Kaunein ulkonäköösi liittynyt kommentti, mikä on jäänyt mieleen?
Mulle kerran yksi vanhempi mies sanoi baarissa, että mun hymyni tuo valon pimeimpäänkin paikkaan :)
Toinen, mitä hoetaan usein on, että mulla on todella kauniit silmät.
Kommentit (73)
kun noin 12-vuotiaana kävelin kaupassa ja kaksi aikuista miestä kulki ohi ja toinen sanoi "tuosta tytöstä tulee kaunis nainen".
Kerran ulkomailla tulin kylpylän rentouttavasta hieronnasta, ja vastaanottovirkailija sanoi "your eyes star like two diamonds" ja käski katsoa peiliin, joka oli vieressä. Ja itsekin hämmästyin miten mun silmät loisti.
näytän aivan nuorelta Catherine Deneuvelta. Se on jäänyt mieleen ja lämmitti oikeasti.
...että kosmetologini on useammankin kerran maininnut että mulla on luonnostaan tosi pitkät silmäripset.
hänen luokallaan ole yhtä urheilulliset vanhemmat kuin hänellä. Äänessä oli sellaista ylpeyttä, että otin lauseen isona kehuna :)
että onko tullut paratiisiin kun näki kauniin olemukseni. Luuli minua enkeliksi. Kiharat ja kaikki. Lapsen kaverit luulevat edelleen, että olen Miss Suomi; en ole viitsinyt korjata. Mies sanoo noin 5 kertaa päivässä, että kuinka onni häntä onkaan lykästänyt, kun on näin kauniin ja sädehtivän vaimon saanut. Kadulla usein nuoret pojat supattavat ja olen erottanut sanat "kaunis" ja "upea" heidän puheestaan. Kerran minua ei valittu hakemaani työtehtävään. Jälkeenpäin sain kautta rantain kuulla, että kauneuteni olisi hämmentänyt liiaksi ihmiset asiallisella pankkialalla. Kerran meillä kävi nuohooja ja hänen sanansa erityisesti jäivät mieleeni: vain vaatimattomuutesi voittaa kauneutesi.
Olin ison opiskelijaporukan kanssa sekasaunassa ja nakuna siellä tuli oltua. Saunan jälkeen eräs mies tuli punastellen sanomaan että "sinulla on maailman kauneimmat tissit". Ujosti hymyillen minua tuijotteli loppuillan. Kommentti oli mielestäni niin kaunis ja rehellinen että saunaillan jälkeen pyysin häntä treffeille ja tästä tissimiehestä tuli sitten myöhemmin avomieheni ;)
ystäväni (nainen) sanoi minulle kerran että olen yksi maailman kauneimmista naisista joita on koskaan nähnyt: Vilpittömästi ja aivan tosissaan. Se imartel kyllä oikeasti paljon kun kyse oli naisesta (heterosta). Miehet nyt on kehunu sen tuhat kertaa mutta miehet on miehiä. Tämä on jäänyt mieleen kaikista painavimmin.
mutta alla mainitut ovat jääneet erityisesti mieleeni, koska niiden sanoja on ollut vilpitön eikä hänellä ole ollut takaa-ajatuksia.
Olin 25 v, kun mua nuorempi, ehkä 18 v komea poika sanoi mulle kerran, että olen kaunein nainen, minkä hän on koskaan nähnyt.
Ravintolassa ollessani 37-vuotiaana eräs mies tuli vain sanomaan, että sä olet kaunis kuin enkeli ja lähti pois.
Tänä vuonna ollessani 38 v olin rullaluistelemassa ilman meikkiä ja hikinen, risteykeessä vanhempi, about 50 v mies väisti mua koiransa kanssa ja sanoi "tietä kauneudelle".
Alle kouluikäinen sukulaispoika tuumasi konfirmaatiotiaisuudessani, että näytän valkoisessa kaavussani ihan enkeliltä. :)
Aikaa sitten, yläasteikäisinä, notkuimme ystävän kanssa kaupungilla. Siitä ohi purjehti vanhempi mies pienessä seilissä, pysähtyi juttelemaan ja lopulta jäi katsomaan minua pitkäksi aikaa. Tokaisi sitten, että:"Kohtalokas nainen", hymyili päälle ja jatkoi matkaa. En nyt tiedä oliko varsinaisesti kehu ulkonäöstäni, mutta sellaisena sen otin ja tämä on jäänyt mieleen.
Kirkkaan sinisiä silmiäni on kehuttu monesti.
että minä olen yleensä vanhempainiltojen kaunein äiti :D
Kohteliaisuus oli vilpitön ja spontaani, tuli ihan muiden aiheiden keskellä. Olen imarreltu :)
Se jäi mieleen, kun vanhempi mies kehui kaverilleen, että komea nainen. Olen 160 cm ja hoikka, komeus tuntui hienolta.
kävi pari sotilaspoikaa oven takana keräämässä rahaa. Olin juuri lähdössä itse kauppaan, joten lähdin asunnosta melkein heidän perässään. Kuulin, kuinka toinen sanoi toiselle "olipa siinä oikeasti kaunis nainen". Se lämmitti :) ja lämmittää vieläkin.
kk sitten tyhjensin kirpputoripaikkaani, kun siihen tupsahti vanhempi herrasmies. Sanoi, että päivää vaan, pakko sanoa, että olet kyllä todella kaunis nainen. Vähän sen jälkeen huomasi 5v. tyttäreni sivummalla, ja totesi, että eikä tyttäressäkään ole mitään vikaa. Kiitin kohteliaisuudesta ja toivotin hyvää joulua. Jäi kiva fiilis ;) Täytin juuri 41v.
Useitakin kauniita kommentteja on tullut, parhaiten on jääny mieleen nää:
"Sä oot mun maailman kaunein nainen." ja
"Mä haluan istua vastapäätä että voin kattoa kun sä syöt." (taisin olla tyhmä kun päästin sen miehen karkuun)
On kehuttu myös silmiä ja persettä. Eräs vanhempi varattu herra sanoi, että jos voisi muuttaa jotain niin ottaisi minusta kauniin vaimon itselleen :)
Mulle kerran eräs asiakas sanoi että näytän ihan Jessica Albalta. Ei ollut kännissä eikä yrittänyt iskeä joten otin ihan vilpittömänä kohteliaisuutena. Tää on lämmittäny usein myös jälkeenpäin :D
Minua on sanottu prinsessaksi, koska olen niin kaunis tai sitten vain todettu lapsekkaan aidosti, että "sä olet tosi kaunis".
Oma mieheni on (tietysti) ylistänyt maailman kauneimmaksi ja sanonut etten tajuakaan miten muut katsoo minua. Pari kk sitten eräs mies tuli baarissa kysymään, että olenko joku malli, tai harkinnut alalle lähtöä. Tämäkin hiveli mieltä, sillä olen yli 3-kymppinen, neljän lapsen äiti. Tähän ei siis liittynyt siis mitään iskuyritystä, koska poistui sanottuaan tämän.
Takamustani on kehuttu ja kysytty olenko joku huippu-urheilija :D
Kuulostaapa todelliselta itsekehulta, oikeasti olen ihan tavallisen näköinen! (Enkä ikinä irl kertoisi kenellekään näistä kehuista) Sattunut näköjään vaan hyvä tuuri ihmisten suhteen.
Olen oikeasti ruma. Elämä on niin epäreilu, toiset saa kauhalla ja toiset lusikalla...
En ole katkera mutta välillä vaan harmittaa ja itkettää, että kauniina elämä on helpompaa. Itse en kelpaa miehille, koska en ole viehättävän näköinen, ja vartalokaan ei todella ole mikään rannan kaunein...Olkaa onnellisia ulkonäöstään, ajatelakaa elämää jossa miehenne eivät olisi vilkaisseetkaan teihin, koska olisitte rumia.
Miten olisi vaikka kuntokuurin aloittaminen, hyvän kampaajan etsiminen ja meikkausopetus tai pukeutumisneuvojalla käynti, jos kerran näytät *muka* niin rumalta? Jos haluat oikeasti kukoistaa, olla parhaimman näköinen sinä, niin tee asialle jotain!
kavereiden kanssa baarissa ja viereen istui mies, joka sanoi, että "olet todella, todella kaunis, on niin harmi että te kaikkein kauneimmat ootte lesboja". :) Oltiin siis paikallisessa homobaarissa. Olin silloin jo tukevasti naimisissa, mutta lihonut niin hulluna naimisiinmenon jälkeen ettei sormukset mahtuneet sormiin. Tuo lause jäi mieleen, koska miehellä ei ollut mitään syytä tulla sanomaan mulle noin, koska uskoi ettei sillä repliikillä mitään irtoaisi. Tai joo, todennäköisesti hän ajatteli että aina kannattaa kokeilla. :D
Toinen kerta sattui, kun olin junassa. Oli joulukuu, pimeä ilta ja pikajuna oli lähtenyt Helsingistä monta tuntia sitten. Joku vahvistusta kaipaava kemiläinen sielu oli kallistellut kuppia ravintolavaunussa siitä lähtien. Hän kulki ohitseni, katsoi hetken, istahti viereen ja alkoi ylistämään, kuinka lempeä ja kaunis ihminen olenkaan. Hän oli oikeasti jotenkin symppiksen oloinen vaikka niin tuhannen päissään. Juoksi vielä siinä junan vieressä Kemin asemalla ikkunan takana tekemässä lentosuukkoja, ja pelkäsin koko ajan että kohta toi kaatuu raiteille ja siinä sitä sitten ollaan. Toivottavasti tyyppi löysi sen elämänsä rakkauden jostain kivasta kemiläisestä tytöstä ja elää nyt onnellisena remontoidussa rintamamiestalossaan neljän lapsensa kanssa, kun sellaisesta niin kovasti unelmoi että itselläkin melkein tuli tippa linssiin niitä unelmia kuunnellessa.
Muistelkaa please lisää, näitä lukiessa tulee oikeasti hyvä mieli :)