Sinä yli nelikymppinen nainen, olisitko imarreltu jos sinua paaaljon
nuorempi mies yrittäisi sinua? Mies vieläpä erittäin komea.
Kommentit (35)
Ajattelisin että se ruinaisi vaan pillua, pitäisi todennäköisenä että multa ainakin irtoaa. Lähinnä ärsyttäisi.
oikeasti aika usein. Tai no, muutaman kerran vuodessa. Minua eivät kiinnosta itseäni selvästi nuoremmat miehet, joten pakit saavat, joka kerta.
Olen 43-vuotias.
Tottakai se on imartelevaa, että hän halusi juuri minut, mutta ei minunkaan ulkonäössäni ole mitään vikaa. Jokainen vanhenee saman verran joka vuosi, eikä päiviensä määrää kukaan tiedä.
Imarteleehan se, tosin näytän ikäistäni 10 v nuoremmalta. Ei kuitenkaan itseäni kiinnosta nuoremmat miehet. Oma kulta reilu 50v raamikas ihana mies, helmen olen saanut.
vaikka kuvassa on talvitamineet päällä. Baatiin jos lähden niin poikalauma piirittää. Arkipäivää, että nuoremmat yrittää. Ei hetkauta enää.
nainen? Mies tosi komea,v oisi oikeastaan saada kenet vain. Juu, molemmat olemme varattuja ja taitaa olla vähän pelimiehen vikaa, mutta silti en voi olla olematta imarreltu. Tiedän mua nuorempia, jotka kuolaavat tämän miehen perään.
vaikka kuvassa on talvitamineet päällä. Baatiin jos lähden niin poikalauma piirittää. Arkipäivää, että nuoremmat yrittää. Ei hetkauta enää.
muoti-ilmiö nuorten miesten keskuudessa? Jokin vetolyöntikohde?
muoti-ilmiö nuorten miesten keskuudessa? Jokin vetolyöntikohde?
t. se baatiin lähtijä ;)
27-vuotiaan miehen. ihan kivan näköinen, hyvässä akateemisessa hommassa, kotoisin Euroopan eräästä vauraammasta maasta. Seukkasivat vuoden ja sitten tyttavani muutti sinne asumaan, ja sai myöhemmin työpaikan suomalaisesta firmasta. nyt ovat asuneet yhdessä jo 7-8 vuotta. Ihan rakastuneita:-9
vai vielä nuorempi? Siis sen ikäinen, että voisi olla poikani?
Enpä tiedä, varmaan hihityttäisi ja jonkun verran lämmittäisi. Ei johtaisi mihinkään kuitenkaan. :)
vai vielä nuorempi? Siis sen ikäinen, että voisi olla poikani?
Enpä tiedä, varmaan hihityttäisi ja jonkun verran lämmittäisi. Ei johtaisi mihinkään kuitenkaan. :)
lähinnä tuntuisi jotenkin vähän perverssiltä. Mulla on ehkä vähän sellainen suojeleva ja äidillinen asenne tuollaisiin parikymppisiin. Se, että minun silmissäni tosi nuori mies osoittaisi kiinnostusta, olisi vähän omituista.
Itse olen vasta 33, joten tämä ketju ei oikeastaan koske minua, mutta vastaanpa silti. Olen alkanut saada huomiota itseäni nuoremmilta pojilta/miehiltä, sellaisilta parikymppisiltä. Olen hämmentynyt.
Minä olin taivaissa kun 11 vuotta nuorempi, komea ja raamikas mies osoitti kiinnostusta. Voisin tehdä melkein mitä vain saadakseni olla hänen kanssaan. Kyllä siinä rypyt ja roikkutissit ja pömppömaha unohtui kun pääsi sellaisen miehen käsittelyyn. Olin ihan lumoutunut. Ihan eri juttu vanhempien miesten kanssa.
Tottakai olisin, JOS sellasta tapahtuis, mut ei näillä kiloilla,eikä naamalla.
Tietenkin olisin. Ensimmäisellä kerralla vei kyllä aikaa ja rautalankaa tajuta, että tosiaan minusta oli kiinnostunut joku muu kuin oma mies ja vielä reilusti nuorempi. Minusta se oli hurjan söpöä. Eikä minua haittaa yhtään, vaikka mies haluaisi vain seksiä. En minä aviomiestä tarvitsekaan kun minulla on jo. Ymmärrän oikein hyvin senkin, jos nuorempaa miestä ihan yksinkertaisesti kiinnostaa, miltä näytän ilman vaatteita. Uteliaisuus on inhimillistä.
oi, joku nostanut mun aloituksen yli vuoden takaa:). Paljon on tapahtunut viestin väsäämisen jälkeen. Olemme nyt pari, erosimme tahoillamme, lapsia ei kummallakaan kärsimässä tilanteesta kuitenkaan. En ois uskonut koskaan meidän päätyvän yhteen, mut niin kaikki lopulta meni. Neuvoksi muille: ikä on vain numeroita ja sitä rataa :)
En todellakaan :D voi poikaparkaa kun se tekisi itsensä naurunalaiseksi ja mua lähinnä säälittäisi ja ärsyttäisi moinen vonkaaminen.
vanhemmassa naisessa jos puhutaan ulkonäöstä nyt. Eikö nuori ja raikas voita mennentulleen parhaat päivänsä nähneen naisen? Tämä ei-provosoiva kysymys