Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla! Suututtaa!

Vierailija
20.12.2012 |

Asumme ulkomailla, toisessa maanosassa. Tulimme jouluksi kotiin Suomeen innoissamme. Sisko sitten soitti eilen ja sanoi, että tulee hakemaan nyt sen tietyn lahjan, jonka olin luvannut tuoda kotoa (eli siis ulkomailta). Oli soittanut syksyn alussa, että voisinko tuoda tämän yhden tietyn tuotteen nelivuotiaalle, kun sen saa sieltä halvemmalla. Lupasin ja UNOHDIN sen ihan täysin sen jälkeen.

Siskon lapsi on 4v, sisko on koko syksyn puhunut tälle, että sitten kun täti tulee, täti tuo sitten sen joululahjaksi.

Näitä asioita saa Suomesta, mutta kymmenkertaisella hinnalla. Stockalla maksaa yli 200 euroa. Mun moga, mutta totaalisesti unohdin.

Nyt sisko huutaa puhelimeen ja sanoo, ettei tule jouluna ollenkaan. Ja että välit meni ja että turha enää ikinä odottaa mitään lahjoja sieltä meille. Olen paskin sisko ikinä.

Vitsit ottaa päähän. Eipä ole kiva viettää joulua, kun yksi perhe murjottaa ja pilasin yhden lapsen joulun.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iYksikään nelivuotias ]ei ymmärrä merkkituotteiden päälle yhtään mitään. Tommoset on innoissaan kun pääsee markettiin hakemaan angry birds-kamaa, ei niitä kiinnosta mikä kuva tennareissa on ja paljonko ne maksoivat. Onkohan ap nyt keksinyt itse tän joulutarinansa.

[/quote]

Lapsi ei todellakaan tiedä mistään mitään ja varmasti unohtaisi sekunnissa, kun saisi jotain muuta tilalle. Luulen, että tämä on äidille sata kertaa tärkeämpi kuin lapselle. Siksi näin iso haloo. Sisko haluaa, että heiltä kotoa löytyy juuri tämä, vaikkakin feikki. Ymmärrän toisaalta, mutta äärettömän inhottava tilanne.

ap

Vierailija
22/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti ja kerro että lahja tulee postissa kun olette palaneet takasin kotiinne joulun viestosta. Eihän se nyt yhdestä lahjasta voi joulu olla pilalla, elämä jatkuu.

Nelivuotias on tohkeissaan, kun saa Joulupukilta anteeksipyyntökortin. Pukki on vanhuuttaan toheloinut lahjan väärään paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma väenvängällä haluaa sellaisen kotiinsa ja vielä feikkinä! Ihan uskomattoman naurettavaa!

Vierailija
24/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt jo, mikä on on niin hieno lelu, että joku mamma väenvängällä haluaa sellaisen kotiinsa ja vielä feikkinä! Ihan uskomattoman naurettavaa!

jolla voi pelata jotain Hello Kitty -peliä ja elää jossain virtuaalimaailmassa vauvoja hoitaen.

https://stockmann.com/p/fi/Kurio-Kids-Tablet-tablettitietokone/410633?i…

ap

Vierailija
25/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö toi olisi väärällä kielellä jos muualta ostaisit kuin suomesta?

joten ostat nyt jotain muuta hello-kitty juttua ja lapselle sanot että ei löytynyt suomenkielisenä sitä.

Vierailija
26/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät sitä lasta tulemaan sun luo ja kerron tilanteen, että hömelö täti unohti aivan kokonaan sen lahjan ja että sä voit lähettää postissa sen sitten kun pääset takaisin kotiin. Sitten kysyt vielä, että haluaisiko hän jotain muuta sen tilalle. Kun se lapsi on ihan tyytyväinen ja keksii jotain muuta, niin äitikään ei voi raivota enää.

Vierailija
27/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taitaa kasvattaa omasta lapsestaan samanlaista.

Olisi ollut häneltä kohtuullista muistuttaa sinua ennen kun läksitte Suomeen ja kysyä, oletko löytänyt lupaamaasi tavaraa. Eihän hän voi olettaa että kaikessa lähtöhässäkässä sinä välttämättä muistat juuri hänen toiveensa.

Ja lapsille ei tosiaankaan luvata varmaksi mitään tuollaista, kyllä sen kaikki fiksut vanhemmat tietää. Paitsi jos tosiaan tahtoo kasvattaa lapsesta prinsessan...

Vierailija
28/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normaali ihminen suutu tuollaisesta noin. Toisekseen minkälainen äiti toitottaa lapselleen, että se ja se tuo sinulle sitä ja sitä??

Käske siskosi kasvaa aikuiseksi, ehkä hänen olisi aika olla todellakin aikuinen, jos kerran on ehtinyt lapsiakin jo tehdä.

Sinä unohdit, sitä sattuu, eikä kenenkään maailma kaadu siihen. Sinä voit kohdemaahan palattuasi ostaa sen vehkeen ja postittaa sen siskollesi jos kyseessä kerran elämän ja kuoleman asia :)

Vierailija
29/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ole joka maksaa jossain salaperäisessä maassa 20€ ja Suomessa 200€

ap on vanha trollari

Uno-pelikortit ulkomailta. Maksoi euron ja kaupassa täällä 12,95€.

Vierailija
30/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ostat nyt jotain muuta hello-kitty juttua ja lapselle sanot että ei löytynyt suomenkielisenä sitä.

Mutta eipä nelivuotiaalle ole mitään väliä sillä kielellä, nykylapset pelaa vaikka kiinaksi.

Sisko ei vähällä lepy. Sanoi, että tämä oli heidän "päälahjansa" tyttärelle ja loput lahjat on jotain ihan pieniä. Ymmärrän, onhan tämä iso lahja, vaikkakin edullinen ja feikki. Jotenkin vain olen siinä käsityksessä, että siskontytöllä on jo ihan tarpeeksi ihan kaikkea, eikä elämä kaadu yhteen tablettiin.

Soitin jo lankomiehellekin, joka huokaili, ettei tästä enää joulua tule. On siis mun puolella ja samaa mieltä mun kanssa, mutta tuntee vaimonsa. On ennenkin laitellut välejä poikki ihmisiin..

Aargh. En todellakaan haluaisi mitään aitoa 200 euron lelua mennä ostamaan, se on ensi jouluun mennessä jo kaapin nurkassa tai rikki. Ihan varmasti. Se on nelivuotiaalle lelu. Vitsit, tästä ei ole ulospääsyä. Pitäisiköhän möllöttää vain hotellissa oman perheen kesken, eikä mennä mökötyksen uhreiksi pilaamaan kaikkien mieltä. Höh.

ap

Vierailija
31/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada typerän lelunsa edes joulun jälkeen, niin lopettaa vittuilun heti! Jos ei lopeta, niin ostakoon taplettinsa stockalta itse.

Vierailija
32/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostu uskomaan että tollasia ihmisiä on olemassa kuin AP:n sisko.

Vierailija
33/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisihan se siskosikin voinut muistuttaa asiasta lähempänä joulua. En minä ainakaan olettaisi kenenkään ilman muuta muistavan asiaa, josta olisin yhden kerran vaan maininnut muutama kuukausi ennen.

Ihmiset lupaa aivan liian helposti. Koska sellaiseen ihmiseen joka pettää lupauksen ei voi luottaa ollenkaan enään koskaan

Vierailija
34/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostu uskomaan että tollasia ihmisiä on olemassa kuin AP:n sisko.

Jos Ap lupasi ostaa ja tuoda sen lelun. Sen on lupaus. Lupaukset pidetään aina. AP tässä on syyllinen ei sen sisko

Vierailija
35/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa välit poikki tällaisen asian takia.

4v unohtaa helposti, mutta jos sille on koko syksy puhuttu jostain tabletista, saattaa itsekin odottaa sitä. Meillä 4v tytölle on luvattu joululahjaksi iso Angry Bird -pehmolelu ja sen se saakin. Olisi sille aika kova pettymys, jos ei saisikaan. Tässä tilanteessa hankkisin kyllä sen pehmolelun vaikka käsin ompelemalla, jos yhtäkkiä häviäisivät kaupoista :(

Vierailija
36/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada typerän lelunsa edes joulun jälkeen, niin lopettaa vittuilun heti! Jos ei lopeta, niin ostakoon taplettinsa stockalta itse.

Miksi tässä AP:n siskoa syytetään vaikka AP valehteli hänelle? Jos lupaa jotain niin lupaus pidetään

Vierailija
37/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisihan se siskosikin voinut muistuttaa asiasta lähempänä joulua. En minä ainakaan olettaisi kenenkään ilman muuta muistavan asiaa, josta olisin yhden kerran vaan maininnut muutama kuukausi ennen.

Ihmiset lupaa aivan liian helposti. Koska sellaiseen ihmiseen joka pettää lupauksen ei voi luottaa ollenkaan enään koskaan

sen, minkä pidän. Mutta olen silti vain ihminen ja teen virheitä. Nyt tein ison virheen ja ilmeisesti kärsin siitä lopun ikäni.

ap

Vierailija
38/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä nelivuotiaalle ole mitään väliä sillä kielellä, nykylapset pelaa vaikka kiinaksi.

Sisko ei vähällä lepy. Sanoi, että tämä oli heidän "päälahjansa" tyttärelle ja loput lahjat on jotain ihan pieniä. Ymmärrän, onhan tämä iso lahja, vaikkakin edullinen ja feikki. Jotenkin vain olen siinä käsityksessä, että siskontytöllä on jo ihan tarpeeksi ihan kaikkea, eikä elämä kaadu yhteen tablettiin.

Soitin jo lankomiehellekin, joka huokaili, ettei tästä enää joulua tule. On siis mun puolella ja samaa mieltä mun kanssa, mutta tuntee vaimonsa. On ennenkin laitellut välejä poikki ihmisiin..

Aargh. En todellakaan haluaisi mitään aitoa 200 euron lelua mennä ostamaan, se on ensi jouluun mennessä jo kaapin nurkassa tai rikki. Ihan varmasti. Se on nelivuotiaalle lelu. Vitsit, tästä ei ole ulospääsyä. Pitäisiköhän möllöttää vain hotellissa oman perheen kesken, eikä mennä mökötyksen uhreiksi pilaamaan kaikkien mieltä. Höh.

ap

Asut hotellissa päiväkausia, mutta valitat parista sadasta? Miksi edes tulit Suomeen jos rahat on noin tiukilla?

Vierailija
39/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n sisko ylireagoi tässä asiassa. AP:tä aivan taatusti harmittaa suuresti oma unohduksensa.

Vierailija
40/94 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lento ja mene heti takaisin omaan maahasi täätlä loisimasta. Kyllä tuon verran olisi pitänyt muistaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän