Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla! Suututtaa!

Vierailija
20.12.2012 |

Asumme ulkomailla, toisessa maanosassa. Tulimme jouluksi kotiin Suomeen innoissamme. Sisko sitten soitti eilen ja sanoi, että tulee hakemaan nyt sen tietyn lahjan, jonka olin luvannut tuoda kotoa (eli siis ulkomailta). Oli soittanut syksyn alussa, että voisinko tuoda tämän yhden tietyn tuotteen nelivuotiaalle, kun sen saa sieltä halvemmalla. Lupasin ja UNOHDIN sen ihan täysin sen jälkeen.

Siskon lapsi on 4v, sisko on koko syksyn puhunut tälle, että sitten kun täti tulee, täti tuo sitten sen joululahjaksi.

Näitä asioita saa Suomesta, mutta kymmenkertaisella hinnalla. Stockalla maksaa yli 200 euroa. Mun moga, mutta totaalisesti unohdin.

Nyt sisko huutaa puhelimeen ja sanoo, ettei tule jouluna ollenkaan. Ja että välit meni ja että turha enää ikinä odottaa mitään lahjoja sieltä meille. Olen paskin sisko ikinä.

Vitsit ottaa päähän. Eipä ole kiva viettää joulua, kun yksi perhe murjottaa ja pilasin yhden lapsen joulun.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisihan se siskosikin voinut muistuttaa asiasta lähempänä joulua. En minä ainakaan olettaisi kenenkään ilman muuta muistavan asiaa, josta olisin yhden kerran vaan maininnut muutama kuukausi ennen.

Ihmiset lupaa aivan liian helposti. Koska sellaiseen ihmiseen joka pettää lupauksen ei voi luottaa ollenkaan enään koskaan

sen, minkä pidän. Mutta olen silti vain ihminen ja teen virheitä. Nyt tein ison virheen ja ilmeisesti kärsin siitä lopun ikäni.

ap

Minkä takia joku lelu on noin tärkeä. Jonkun pitäisi se kantaa jostain toisesta maasta tänne asti... Ostais se sun siskos sen itse kaupasta.

Vierailija
42/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lupaa aivan liian helposti. Koska sellaiseen ihmiseen joka pettää lupauksen ei voi luottaa ollenkaan enään koskaan

Siksi sanon aina: "jos muistan". Ja olen tehnyt aika lailla näkyväksi sen, että en aina kaikkea muista. Joulukortitkin unohtuivat.

Toistaiseksi kummitytär on ainoa, joka vinkuu, että sinä lupasit, ja tuumaan yleensä, että so what.

Ja kas: elämä on paljon stressittömämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näky noita olevan ainakin lelukaupassa 149 eurolla. Joten saa Suomestakin halvemmalla.

Vierailija
44/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli vielä rapsut päälle. Piraattituotteiden maahantuonti on kiellettyä.

Vierailija
45/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdustaan ja juurikin vaikka luvannut lähettää lelun myöhemmin?

Meidän sisarusten kesken kävi muutama vuosi vähän samantapainen juttu. Se kehen moka kohdistui olisi kyllä taatusti antanut anteeksi, jos olisi vilpittömän anteekipyynnön saanut. Anteeksi pyytämisen sijaan mokaaja kuitenkin alkoi syyllistämään tätä toista (miksi et muistuttanut useammin), vähättelemään mokaansa ja vetämään jotain martyyriroolia. Kertaakaan sana anteeksi ei tullut suusta.

Onneksi sisarukset on kuitenkin sisaruksia ja meillä ainakin lopulta aina välit aukenee oli riita mistä vaan. Tuo riita vaan jäi mieleen, kun näiden kahden sisarukseni välit olivat poikkeuksellisen pitkään erittäin kireinä.

Vierailija
46/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ovat mainostaneet lapselle, että TÄTI tuo sen joululahjaksi?

Vierailija
47/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin se olisi ollut HEIDÄN päälahjansa, jos kerran ovat mainostaneet lapselle, että TÄTI tuo sen joululahjaksi?

Täti (eli minä) tuon hänelle lahjan, jonka isä ja äiti on tilannut minulta.

Ja just joo. Lankomies soitti, että nyt varmaan kannattaa jättää pariksi päiväksi kännykkä äänettömälle ja olla vastaamatta, jos sisko soittaa. Oli heittänyt jätesäkkiin kaikki meidän perheen lasten lahjat.. Vienyt jo uloskin. Lanko oli käynyt hakemassa ja piilottanut kaappiin.

Että tällainen joulu tänä vuonna. Taidetaan lähteä takaisin kotiin. Ei tällaista uppiniskaisuutta jaksa kukaan!

ap

Vierailija
48/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä edes luvata tuoda mitään feikkiä Suomeen. TÄmä oli sinulle ja siskollesi hyväksi opiksi. Lapsi nyt kärsii, mutta vain teidän takianne. Ostakaa jotain muuta.

Tiesitkö muuten, että piraattituotteiden valmistus ja myynti on järjestäytynyttä rikollisuutta?

Vierailija
49/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylistä tunnistan.

Yleisellä tasolla: Eiköhän tuollaisesta tilanteesta selviäisi ihan puhumalla. :D

Vierailija
50/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin se olisi ollut HEIDÄN päälahjansa, jos kerran ovat mainostaneet lapselle, että TÄTI tuo sen joululahjaksi?

Ja just joo. Lankomies soitti, että nyt varmaan kannattaa jättää pariksi päiväksi kännykkä äänettömälle ja olla vastaamatta, jos sisko soittaa. Oli heittänyt jätesäkkiin kaikki meidän perheen lasten lahjat.. Vienyt jo uloskin. Lanko oli käynyt hakemassa ja piilottanut kaappiin.

Että tällainen joulu tänä vuonna. Taidetaan lähteä takaisin kotiin. Ei tällaista uppiniskaisuutta jaksa kukaan!

ap

alkais jo vähän haiskahtaa provolta, voiko tuollaista oikeasti ollakaan?

Vierailija
51/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiallisesti pahoittelit niin ei aikuinen voi noin reagoida. Toki voi pettyä ja vaikka ehdottaa että ostetaan puoliksi sitten kalliinpi... Mutta huh, taitaa olla jotenkin persoonallisuushäiriöinen tuo sisko!

Tässä kuitenkin yksi tabletti alle sadan euron. Samat pelithän tuohonkin saa. Mieluusti itse olisin sitten ostanut kalliimmalla, mutta tuo siskon käytös ei edesauta tällaisia toimia.

http://www.superkauppa.fi/naurettavan-halpa-android-4-0-tablet-tietokon…

Vierailija
52/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisihan se siskosikin voinut muistuttaa asiasta lähempänä joulua. En minä ainakaan olettaisi kenenkään ilman muuta muistavan asiaa, josta olisin yhden kerran vaan maininnut muutama kuukausi ennen.

Peesaan tätä. Jos minä olisin tuo sun pikkusisko, niin olisin todellakin ottanut osan syystä itselleni enkä nostanut meteliä.

Ja sun ei todellakaan tarvi mennä Stockalle ostamaan sitä juttua. Jos ei normaali pahoittelu riitä siskollesi, niin ei voi mitään.

Vierailija
53/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani sun puolesta. Jos mun sisko asuisi ulkomailla, olisin maailman onnellisin jos se tulisi kotiin jouluksi. Ei sillä tavaralla pitäisi mitään väliä olla, vaan sillä että saa rakkaat ihmiset lähelleen.

Väärin siskoltasi kostaa sun lapsille ja heittää heidän lahjansa pois. Jos niillä on kerran niin paljon rahaa, että on varaa heittää avaamattomia lahjoja roskiin, niin pitäisi olla varaa ostaa parinsadan euron lelu lapselle. En edes ymmärrä mihin neljä vuotias tommosta tarvitsee.

Vierailija
54/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapanen se lankomieskin, jos ei yhtä hemmoteltua ämmää saa järkiinsä. Onko sulla nyt mitään lahjaa sille mukulalle?

Vierailija
55/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt nyt ostamassa lahjan Stockalta omalla rahallasi, viet siskolle ja pyydät anteeksi. Ei tuosta nyt kannata sukuriitaa kehittää!

että ap pyytää' anteeksi unohdustaan ja ap;n sisko nielee tyhmyytensä. Jos joku on tyhmä niin sisko joka YHDEN TAVARAN takia suuttuu noin paljon. Ei ihan terve päästään ole.

Vierailija
56/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin väärässä.

Vierailija
57/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

alkais jo vähän haiskahtaa provolta, voiko tuollaista oikeasti ollakaan?

lapsia. t. Samanlaisen sekopään lapsena kasvanut ja kalliisti siitä maksanut.

Vierailija
58/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini. Aina heittämässä heti kaikkea roskiin, jos ei mene niin kuin hän haluaa. Pistää välit poikki välittömästi. Ihme ettei tänä jouluna ole vielä mitään keksinyt, eiköhän hän ehdi. Aina jotenkin saa pilattua kaikkien pyhät.3

Vierailija
59/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikka katsotaan tullissa aika tarkkaan läpi ja varsinkin maista, joissa sitä valmistetaan.

Vois siskos hiiltyä aika lailla, kun sais maksaa sakot piraattituotteesta.

Ja ihan oikeasti, piraattituote tullissa tänne tullessa on ihan automaattisesti sakotettava. Lisäksi tuote otetaan pois.

Vierailija
60/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä edullisia tabletteja tokmannilta tai aleakasiinista tms. mies sanoi, et ajatteli sellaisen ostaa lapsille. onkohan teillä päin kumpaakaan, siis siellä missä nyt joulua vietätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän