Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketissä oudot mittasuhteet

05.12.2005 |

Vai onko ne oudot mittasuhteet meidän pojalla? Meillä siis poika 1,5v ja baby baggie käytössä. Tuossa 80cm haalarissa on muuten reilusti tilaa, lahkeet pussittaa ja peppu roikkuu, mutta hihat ovat tosi lyhyet. Siis kun poika nostaa kädet, ranteet paistaa paljaana. Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän pojalla on pitkä selkä ja lyhyet raajat..

Meillä on rönttöpukuna käytettynä ostettu Jonathanin babymallinen haalari 86cm ja 80cm Baggiessä on melkein sentilleen saman pituiset hihat. Muutenkin noissa haalareissa on aikalailla sama mitoitus vaikka kokonumerointi on mitä on =)

Vierailija
2/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hoikka ja pitkäraajainen, liekö se selitys. Harmittaa kyllä vähän kun on kallis haalari ja nyt vasta ekoja kertoja päällä ja hihat jo vähän lyhyet. Aikaisemmin ei olla pidetty, koska on muuten ollut niin suuri. No, voishan siihen tietysti laittaa hanskat hihojen päälle, se vaan näyttää niin kurjalle.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Baby Baggiessa on " jotain outoa" . Se yläosa on ahdas, neppariläppä, joka tulee vetoketjun alle, tuntuu kuristavan poikaa, jos se ylinkin neppari on kiinni. :( Ja hihat ovat ahtaat, pituus on kyllä meillä ihan ok.

Meillä on koko 74 käytössä, ja koko puku on aika " tönkkö" , mutta uskoisin sen ominaisuuden katoavan käytössä.

Tämä on eka Baby Baggie meillä, tytölläni on ollut kaksi Baggieta käytössään. Ne ovat minusta paljon parempi versio haalarista kuin tämä vauvamalli. :)

Vierailija
4/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on pitkäselkäinen tyttö jolle 80 cm haalari on mittasuhteiltaan juuri sopiva. Muutenkin haalari sopii päälle hyvin, " istuu" paremin kuin Reimatec.

Niin ja malli on tämän talven baby baggie.

Vierailija
5/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan on tuo haalari ollut pettymys. Plussaa on ollut se, että haalari on kyllä tosi lämmin, poika kun on varmaan maailman palelevaisin tyyppi. Ja ihanan näköinenhän tuo haalari on, mutta malli vaan ei ole meidän pojalle paras mahdollinen. Kaula-aukon läppäsysteemi on myös meillä ahdas ja jätänkin suosiolla ne viimeiset pikkuläpät auki.

Olenkin miettinyt, kuuluuko haalarin vain olla sellainen. Siis, onko meillä jo poika siihen liian iso. Oletteko katsoneet noita Ticketin mainoksia. Kaikilla lapsillahan on niissä mun silmääni ainakin yhden numeron liian iso haalari. Lahkeet ovat kuvissa reilusti pussillaan! Onkohan se juuri ticketin idea? Minä kun vain olen ajatellut, että ne ovat reilua kokoa...

Vierailija
6/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei käytössä ole haitannut, tuon ikäinen liikkuu jo sujuvasti (vähän liiankin!) ja se ylimääräinen tila " hukkuu" jonnekin..

Minä otin pojallenikin ensin 80 cm BB:n (hänellä on mittaa 74 cm), ajattelin, että ei kai se haittaa. Yläosa tosiaan meni paremmin kiinni, mutta niissä lahkeissa olikin sitten hurjasti tilaa. Eihän reppana päässyt edes konttaamaan puvussa!

Jospa pukujen idea tosiaan on olla vähän " säkkimäisiä" . ;)

Vierailija
7/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovitin kuopukselle Ticketin haalaria kaupassa, ja totesin ettei se tosiaankaan ollut meidän pojan mallinen ja ostin 80 cm Baby Reimatecin. Ne kapeat hihat minua odoksuttivat eniten. Kaunis haalari kaikin puolin muuten, mutta järkiinnyin, että ei sitä suloisen väristä vuoria kukaan muu edes huomaa kuin minä.

Mutta haalareiden ostossa olen huomannut sen, että joko saman valmistajan mitoitukset eri vuosina vaihtelevat tai sitten lapsen mittasuhteet muuttuvat, tyyliin pitkäselkäinen lapsi ei olekaan enää niin pitkäselkäinen.

Vierailija
8/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä Tanskasta vauvalle Ticketin haalarin - haalari on kokoa 68 ja poika nyt 3 kk. Lahkeet on aivan liian pitkät kun taas hihat on liian ahtaat ja en saa ylintä nappia kiinni. Selästä haalari on sopivan kokoinen:) Meidän poika taitaa olla myös vääränkokoinen mittasuhteiltaan. Eihän tietty haittaa kun vaunuissa makaa, mutta hihoihin on todella vaikeata saada kädet tumppujen kanssa mahtumaan. Mies jo tänään hermostu kun yritti haalaria poitsulle päälle ja totesi, että tätä hän ei enää pojalle pue.

Onneksi ostin tuon haalarin alesta, niin ei hirveesti harmita. Taidanpa laittaa ko haalarin kiertoon.