Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, tänään kun olin kaupassa,

Vierailija
05.12.2005 |

ja katselin siellä aivan normaalin näköisiä perheitä ja varsinkin isejä. Kuitenkin, tuli mieleen, että kuinkahan monesta noistakin ukosta tiedän ' jotakin' tämän av:n kautta. Eli kukakohan noista on se pettäjäpaska, entäs the original perseinen käsi=) Ja muistan muutamia kuukausia taaksepäin, kun joku suunnitteli melkeen jo eroa miehestään, koska mies oli tullut suihkusta ja laittanut likaiset boxerit jalkaan, koska oli ' vasta eilen' vaihtanut ne...=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin hirveä perhekriisi aikaiseksi, kun minä luulin, että olet minun miehen rakastaja ja yrität saada katsekontakstin.

Mutta sitten se riita ratkesi, kun mies sanoi, ettei se sinunlaisen kanssa vehtaisi.

T: Sen hyvän näköisen miehen fliitsi-takkinen ja golitsi-housuinen av-mamma-vaimoke :)

Vierailija
2/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla valitettaan tietty vakavistakin jutuista, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin on tuo Pettäjäpaska vaan niin koomisesti ilmaistu!=) Pitäisi seuraavaksi laittaa sinne irc-galleriaan av-laisten ukoista sivu. Eli aina kun jotain valitetaan täällä, nii laittaa sitten vaan linkki perään niin jokainen voi käydä tsekkaan minkänäköinen pettäjäpaska on kyseessä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita naisia ja tietysti etenkin äitejä ja mietin, kuinka moni on mun nettikaveri tai -" kiistakumppani" ...

Vierailija
4/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saatiin hirveä perhekriisi aikaiseksi, kun minä luulin, että olet minun miehen rakastaja ja yrität saada katsekontakstin.

Mutta sitten se riita ratkesi, kun mies sanoi, ettei se sinunlaisen kanssa vehtaisi.

T: Sen hyvän näköisen miehen fliitsi-takkinen ja golitsi-housuinen av-mamma-vaimoke :)

No en mä toivottavasti NIIN näkyvästi tuijottanut ja ottanut katsekontaktia!=)

Vierailija
5/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

No en mä toivottavasti NIIN näkyvästi tuijottanut ja ottanut katsekontaktia!=)

Vierailija
6/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä stokkalla sitten hyllyjen välissä naputtelin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan