Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: joululahjat, joita et olisi halunnut saada?

Vierailija
24.12.2012 |

Voin aloittaa:

huumorimuki. Inhoan niitä, ne ovat mielestäni hyvin mauttomia. Mukin hahmo oli lisäksi sellainen, etten ole siitä koskaan pitänyt...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihmiseltä joka tiesi tarkoin että sellainen ei olisi tervetullut tähän kotiin. Meillä on paljon lapsia:on meteliä jo muutenkin ja ahtaat tilat säilytellä isoa kokonaisuutta. Lahjan antajan mielestä on muutenkin vitsikästä hommata lapsille jotain sellaista, joista on vanhemmille riesaa/ärsyttäviä ääniä ilman mitään syytä.Esim.viime vuonna työkaluja, joista puolet piti ottaa suoraan pois kun olivat 2-v lapsen käsissä vaarallisia.

Jotenkin vain tuntui nyt tuon rumpusetin kanssa, että kuvastaa silkkaa huonoa makua, koko homma. Antajan tuntien lahja ei siis ollut sinänsä lapselle ajateltu, vaan vittuiluna vanhemmille.

Vierailija
2/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran muovipönikkä 30 euron arvoista hirveän makuista litkua jostain huijarifirmasta, jonka tuotteista olin netistä löytänyt tutkimustuloksia, joiden mukaan mehu oli periaatteessa yhtä terveellistä kuin kaupan perusappelsiinituoremehu. Jonka hinta siis on n 2 euroa litra. Olin anopille tämän artikkelin antanut, ja sanonut, että laittaisi rahansa mieluummin tuoremehuun (se maistuukin hyvältä). Mutta sain siis silti tuon litran aloe vera -mehua. Kuulemma parantaa syövänkin. Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihreitä kuulia. Muuten hyvä, mutta olen laihiksella ja tietää sen varsin hyvin... Toivoin yhtä piparminttukarkkitankoa, mutta ei ollut löytänyt niin päätti ottaa kuularasian. Anoppi osti lasten muumilakanat aikuisille.

Vierailija
4/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparimuotit, kakkulapio, horoskooppikirja, Pandan juhlapöydän konvehdit

Pipareita en leivo. Horoskooppeja tykkään lukea netistä tai lehdistä, mutta olisin mieluusti ottanut jotakin muuta kuin tuon turhan kirjasen. Kakkua tulee tosi harvoin tarjoiltua, kun olen yksin asuva köyhä opiskelija. Juhlapöydän konvehteihin olen kyllästnyt, mutta eiköhän ne tule syötyä. Lisäksi en juo erikoiskahveja ja mulla on jo yhdet espressolasit, joille ei ole tullut niillekään käyttöä. No, käytän niitä vaikka tavallisina juomalaseina.

Juu, oon kiittämätön paska. Villasukkia toivoin ja sain, mutta nekin on mielestäni ruman väriset.

Vierailija
5/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vauva sai. Kauheen "kiva", kun vie tilaa jonkun kuution verran muutenkin pienestä lastenhuoneesta.

Vierailija
6/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten potkupuku, liian pientä kokoa :( ja lisäksi lumiharja autoon...

Vierailija
7/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaita ja henkilöltä joka viimevuonnakin osti yöpaidan minulle ja meillä on ollut juttua etten käytä yöpaitaa lainkaan. No pistän kiertoon eli ei sen isompi ongelma

Vierailija
8/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä ostaa tappovälineen, lapselle ja joululahjaksi? Meinasin heittää saman tien roskiin, mutta ajattelin nyt kerrankin joustaa ja antaa lapsen leikkiä sillä sankaria. Kummi tietää tasan tarkkaan mielipiteeni ko. lelusta ja siksi ihmetyttääkin lahjavalinta.

Vierailija
9/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti lasten muumilakanat aikuisille.

Toivottavasti teillä on lapsia, joiden sänkyihin nämä virhelahjat voi kuitenkin kätkeä vai tekeekö anoppi myös tupatarkastuksia?

Vierailija
10/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitä lie sisustus/säilytysrasiaa jotka suunnattu keittiöön:

Ihan kamalan rumat :/

Vierailija
11/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ne lapsille

Vierailija
12/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti lasten muumilakanat aikuisille.

Toivottavasti teillä on lapsia, joiden sänkyihin nämä virhelahjat voi kuitenkin kätkeä vai tekeekö anoppi myös tupatarkastuksia?

mutta lapset vielä niin pieniä, että menee muutama vuosi ennenkuin heidän sänkyihin laitetaan. Onneksi on hyllytilaa :)

Vierailija
13/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa liian pieni t-paita. Muutenkin on musta melko riskihommaa ostaa aikuisille vaatteita, kun kokoa on vaikea saada osumaan oikein. Sukat yms. vielä ymmärtää (niitäkin tuli ja niistä olen kiitollinen). Mutta tuo paita tosiaan on valitettavasti turha, kun en sitä voi pitää.:(

Vierailija
14/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen kemikaalikoktailia. Joku ihmeitätekevä pikakaunistaja se on olevinaan mainosmiesten mielestä. En tajua, miten tuollaisia väitteitä saa edes purkin kylkeen laittaa, en usko hetkeäkään. Haisee pahalle, sisältää miljoona eri kemikaalia, on humpuukia, ei toimi. Toivoin karitevoita...

Mutta ei se silleen haittaa, vaikka rahat meni hukkaan, niin onhan se kiva saada lahja olipa se melkein mitä hyvänsä. Kyllä minäkin miehelle joskus laitan vähän hulluja ja kieliposkessa ostettuja, ei erityisen tarpeellisia lahjoja.

Vierailija
15/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhamuumit tai jotain sinnepäin. Nämä on kyllä oikeasti lasten, mutta me aikuiset tykätään näistä myös. Kivat värit. (Mies muuten petasi viimeksi, siksi sanon "ME aikuiset".)

Vierailija
16/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihmiseltä joka tiesi tarkoin että sellainen ei olisi tervetullut tähän kotiin. Meillä on paljon lapsia:on meteliä jo muutenkin ja ahtaat tilat säilytellä isoa kokonaisuutta. Lahjan antajan mielestä on muutenkin vitsikästä hommata lapsille jotain sellaista, joista on vanhemmille riesaa/ärsyttäviä ääniä ilman mitään syytä.Esim.viime vuonna työkaluja, joista puolet piti ottaa suoraan pois kun olivat 2-v lapsen käsissä vaarallisia.

Jotenkin vain tuntui nyt tuon rumpusetin kanssa, että kuvastaa silkkaa huonoa makua, koko homma. Antajan tuntien lahja ei siis ollut sinänsä lapselle ajateltu, vaan vittuiluna vanhemmille.

-Neljän mölytoosan mutsi

Vierailija
17/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse rahaa enkä etenkään käteistä rahaa.

Nyt pitää varoa hukkaamasta ne ennen kuin pääsee pankkiin.

Vierailija
18/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos anoppi

Vierailija
19/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta inhosin myös erään vanhan sukulaisen keräämää joulukassia, josta löytyi mm. itseväsättyjä joulukoristeita, kynttilöitä ja tuikkuteline. Kaikissa sellainen joulumyyjäisfiilis.

Tämä sukulainen on varakas mutta ei pidä joululahjojen ostamisesta. Olisinkin mieluummin kokonaan ilman kuin saisin jotain krääsää. MIksi ei voi ostaa esim. kunnollisia kynttilöitä (ihan paperissa tai tuoteseloste kiinni eikä sellaisia vanhoja kaapissa säilytettyjen näköisiä naarmuuntuneita ja hilseileviä)? Tai vaikkapa suklaarasia.

Maailma on pullollaan kohtuuhelppoja tuomisia, ja jos ei niistä löydä mieleistään, niin ei kannattaisi ostaa sitten mitään. Ärsyttää kun kaapit tursuavat eriparisia tuikkukippoja ja erivärisiä ja kokoisia kynttilöitä

Vierailija
20/32 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset sai mummulta itse tehdyt liian isot fleece puvut molemmat. ei mitään muuta. eikä oltu hoksattu ottaa omia lahjoja mukaan, ja eka joulu vielä kun esikoinen ymmärsi lahjojen päälle :( Serkkutyttö vieressä sai kymmeniä lahjoja ja kun meidän 3v yritti auttaa avaamisessa niin vaan huudetaan että älä koske, saat kyllä omia, eikä saanu. vittu tekis mieli polttaa nuo puvut, koko illan itkin vaan kotona kun niin sattu sydämeen pienen puolesta. Jotenkin luotin että mummo ois saanu ees pari lahjaa molemmille ostettua niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän