Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tyytyväinen 10.000 euron perintöön?

Vierailija
26.12.2012 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta ihmeessä olisin iloinen, jos jostain kymppitonni tulisi ! Läheisen rakkaan poismenoa ei tarvitsisi surra, koska he ovat jo menneet.

Vierailija
42/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa huomioon myös se, että eläessään ihminen saa tehdä omaisuudellaan mitä huvittaa, esim lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen, joten ehkä ei kannata tuudittautua täysin siihen, että kunhan ne vanhemmat potkaisee tyhjää, niin sieltä sitten tupsahtaa jokunen milli.

Vanhemmat saattavat myös erota ja kumpikin mennä uudelleen naimisiin, jolloin alkuperäinen omaisuus puolittuu avioerossa kahtia, ja sen jälkeen ovat uudet aviopuolisot jakamassa kakkua, vaikka kuinka olisi avioehdot ym rajoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä kun olisi tulossa vain velkoja (hehheh). Saishan tolla maksettua hautajaiset pois verojenkin jälkeen.

Vierailija
44/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista, että omainen kuolee. Toi nyt on sen verran rahaa ettei sillä juuri mitään ihmeellistä saa. Tommoinen summa menisi säästöön. Olen kuitenkin mistä tahansa summasta kiitollinen.

Vierailija
45/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta summasta mene veroja..

Vierailija
46/46 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin kun vanhempani kuolevat, alkaa se maanpäällinen helvetti, kun isoin sisko haluaa kaiken ja on sitä mieltä, että kaikki kuuluu hänelle. Hautajaisetkin menisi siinä, että minä järjestän hautajaiset, muistotilaisuuden ja sisarukset riitelisivät keskenään. En tosiaan olisi tyytyväinen, haluaisin vain vanhempani takaisin. Ei se raha lohduta eikä korvaa vanhempiani! Mun puolesta koko perintö sais mennä rahanahneille sisaruksilleni, joille vanhemmilla ei ole mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä