Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hajoaminen oikeesti lähellä. Kirjotin vähän aikaa sitten tänne miehestäni, joka

Vierailija
18.12.2012 |

jäi kiinni deittinettiin jättämästään profiilista. Sain eka selville, että oli ollu aktiivista viestintää useiden naisten kans, mies väitti ettei ollut aikomustakaan tavata niitä, kunhan kulutti aikaa, testaili viehätysvoimaansa etc..

Noo, sitten selvisi, miehen lipsautuksen ja pussiin puhumisen myötä, että olikin kuulemma tavannut yhden naisen livenä.Kahvittelua ja juttelua vaan, ei mitään muuta, vakuutti mies.

No, nyt olemme pisteessä, että on paljastunut A)Mies on tavannut useita naisia livenä, ja B) Mies on harrastanut seksiä näiden kanssa.

Meillä on 2 pientä lasta, toinen vasta vauva. En pysty syömään enkä nukkumaan , ja joulua pitäis tässä ilomielin laitella.. Fyysisesti(kin) paha olo koko ajan, en meinaa jaksaa olla. Mies haluis jatkaa mun kans, eikä osaa antaa mitään selitystä teoilleen, mitään vikaa minussa ei kuulemma ole. Laiha lohtu. Miten tuohon voin enää ikinä luottaa? Sori, en jaksanut etsiä edellistä ketjuani niin aloitin uuden. :(

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja erityisesti kilpailuhenkisille ja statuksenkipeille naisille tuollainen totaalinöyryytys on parasta oppia elämästä.

Vierailija
122/138 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas te kaikki ihanat myötäeläjät.

Eilen illalla myöhään tulin tänne äitini luo lasten kans. Puhelin piippaa viestejä mieheltä lakkaamatta,samoin soittelee koko ajan. En ole vastannut muihin kuin siihen viestiin, missä sanoi että on huolissaan meistä ja ilmoittaa meidät kadonneiksi jos en vastaa...

Kirjoitin, että olemme sukulaisissa,että hänen ei tarvitse olla lapsista huolissaan, he voivat oikein hyvin.

Itse voin vähemmän hyvin. Muuta sanottavaa mulla ei sille ollut.Nyt tuntuu, että mahdotonta mun nähdä yhteistä tulevaisuutta meillä enää. Olo on liian haavoitettu, ikinä en olis voinut kuvitella, että voisin mennä näin rikki toisen tekemisistä.. Tajuntaan puskee vaan mielikuvia miehestäni panemassa niitä kaikkia muita (onneksi mulle sentään kasvottomia!)naisia, vaikka miten yritän aktiivisesti näitä ajatuksia torjua.

Täällä onneksi helpompaa.. Ruoka ja kaikki tulee valmiina,ihana äitini hoitaa ja leikittää lapsia,niin että saan omaa nukkumis-,miettimis- ja itkemisrauhaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa itse ollut yhtä järkevä kuin sinä ap silloin kun tuo oli omaa elämääni. Minä jäin pariksi vuodeksi roikkumaan ja uskomaan, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Ei se kääntynyt, vaikka mies suhteensa lopettikin. Kaikki oli mennyt liikaa rikki.

Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi. Aika auttaa kyllä - varmasti.

Hei taas te kaikki ihanat myötäeläjät.

Eilen illalla myöhään tulin tänne äitini luo lasten kans. Puhelin piippaa viestejä mieheltä lakkaamatta,samoin soittelee koko ajan. En ole vastannut muihin kuin siihen viestiin, missä sanoi että on huolissaan meistä ja ilmoittaa meidät kadonneiksi jos en vastaa...

Kirjoitin, että olemme sukulaisissa,että hänen ei tarvitse olla lapsista huolissaan, he voivat oikein hyvin.

Itse voin vähemmän hyvin. Muuta sanottavaa mulla ei sille ollut.Nyt tuntuu, että mahdotonta mun nähdä yhteistä tulevaisuutta meillä enää. Olo on liian haavoitettu, ikinä en olis voinut kuvitella, että voisin mennä näin rikki toisen tekemisistä.. Tajuntaan puskee vaan mielikuvia miehestäni panemassa niitä kaikkia muita (onneksi mulle sentään kasvottomia!)naisia, vaikka miten yritän aktiivisesti näitä ajatuksia torjua.

Täällä onneksi helpompaa.. Ruoka ja kaikki tulee valmiina,ihana äitini hoitaa ja leikittää lapsia,niin että saan omaa nukkumis-,miettimis- ja itkemisrauhaa.

-ap

Vierailija
124/138 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sulla on ap upea äiti! Vaikka mies onkin paska, niin on todella hienoa, että sulla on tuollainen äiti. Suoraan sanottuna olen hieman kateellinen, kun itse olin samassa tilanteessa, en olisi voinut kuvitellakaan meneväni äitini luokse lasten kanssa. Äidilleni ei ole ikinä riittänyt minun tekemiseni, paitsi hyvän vävyn löysin hänelle, joten jos menisin hänen luokseen häntä koipien välissä, hän todennäköisimmin asettuisi mieheni puolelle.

Vierailija
125/138 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella. ei ole helppo sanoa, että lähde. itse teimme exäni kanssa eroa 3 vuotta. kumpikin petti sinä aikana. se on pitkä tie. ap: olet ajatuksissani ja sydämessäni.

Vierailija
126/138 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan äärimmäisern typerä, ap, kun et ole vieläkään lähtenyt miehesi luota, helvetti!!!!

Ruikuta nyt vähän lisää, et ainakaan ikinä tle löytämään parempaa jos roikut ääliössä.

Vierailija
127/138 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan äärimmäisern typerä, ap, kun et ole vieläkään lähtenyt miehesi luota, helvetti!!!!

Ruikuta nyt vähän lisää, et ainakaan ikinä tle löytämään parempaa jos roikut ääliössä.

asioiden järjestäminen (esim. asunnon hankkiminen ) ottaa aikaa ja ap:n äiti asuu toisella paikkakunnalla (ilmeisestikin)

Vierailija
128/138 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

petturivätys lähtee

Vierailija
129/138 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kuuluu? Jaksuja sulle!

Vierailija
130/138 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha yrittää elää tuollaisen miehen rinnalla. Eniten särähti omaan korvaani tuo että mies pisti toisen naisen luona majailunsa sinun piikkiin. Voi nyyhky mikä marttyyri kun vaimo riistää perhejoulun... niinpä niin, miksiköhän. Ei voi missään vaiheessa myöntää virheitään tai jos myöntää niin ei todellisuudessa kadu. Ihan epäkelpo paska. Tulin todella vihaiseksi luettuani tämän ketjun.

Älä turhaan hysterisoi ap, elämä jatkuu kriisistä huolimatta. Todennäköisesti paljon onnellisempana kuin tähän asti. Eihän tuossa todellakaan kaatunut muuta kuin parisuhde epäluotettavan miehen kanssa. Sinulla on paljon hyviä asioita elämässäsi; vauvasi, äitisi, ystäväsi jne.

Toivottavasti olet löydät pian asunnon itsellesi ja lapsellesi ja pääset lopullisesti pois tuosta karmeasta tilanteesta!

Vierailija
131/138 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kurja ketju. Olis niin helppo tollasessakin tilanteessa kun ei olisi tunteita vaan ainoastaan järjellä menis eteenpäin. Hyvä elämä odottaa ap:ta lasten kanssa. Tiedän sillä itse olen ollut tällaisen perheen lapsi. Äiti nousi aika pian aloilleen ja elämästä tuli parempaa kuin ydinperheenä :).

Vierailija
132/138 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onneksi helpompaa.. Ruoka ja kaikki tulee valmiina,ihana äitini hoitaa ja leikittää lapsia,niin että saan omaa nukkumis-,miettimis- ja itkemisrauhaa. -ap

Sulla on ap upea äiti! Vaikka mies onkin paska, niin on todella hienoa, että sulla on tuollainen äiti. Suoraan sanottuna olen hieman kateellinen, kun itse olin samassa tilanteessa, en olisi voinut kuvitellakaan meneväni äitini luokse lasten kanssa. Äidilleni ei ole ikinä riittänyt minun tekemiseni, paitsi hyvän vävyn löysin hänelle, joten jos menisin hänen luokseen häntä koipien välissä, hän todennäköisimmin asettuisi mieheni puolelle.

Samanlaisen soisin kaikille. En tiedä, kuinka oisin edes selvinnyt tästä joulusta ilman äitiä. On mulla toki paljon ihania ystäviäkin, mutta ei sitä silti niin vaan ystäväperheeseen lapsineen tukita joulun viettoon.Ja oon muutenkin ollu ihan "äitin tyttö" aina...

Mutta on äiti silleen aika perinteinen, että nytkin mitä on juteltu, ymmärtää ja sympatiseeraa mua kyllä ihan täysin, mutta silti puhuu siihen malliin, että ainakin rivien välistä vähintään luettavissa, että "pojat on poikia" ja että sitä toista mahdollisuutta miehelle voisi ainakin harkita jne. Mies oli tekstaillu äitillekin, arvas varmaan et ollaan täällä.

Joulu meni tilanteeseen nähden yllättävänkin hyvin. En haluais palata kotiin ollenkaan.

-ap

Vierailija
133/138 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selvä asia että sä et voi enää jatkaa liittoa tuollaisen hirviön kanssa. Mies on sen luokan pettäjä että et voi saada siitä ikinä enää itsellesi hyvää kumppania.

Oletko muuten Ap kysynyt mieheltäsi että mitä mieltä hän olisi jos sinä olisit toiminut vastaavalla tavalla? Entä jos sinä aloittaisit sivusuhteet, olisiko se hänen mielestään ihan ok, vaan sellasta kokeiluja tms.

Pidä muuten puolesi kun huoltajuuksista, asumisesta yms. aletaan vääntämään. Ota kaikista asioista hyvin selvää ennen kuin laitat nimeäsi mihinkään sopimuksiin!!! Sun pitää olla edellä miestäsi näissä jutuissa. Eihän sitä tiedä kuinka kamalaksi se rupeaa vielä eronkin kynnyksellä kun kulissit sortuu!

Voimia!

Vierailija
134/138 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset muutettiin. Toinen päivä uudessa kodissa nyt. Olo on.. epätodellinen, outo, haikea, katkera. Mutta ainoa vaihtoehto tämä oli.Huoltajuus- ja tapaamisasiat menee käräjäoikeuteen, koska mies ei ole halukas sopimaan. ap

Vierailija
135/138 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset tarvitsevat kodin missä on isä ja äiti, eli yrittäkää ajatella asiaa lasten kannalta, mielestäni lapsien etu tulee ennen.

Vierailija
136/138 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkalla uuteen ja voimia! Onnea uuteen kotiin myös, vaikkei heti siltä tuntuisi niin ehkä piankin??

Vierailija
137/138 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli todella kauheaa luettavaa. Ap, voimia sinulle, asiat järjestyvät pikkuhiljaa. Olokin paranee ajan kanssa, vaikka siltä ei nyt tuntuisikaan. Muista, että sinua ajatellaan ja sinulle toivotaan hyvää, et ole yksin. Onneksi sinulla on myös ilmeisen ihania läheisiä ja sukulaisia, joilta saada tukea vaikeassa tilanteessa. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi!

Vierailija
138/138 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mahdollisesti tässä eroprosessi käynnissä, enkä voi kuvitellakaan tilannetta, jos olisi vielä kyseessä pettämistä ja vauva jne. Joten nostan hattua, selviät kyllÄ! Ja osittain teidän tarinidenne avulla ehkä minäkin vielä selviän tästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi