Joulu pilalla! Suututtaa!
Asumme ulkomailla, toisessa maanosassa. Tulimme jouluksi kotiin Suomeen innoissamme. Sisko sitten soitti eilen ja sanoi, että tulee hakemaan nyt sen tietyn lahjan, jonka olin luvannut tuoda kotoa (eli siis ulkomailta). Oli soittanut syksyn alussa, että voisinko tuoda tämän yhden tietyn tuotteen nelivuotiaalle, kun sen saa sieltä halvemmalla. Lupasin ja UNOHDIN sen ihan täysin sen jälkeen.
Siskon lapsi on 4v, sisko on koko syksyn puhunut tälle, että sitten kun täti tulee, täti tuo sitten sen joululahjaksi.
Näitä asioita saa Suomesta, mutta kymmenkertaisella hinnalla. Stockalla maksaa yli 200 euroa. Mun moga, mutta totaalisesti unohdin.
Nyt sisko huutaa puhelimeen ja sanoo, ettei tule jouluna ollenkaan. Ja että välit meni ja että turha enää ikinä odottaa mitään lahjoja sieltä meille. Olen paskin sisko ikinä.
Vitsit ottaa päähän. Eipä ole kiva viettää joulua, kun yksi perhe murjottaa ja pilasin yhden lapsen joulun.
Kommentit (94)
Oppii sen, ettei materia ole yhtään mitään. Ihmiset unohtelevat materiaan liittyviä lupauksiaan koko ajan, niin nytkin. Tulevaisuuden kannalta hyvä opetus.
siskosi olla hieman kateellinen kun hän joutuu asumaan täällä ja sinä asut jossain muualla. Anna olla, pyydä anteeksi ja käske siskosi kasvaa aikuiseksi. Pilatkoon oman joulunsa, mutta juhlikaa te muut ja viettäkään aikaa muiden täällä asuvien sukulaisten kanssa.
Ei taida olla kyse tästä lelusta vaan jostain muusta, jos asia saa tuollaiset mittasuhteet.
Noitahan on maailma pullollaan eri nimisiä ja ei ne silloin ole jonkun tuotteen piraatti versioita?!
Pitikö sen olla olevinaan juuri saman merkkinen, siinäkö se juju oli? Sen toki sitten tajuan, mutta ei muuten.
Ei ne parin euron muovilelut kestä muutamaa viikkoa kauempaa, eli turha niitä on postitella.
4-vuotiaalle 200 euron lahjan? eiköhän nelivuotiaan saa pienemmälläkin vaivalla tyytyväiseksi
Lupaat lapselle, että kun olette palanneet takaisin, käyt ostamassa ja postitat sen sitten.
Sanot, että ne lelut oli loppuneet tai jotain vastaavaa, siksi et voinutkaan tuoda sitä.
Käyt nyt ostamassa lahjan Stockalta omalla rahallasi, viet siskolle ja pyydät anteeksi. Ei tuosta nyt kannata sukuriitaa kehittää!
Voiko jutun lähettää postitsE?
miten helvetissä ap olis voinut muistaa ? olis vittu muistuttanut useammin jos joku tavara oli luuskalle niin saatanan tärkeä.
Exäni oli samanlainen, iso vauva. Ei kestänyt mitään vastaavaa. Miehistä voi onneksi erota, sukulaisista eroon pääseminen on vaikeampaa.
Olisi typerää jatkaa samaa rataa mihin siskosi on tottunut, saamaan tahtonsa läpi koska kaikki pelkäävät häntä. Helpointahan se tietysti on.
Minä itse juttelisin lapsen kanssa, selittäisin että unohdit lahjan ja jos hän tuntuu olevan kovin pahoillaan lelun takia, niin lupaisin jotain muuta kivaa. Pulkkamäkeä tai eväretkeä tai jotain sellaista, jos vaan mahdollista.
Miten sisko perusteli päätöstään?
Siin materiaali on tärkeämpää kun välit omaan siskoon jota näkee muutenkin harvoin.. No huh huh sanon minä. Olisi sitten jouluaattona kovasti hehkuttanut jossain FB:ssä kuin heillä on niiiiin paljon rahhhhhaa että pennuilla on monien satojen lahjatkin. Ja nyt ottaa sydämmestä kun ei voikkaan kertoa kaikille..