Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä yli nelikymppinen nainen, olisitko imarreltu jos sinua paaaljon

Vierailija
22.12.2012 |

nuorempi mies yrittäisi sinua? Mies vieläpä erittäin komea.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmassa naisessa jos puhutaan ulkonäöstä nyt. Eikö nuori ja raikas voita mennentulleen parhaat päivänsä nähneen naisen? Tämä ei-provosoiva kysymys

että vanhempi nainen oikeasti osaa yleensä nauttia seksistä.

Nuoret tytöt eivät vielä tunne kehoansa ja pihtaavat sitä. Heillä paikat menee kipeiksi 15 minuutin jyystön jälkeen.

Vanhemmat naiset jaksavat hyvin ja monta tuntia, vuorokausikin voi mennä helposti rakasteltaessa (oma ennätys 22 kertaa vuorokauden aikana, kunnolla rakastelua).

Vanhemmat (hyvin itsensä kunnossa pitäneet) naiset ovat myös paremman näköisiä kuin nuoret pikkutytöt.

Vierailija
22/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v jannu ja minä 41v. Torjuin lempeästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ihan pelkkänä hupi-flirttinä kun duunipaikkani lähellä olevan ravintolan sairaan komea nuori kokki alkoi minua vikitellä. Sai se raukka tehdä paljon työtä että edes ymmärsin että hän ihan oikeasti haluaa tutustua minuun. Minusta vaan oli niin käsittämätöntä, että joku arviolta 20-30 v todella komea mies olisi kiinnostunut minusta, ylipainoisesta lähes nelikymppisestä tavis-siidervalaasta.

Senkin jälkeen kun tutustuttiin, ajattelin aina että juttu on ei-vakava, että mies haluaa vain seikkailla vanhemman naisen kanssa, kokemuksen takia. Minulle oli ihan ok ajatus että olen hänelle pelkkä kokeilu. Järkytys olikin sitä suurempi kun kävi ilmi että hän ihan oikeasti haluaa vakavaan suhteeseen minun kanssani. Kyllä siinä aikaa meni että uskoin vakavissani asian, mutta sitten kun lopulta kosi, niin vastasin kyllä, ja nyt ollaan naimisissa ja odotan 7. kuulla lasta :)

Vierailija
24/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei nainen olisikaan kiinnostunut, niin onhan se itsestäänselvää, että lähes jokainen 40-v nainen olisi imarreltu nuoremman miehen yrityksestä. Totta kai se tekee itsetunnolle hyvää, sitähän se tarkoittaa.

Vierailija
25/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut minusta ajattelevat. Miesten huomio ei imartele, eikä saa minussa aikaan muita kuin joskus ehkä hieman vaivautuneita tunnnelmia.

Vierailija
26/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, mutta ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen myös tyyliltäni. Baarissa tuli pelkästään eilisen aikana kolme itseäni yli viisitoista vuotta vanhempaa miestä iskemään. Paras oli 20 vuotias, joka oli melkoisen häkeltynyt, kun kerroin poikani olevan hänen ikäisensä.

Tämä on ollut eron jälkeen aika tavallista, noin 70% minua lähestyvistä miehistä on ollut itseäni huomatattavasti nuorempia. Yli kymmenen vuotta nuoremmista en ole vain osannut koskaan kiinnostua, enkä kyllä itseäni kovin paljon vanhemmistakaan. Nykyinen miesystäväni on kahdeksan vuotta minua nuorempi, ja onnea on kestänyt jo kaksi ja puoli vuotta.

Vierailija
27/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuvassa on talvitamineet päällä. Baatiin jos lähden niin poikalauma piirittää. Arkipäivää, että nuoremmat yrittää. Ei hetkauta enää.

Niitä nyt ei ehkä kannata laskea miehiksi jne :)

Vierailija
28/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen sekä imarreltu, ja ehkä vähän huvittunutkin, jos yrittäjä on itseäni puolet nuorempi,

Vierailija
29/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ihan pelkkänä hupi-flirttinä kun duunipaikkani lähellä olevan ravintolan sairaan komea nuori kokki alkoi minua vikitellä. Sai se raukka tehdä paljon työtä että edes ymmärsin että hän ihan oikeasti haluaa tutustua minuun. Minusta vaan oli niin käsittämätöntä, että joku arviolta 20-30 v todella komea mies olisi kiinnostunut minusta, ylipainoisesta lähes nelikymppisestä tavis-siidervalaasta.

Senkin jälkeen kun tutustuttiin, ajattelin aina että juttu on ei-vakava, että mies haluaa vain seikkailla vanhemman naisen kanssa, kokemuksen takia. Minulle oli ihan ok ajatus että olen hänelle pelkkä kokeilu. Järkytys olikin sitä suurempi kun kävi ilmi että hän ihan oikeasti haluaa vakavaan suhteeseen minun kanssani. Kyllä siinä aikaa meni että uskoin vakavissani asian, mutta sitten kun lopulta kosi, niin vastasin kyllä, ja nyt ollaan naimisissa ja odotan 7. kuulla lasta :)

Passiton karvaranne kebabkioskilla vai oikeasti joku normaaliälyinen keittiöalan ammattilainen?

Vierailija
30/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuvassa on talvitamineet päällä. Baatiin jos lähden niin poikalauma piirittää. Arkipäivää, että nuoremmat yrittää. Ei hetkauta enää.

muoti-ilmiö nuorten miesten keskuudessa? Jokin vetolyöntikohde?

t. se baatiin lähtijä ;)

muoti-ilmiö nuorten miesten keskuudessa? Jokin vetolyöntikohde?

t. se baatiin lähtijä ;)

Vierailija
31/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nolona sen nuoren puolesta, on niin tyhmä että kuvittelee mun olevan imarreltu huomiostaan ja saavansa helposti sen vuoksi.

En tykkää.

Kaverina ikä ei merkitse, mutta yhden illan kapakkatuttavuuksina ei kiitos.

Vierailija
32/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiton karvaranne kebabkioskilla vai oikeasti joku normaaliälyinen keittiöalan ammattilainen?

mutta ihan tasokkaassa ravintolassa, ei kebab- tai pizzapaikassa. Ja EU-kansalaisena ei tarvinnut oleskeluluvan tms takia suomalaista naista naida ;-)

Vierailija
33/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku fiksu aikuinen minua vanhempikin mies olisi kiinnostunut vakavasti.

Vierailija
34/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio ei imartele, eikä saa minussa aikaan muita kuin joskus ehkä hieman vaivautuneita tunnnelmia.

Mahdat olla oikein lämmin ja hauska tyyppi.

Vierailija
35/35 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku mies näkee minut naisena ja kiinnostavana sellaisena. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi