Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hajoaminen oikeesti lähellä. Kirjotin vähän aikaa sitten tänne miehestäni, joka

Vierailija
18.12.2012 |

jäi kiinni deittinettiin jättämästään profiilista. Sain eka selville, että oli ollu aktiivista viestintää useiden naisten kans, mies väitti ettei ollut aikomustakaan tavata niitä, kunhan kulutti aikaa, testaili viehätysvoimaansa etc..

Noo, sitten selvisi, miehen lipsautuksen ja pussiin puhumisen myötä, että olikin kuulemma tavannut yhden naisen livenä.Kahvittelua ja juttelua vaan, ei mitään muuta, vakuutti mies.

No, nyt olemme pisteessä, että on paljastunut A)Mies on tavannut useita naisia livenä, ja B) Mies on harrastanut seksiä näiden kanssa.

Meillä on 2 pientä lasta, toinen vasta vauva. En pysty syömään enkä nukkumaan , ja joulua pitäis tässä ilomielin laitella.. Fyysisesti(kin) paha olo koko ajan, en meinaa jaksaa olla. Mies haluis jatkaa mun kans, eikä osaa antaa mitään selitystä teoilleen, mitään vikaa minussa ei kuulemma ole. Laiha lohtu. Miten tuohon voin enää ikinä luottaa? Sori, en jaksanut etsiä edellistä ketjuani niin aloitin uuden. :(

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua on nyt loukattu, mutta mies on katuva. Pidä hänet syyllisyydentuntoisena, voi olla että siitä tokenee. Mutta mikä olennaisinta, älä nyt heittäydy hysteriseksi. Erossa lapset jäisivät sulle, taloudellinen tilanteesi heikkenisi huomattavasti jne. Koita päästä tosta yli ainakin sen verran että kykenet elämään miehesi kanssa yhdessä. Jos kovin kuvottaa, ala rauhassa katsella ympärillesi ja jos joku uusi ihana mies löytyy, hyppäät sen kelkkaan.

Se mikä huolettaa on, että ei kai vain ole tartuttanut suhun tauteja?

Vierailija
2/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe tilanteessa mitään muuta mahdollisuutta kuin eron. Jos tosin haluatte, voittehan sopia, että mies asuu teillä ja auttaa lasten ja kodin kanssa, mutta varmastikin ero on edessä.

Pyydä apua läheisiltä ja vaikka neuvolasta. Sinä selviät kyllä! Kaikki järjestyy kyllä ajan myötä. Nyt tilanne on varmasti kaikkein pahimmillaan.

Lähetän sinulle ajatuksissani paljon voimia ja rukoilen puolestanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua on nyt loukattu, mutta mies on katuva. Pidä hänet syyllisyydentuntoisena, voi olla että siitä tokenee. Mutta mikä olennaisinta, älä nyt heittäydy hysteriseksi. Erossa lapset jäisivät sulle, taloudellinen tilanteesi heikkenisi huomattavasti jne. Koita päästä tosta yli ainakin sen verran että kykenet elämään miehesi kanssa yhdessä. Jos kovin kuvottaa, ala rauhassa katsella ympärillesi ja jos joku uusi ihana mies löytyy, hyppäät sen kelkkaan.

Se mikä huolettaa on, että ei kai vain ole tartuttanut suhun tauteja?

ja EDELLEENKÖ naiset elää näin? Ihan oikeasti?

Mulla on vain poikia, mutta voi jessus jos joskus ottavat niskoilleen perus av-mamman kaltaisia riippakiviä, joista ei nähtävästi muuhun ole kuin lisääntymiseen ja siivellä elämiseen.

Kouluttautukaa naiset, hankkikaa kunnon työ ja pysykää sen verran itsenäisinä, että ei rahan takia tarvitse paskan miehen kanssa elää.

Ja tämä ei siis ollut ap:lle, jonka taloudellisesta tilanteesta en tiedä mitään, vaan kakkosen kaltaisille imbesilleille, joiden maailmankuva on jostain 50-luvulta.

Vierailija
4/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis moista paskaa sekuntiakaan. Tuollainen pettävä, valehteva konna tekee tuon uudestaankin. Toki hän on nyt katuva, mutta ootahan vaan kun "unohdat" tapahtuneen..

Nimenomaan sussa ei ole mitään vikaa. VAAN miehessä.

Tsemppiä sulle! Kyllä se parempi päiväkin tulee, kun annat vaan itsellesi nyt aikaa.

Vierailija
5/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Noin epäluotettava kusinen yksilö ei sovi isäksi. Pelasta lapsesi huoramiehen luomalta maailmankuvalta.

Vierailija
6/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä millaista jälkeä tuollainen mies jättää sinuun! Tuollainen mies pilaa sinutkin. Ja sitten lapsilla ei ole yhtään kunnollista vanhempaa.

Vierailija
7/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät, että mies on systemaattisesti ja tietoisesti elänyt kaksoiselämää, jossa on antanut huomiota, aikaa ja rahaa toisille naisille samalla halvehtien sinua omana puolisona ja naisena.

Jos kyse olisi ollut kännisekoilusta, olisit ehkä voinut ymmärtää ja anteeksi antaa tapahtuman, mutta entä tälläistä elämää..?

Yksinkin pärjää ja uusia miehiä löytyy tai sitten sinun täytyy tyytyä tähän. Joka tapauksessa hae keskusteluapua, että pääset shokkivaiheesta eteenpäin.

Vierailija
8/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

first things first

Vierailija
9/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen voikaan luottaa enää! Ja tuollainen käytös on jo sairasta, ehkä jopa pakkomielteistä, mistä sen tietää mihin tuo vielä johtaa?

Otat lapset ja lähdet. Tai potkaiset miehesi pihalle. Mutta tuohon suhteeseen et enää jää.

Jos jäät, tulet elämään koko loppuelämäsi epävarmuudessa, katkerana ja surullisena. Uutta matoa koukkuun vain! Pärjäät kyllä ihan varmasti!

Vierailija
10/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne, 2 v lapsi ja toista odotin viimeisilläni, kun vastaavalla tavalla mies jäi kiinni. Oli siis todella pettänyt usean naisen kanssa yli vuoden ajan.

Mä asetin ehdoksi terapian JA todellisen muutoksen. Ja ehdottoman uskollisuuden - jos jää vielä kiinni, suhde loppuu samantien. Ei enää uutta mahdollisuutta. Sanoin, että en lupaa muuta kuin helvettiä niin kauan kun kaikki asiat on selvitetty pohjia myöten. Eli terapian alussa en luvannut jatkaa avioliittoa - lupasin selvittää asiat niin perinpohjin, että sekä mulla että miehellä on mahdollisuus hyvään parisuhteeseen. Jos ei toistemme kanssa, niin sitten jonkun muun kanssa.

Ihan samalla tavalla mies sanoi, että pettämisen syyt eivät ole minussa. Ja siinä oli oikeassa - vaikka parisuhteessamme ei ollut kaikki ihan kunnossa, asiota olisi pitänyt ratkoa ihan muilla keinoin kuin pettämällä. Myöhemmin paljastui, että oli pettänyt exäänsä 6 vuotta. (En olisi koskaan mennyt naimisiin hänen kanssaan, jos olisin tiennyt.)

Mies varasi terapia-ajan, käytiin kerran yhdessä ja sitten yksilöterapiassa, jossa sain itse purkaa tunteitani ja alkaa nähdä omaa osuuttani parisuhteen tilaan. Mies kävi samalla terapeutilla ja alkoi pikkuhiljaa tajuta oman käytöksensä syitä. Ja alkoi muuttua käytökseltään.

Eka puoli vuotta oli ihan hirveetä, opeteltiin puhumaan, riitelemään, itkemään. Opettelin pitämään puoliani, kertomaan miltä musta tuntuu. Purin myös vihaani ja suuttumustani pettämisestä, terapeutin rohkaisemana. (Mies sai terapeutilta ohjeeksi ottaa vastaan niin kauan kuin sitä tulee. Viha loppuu kun viha loppuu.)

Mä en edes jaksa ajatella, miten hirveetä oli olla viimeisillään töissä, selvitellä miehen tekosia ja valmistautua synnytykseen. Mutta kaikesta selviää, päivä kerrallaan. Äitiysloma oli mun pelastukseni. Kävin vauva mukana terapiassa kerran viikossa koko äitiysloman ajan. (Imetin, vaihdoin vaippoja, leikitin vauvaa samalla kun puhuin ja itkin ja kuuntelin...)

Mut pelasti se, että päätin keskittyä itseeni. Päätin vastata omasta hyvinvoinnistani ja antaa miehen vastata omastaan. Parisuhteen asioita kyllä käytiin läpi jatkuvasti, mies kun ei halunnut menettää perhettään.

Kun kysyt, miten voit ikinä luottaa tohon, vastaan: Ensin asiat on selvitettävä, miehen löydettävä syyt pettämiseensä (itsestään), miehen otettava vastuu teostaan, miehen muututtava & osoitettava muutos ihan arjessa. Käytäntöjä on muutettava avoimeksi (meillä mies lähettää mulle lentolippukopionsa & työmatkojen ohjelmat yms.). Kun mies käyttäytyy kuin mies, pikkuhiljaa voit alkaa luottaa. Koskaan et enää luota 100%, mutta sellaista se on. Aikuinen ihminen oppii elämään sen kanssa, että kehenkään ei voi luottaa sokeasti, ei edes ihanaan puolisoonsa. Elämä jatkuu silti. Ja luottamus on valinta. Se ei perustu tietoon, kukaan ei voi ennalta tietää toisen käytöstä. Ja kaikki voivat muuttua. Pettäjästä voi tulla uskollinen. Toisinkinpäin tapahtuu.

Meillä nyt 1,5 vuotta tapahtuneesta. Yhdessä olemme yhä, ja sanoisin että parisuhteemme on parempi kuin ennen pettämistä ja sen paljastumista. Olen itse muuttunut, mies on muuttunut, parisuhteemme on muuttunut. Uskon ja luotan mieheeni, toki en yhtä sokeasti kuin ennen.

Vierailija
11/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin siihen sun edelliseenkin ketjuun ja on omakohtaista kokemusta saman tyyppisestä tilanteesta. Muistan miltä tuntui katsoa lapsia silloin ja ajatella, kuinka mies saattoi tehdä sen kaiken heistä huolimatta. Pohjalla olen ollut moneen kertaan, nyt lähiaikoina on taas tuntunut, ettei missään ole mitään järkeä, koska vaikka aikaa kuluu, ei ne teot mihinkään katoa. Toisaalta en haluaisi erotakaan. Mieheni ei edes suostu kunnolla puhumaan asiasta ja minulle onkin selvinnyt murusia sieltä, toisia täältä ja aina kun selviää jotain yksityiskohtia lisää on se minulle uusi kriisi. Mies taas on sitä mieltä, että onhan näistä puhuttu. Olen yrittänyt selittää, kuinka jokainen hänelle vanha asia, joka minulle selviää, on minulle uusi ja siksi olisi parasta, että kertoisi lopultakin kaiken niin ei tarvitsisi monessa osassa kärsiä samaa paskaa.

Vierailija
12/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää onkin vaan kiva provo

Vierailija
13/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Kouluttautukaa naiset, hankkikaa kunnon työ ja pysykää sen verran itsenäisinä, että ei rahan takia tarvitse paskan miehen kanssa elää.

Minä en kyllä saanut tuollaista vaikutelmaa viestistä, johon noin kärkkäästi vastasit.

On kai ihan normaalia, että tulotaso laskee, jos ennen oli kaksi palkansaajaa ja jatkossa vain yksi, vaikka sitten elatusapua saisikin?

Joo, jos sulla on huippukorkea palkka, niin sittenhän tilanne ei haittaa, mutta tiedätkös, joidenkin on tehtävä myös ne työt, joista ei suurta palkkaa saa.

Vierailija
14/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Minä en kyllä saanut tuollaista vaikutelmaa viestistä, johon noin kärkkäästi vastasit.

On kai ihan normaalia, että tulotaso laskee, jos ennen oli kaksi palkansaajaa ja jatkossa vain yksi, vaikka sitten elatusapua saisikin?

Joo, jos sulla on huippukorkea palkka, niin sittenhän tilanne ei haittaa, mutta tiedätkös, joidenkin on tehtävä myös ne työt, joista ei suurta palkkaa saa.

Vierailija
15/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais itkeä ja nukkua, eikä tarttis laittaa mitään joulua ja esittää reipasta ja vahvaa joka hetki ettei lapset ihmettele ja ahdistu. Hassua miten kova ikävä tulikin omaa äitiä nyt.. Isääkin, mut se on jo kuollut.

Ja on mulla korkeakoulututkinto ja ihan virkakin, eli rahan takia ei tarvi kenessäkään "roikkua" vaikka nyt äippälomalla olenkin. Jotenkin vain... meni kaikelta pohja niin totaalisesti, ja minä kun tosissani rakastin/rakastan(???) sitä kusipäätä. Enkä haluis hajottaa lasteni kotia. Mutta. Nyt tunnen vain suurta fyysistä vastenmielisyyttä miestä kohtaan.. Vihaa ja raivoa ja katkeruutta, ja voi miten idiootiksi tunnen itseni. Äijä on käynyt "työmatkoilla" eri puolella Suomea, siellä ilmeisesti näitä naisiaan paneskellut ja minä oon samaan aikaan kotona kaivannut, ja laitellut sille jotain naurettavia "tuhmia" tekstareita.. On varmaan ollut ukolla hauskaa panojensa kanssa mun kustannuksella. Seksitautitestejä en ole ehtinyt vielä edes ajatella, niin tuore juttu tämä. Mutta sellasiinkin mentävä. Kivakiva.. En nyt ajattele ihan selkeästi joten voi olla tyhmä kysymys, mutta tarttuukohan mikään tauti imetyksen kautta vauvaan? Kun kuopusta imetän yhä.

Kiitos sympatioista. Tekis vaan mieli vetää pää täyteen ja unohtaa koko helvetti hetkeks, mutta eipä voi kun on nuo lapset.

-ap

Vierailija
16/138 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos sulla on sisaruksia niin heihin. Kertoisin tilanteen ihan suoraan. Varmasti olette tervetulleita lasten kanssa joulua viettämään johonkin muualle. Missään nimessä en tuossa tilanteessa jäisi lasten kanssa kotiinne miehen seurassa. Kyllä tuo kaikki heijastuu lapsillekin välienne kireytenä. Parempi että olette joulun erillänne.

En osaa kuvitella edes miten pahalta susta täytyy tuntua. Miehesi on täys paska. Joulun jälkeen hakeudu juttelemaan ammattilaisen kanssa, jos mies suostuu mukaan niin sen parempi. Tässä vaiheessa sun ei mielestäni tarvitse tietää haluatko jatkaa yhdessä, uskoisin että vastaus kirkastuu mielessäsi pikkuhiljaa. Nyt vaan päivä kerrallaan, ja tartu heti aamulla puhelimeen ja soittele läpi ne ihmiset jotka ovat sinulle tärkeitä, järjestä joulunne jossain muualla.

Vierailija
17/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää onkin vaan kiva provo

älä lue näitä ketjuja jotka saa sut tuntemaan jutun provoks - annas kun arvaan "KIRJOTUSTYYLIN PERUSTEELLA"??

pitäsköhän sun mennä vaikka lenkille tai alkaa oikesi harrastaa jotain muutaki ku av-palstalla väijymistä ja joka vitun ketjua "provoksi tunnistamista"...?!

terkuin, kyllästynyt

Vierailija
18/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertomasi on ihan järkyttävää, eikä kukaan normaali ihminen voi todellakaan tehdä noin toiselle.

Please, lähde äitisi luo ja anna ajan parantaa haavasi.

Ja mitä miehestä voinkaan sanoa, toivottavasti hän voi erittäin huonosti ja katuu koko loppuelämänsä.

Ainut vaan että hän ei kadu hetkeäkään, ellet jätä häntä, koska silloin hän vaan kuvittelee että pääsi pälkähästä.

oKSETTAVA häntäheikki.

Vierailija
19/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi joillakin afrikkalaisilla on todella monta naista vaimon ohella.

Tuo kertomasi on ihan järkyttävää, eikä kukaan normaali ihminen voi todellakaan tehdä noin toiselle.

Please, lähde äitisi luo ja anna ajan parantaa haavasi.

Ja mitä miehestä voinkaan sanoa, toivottavasti hän voi erittäin huonosti ja katuu koko loppuelämänsä.

Ainut vaan että hän ei kadu hetkeäkään, ellet jätä häntä, koska silloin hän vaan kuvittelee että pääsi pälkähästä.

oKSETTAVA häntäheikki.

Vierailija
20/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi joillakin afrikkalaisilla on todella monta naista vaimon ohella.

Tuo kertomasi on ihan järkyttävää, eikä kukaan normaali ihminen voi todellakaan tehdä noin toiselle. Please, lähde äitisi luo ja anna ajan parantaa haavasi. Ja mitä miehestä voinkaan sanoa, toivottavasti hän voi erittäin huonosti ja katuu koko loppuelämänsä. Ainut vaan että hän ei kadu hetkeäkään, ellet jätä häntä, koska silloin hän vaan kuvittelee että pääsi pälkähästä. oKSETTAVA häntäheikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi