Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa niin vähän sosiaalinen elämä?

Vierailija
12.03.2026 |

Esim jos katsoo julkisilla paikoilla siellä näkyy mies ja poikaporukoita mutta naiset yksin jossain nurkassa puhelin kädessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat jatkuvaa validaatiota ja kontrollia tai demonit ottavat vallan. Naiset pärjäävät ihan hyvin oman päänsä sisällä ilman ulkoista ohjausta ja huomiota.

Vierailija
2/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän häiriköitä kun menee baareihin joihin hyväksytään vain naisia (ei lesbobaareja), kulkee takseilla jotka ottavat kyytiin vain naisia jne.

Itse olette öyhötyksellä ja paskalla käytöksellä luoneet tilanteen. Nauttikaa nyt neitsyydestä ja pankaa toisianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas typerä aloitus 🥱

Vierailija
4/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän häiriköitä kun menee baareihin joihin hyväksytään vain naisia (ei lesbobaareja), kulkee takseilla jotka ottavat kyytiin vain naisia jne.

Itse olette öyhötyksellä ja paskalla käytöksellä luoneet tilanteen. Nauttikaa nyt neitsyydestä ja pankaa toisianne.

Jaa kantasuomalaisten miesten syy tuo taksi homma? Asia selvä.

Ap

Vierailija
5/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti voin sanoa, että oma elämäni on niin täyttä, ettei kapasiteettia toisten asioille ei juuri ole. Työ ja harrastukset pyörivät päässä 24/7. Miehet yrittävät yleensä välitellä, riidellä, panna, tai suunnitella bisneksiään, mihin minä en liity millään tavalla. Naisilla on sosiaalisia ongelmia, omat työasiansa ja harrastuksensa

Työasioista keskustelen vain rahasta, harrastukseni ja kiinnostukseni ovat hyvin erilaisia kuin suurimmalla osalla ihmisiä, eikä turhanpäiväinen paneminen tai kinastelukaan kiinnosta. Jos haluaa jakaa jotain jollekin niin voin laittaa viestiä - harvemmin heitä kiinnostaa nämä niin turha mennä koskaan sille asteelle että antaisi sosiaalisille suhteille yhtään sen enempää huomiota

Viimeksi kun minulle ovat ihmiset soitelleet he soittavat lähinnä saadakseen huomiota itselleen ja omille ongelmilleen. Tämä on kuormittavaa ja huono peruste ihmissuhteelle. Muiden pitäisi olla kiinnostuneita myös minun asioistani ja tuoda elämääni positiivisia asioita. Ne, jotka sitten kantelevat toisten ongelmia ja taakkoja, ovat yleensä ammattilaisia ja heille maksetaan siitä. Minulla on oma työni

Vierailija
6/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa oli monta muutakin kohtaa ja se että joku toinen on vielä paskempi kuin te ei tarkoita sitä, että te läpäisisitte seulan naisten seuraan

Vierailija
7/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa ap joskus joku luontodokumentti, miten naaraseläimet yleensä käyttäytyvät. Pääasiassa he vain syövät 24/7 ja ovat toistensa lähettyvillä, mutta varsinaisia yhteenottoja tai suoraa vuorovaikutusta on vain vähän. Koiraat sitten kalistelevat sarviaan ja kirmailevat poikamieslaumoissaan ympäri tantereita

Muutenkin kannattaa hankkiutua eroon tuosta ajattelusta, että nainen = mies, tai nainen = pieni mies. Nainen on ihan erilainen organismi, melkeinpä jopa eri lajia, kuin mies tai koiras. Teet vaan omasta elämästäsi hankalaa, jos yrität niputtaa naiset ja miehet samaksi lajiksi

Vierailija
8/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin keskivertonaisen elämässä on paljon ottajia etenkin työelämässä. Siviilissä haluan olla rauhassa, ja kotona on jo mies.

Vierailija
9/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa oli monta muutakin kohtaa ja se että joku toinen on vielä paskempi kuin te ei tarkoita sitä, että te läpäisisitte seulan naisten seuraan

Minulla on paljon kavereita ja tuttuja siis miehiä. Hyviä tyyppejä melkein kaikki. Ihan sama ette te ikinä tule sitä

ymmärtämään.

Vierailija
10/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on paljon kavereita ja tuttuja siis miehiä. Hyviä tyyppejä melkein kaikki. Ihan sama ette te ikinä tule sitä

ymmärtämään.

Joo ne ovat varmaan hyviä tyyppejä sinulle, jota eivät r aiskaa. Naiselle mies on aina r aiskaaja, vonkaaja, tai muu ongelma. Koita itse  ottaa pää pois omasta perseestä ja ymmärtää muita joskus

Vierailija
11/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten sosiaalinen elämä on vähän toisenlaista. Tavataan ystäviä jonkun kotona tai kahvilassa, mennään yhdessä johonkin tapahtuman, näyttelyyn, museoon tai elokuviin. Tai tavataan harrastuksen merkeissä, salilla tai lenkillä. Harvemmin vaan hengaillaan jossain kaupungilla tyhjänpanttina tuijottamassa ohikulkijoita.

Vierailija
12/12 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ymmärtämään.

Joo ne ovat varmaan hyviä tyyppejä sinulle, jota eivät r aiskaa. Naiselle mies on aina r aiskaaja, vonkaaja, tai muu ongelma. Koita itse  ottaa pää pois omasta perseestä ja ymmärtää muita joskus

Ei jaksa vastata tollaseen mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi