Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hajoaminen oikeesti lähellä. Kirjotin vähän aikaa sitten tänne miehestäni, joka

Vierailija
18.12.2012 |

jäi kiinni deittinettiin jättämästään profiilista. Sain eka selville, että oli ollu aktiivista viestintää useiden naisten kans, mies väitti ettei ollut aikomustakaan tavata niitä, kunhan kulutti aikaa, testaili viehätysvoimaansa etc..

Noo, sitten selvisi, miehen lipsautuksen ja pussiin puhumisen myötä, että olikin kuulemma tavannut yhden naisen livenä.Kahvittelua ja juttelua vaan, ei mitään muuta, vakuutti mies.

No, nyt olemme pisteessä, että on paljastunut A)Mies on tavannut useita naisia livenä, ja B) Mies on harrastanut seksiä näiden kanssa.

Meillä on 2 pientä lasta, toinen vasta vauva. En pysty syömään enkä nukkumaan , ja joulua pitäis tässä ilomielin laitella.. Fyysisesti(kin) paha olo koko ajan, en meinaa jaksaa olla. Mies haluis jatkaa mun kans, eikä osaa antaa mitään selitystä teoilleen, mitään vikaa minussa ei kuulemma ole. Laiha lohtu. Miten tuohon voin enää ikinä luottaa? Sori, en jaksanut etsiä edellistä ketjuani niin aloitin uuden. :(

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tilanteissa voi antaa anteeksi, en väitä etteikö tämäkin olisi sellainen tilanne jossa on pieni mahdollisuus pystyä antamaan aidosti anteeksi ja mies muuttaisi tapansa.

Mutta se on jo aivan minimaalisen pieni mahdollisuus, sillä miehesi on nyt niin selvästi osoittanut kykenevänsä laskelmoituun pettämiseen, kaksoiselämään ja sinun kunnioittamattamuuteen. Mieti asiaa näin, voisitko itse tehdä kenelläkkään toiselle ihmiselle noin? Niinpä, millainen ihminen tekee noin, sellainen jolla on käytösmallit ja tunteet niin syvällä kiinni itsessään, ettei niitä välttämättä muuta edes elinikäinen terapia.

On siis hyvin suuri todennäköisyys että mies toistaa tämän kaiken, ja mitä vanhempia lapset ovat, sitä enemmän he kykenevät huomaamaan pettämisen. Aivan aikuisten oikeasti, jo teini-ikäiset tietävät monesti toisen vanhemman pettämisestä vaikka kumpikaan vanhempi sitä ei kerro. Se voi olla todella traumaattista lapselle, ja voi pilata heidän luottamuksen tyystin tuleviin parisuhteisiinsa. Mulla on pari tällaista ystävää, joilla on skenaario lapsuuden perheessä ollut tämä: isä pettää toistuvasti, äiti antaa anteeksi pitääkseen perheen kasassa "lasten vuoksi". Kumpikin vanhemmista on elänyt haavemaailmassa, ettei lapset muka tajua, näe, jopa kuule juttua kaupungilla. Et voi uskoakaan kuinka noilla tyypeillä on todella suuret vihat molempia vanhempiansa kohtaa, ja todella suuri luottamuspula muihin ihmisiin.

Vierailija
62/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton mies viesteineen!

Mutta hyvä ap, u rock! Pidä pintas nyt vaan ja vietä joulu ilman miestä.

Tulehan kertomaan, miten asiat etenee. Mitä mies tuumas kun lähditte, miten joulu meni jne. Tämä jää kuitenkin mietityttämään, niin uskomattomia nuo miehen selitykset ym. on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on tottunut menestymään ja saamaan kaiken. Jos ei ole erityisempää tunnetasolla tuntunutta haastetta tai menetystä elämässä ollut, niin ei varmaan tajuakaan arvostaa saamaansa vaan pitää onnellista perhettäkin itsestäänselvyytenä, joka hänen maailmaansa nyt vaan kuuluu. Viesteistä tulee ainakin kuva, että leikkiähän tämä vaan ja kaikki on taas hyvin kunhan vaimo tuosta leppyy. Toivottavasti edes vähän takaraivossa jyskyttää pelko ihanne-elämän menettämisestä ja nuo naurettavat vaimon älyä aliarvioivat viestit on noin kömpelöitä sen pelon vuoksi, eikä mies oikeasti ole noin omahyväinen.

Rauhallista joulua ap:lle, lataahan akkuja ja iloitse lapsista ja perheestä, ja mieti jatkoa sitten pyhien jälkeen. Mitään ei tarvitse just nyt päättäã. Puhu ja pura tunteita jos siltä tuntuu, muista myös levätä. Selviät varmasti, kävi miten kävi, mutta vaikeita aikoja edessä. Pidä huolta itsestäsi ja joulun rauhaa!

Vierailija
64/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja mun exän oli ehdottomasti oikea ratkaisu erota 12 vuotisen liiton jälkeen. emme olleet oikeita toisillemme. kumpikin petti. lapset voi selvästi paremmin nyt, kun on 2 rauhallista kotia.

Vierailija
65/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on paremmissakin perheissä (ja sitä ei "satu" eikä siihen "ajauduta", vaan se on aina oma, aktiivinen valinta), mutta miehesi tekstiviestit ovat kyllä surkuhupaisa osoitus siitä, miten lapsen asteella aikuinen ihminen voi olla tunne-elämänsä ja sosiaalisuutensa kehityksessä.

Tsemppiä. Viettäkää lasten kanssa joulu miellyttävämmässä ympäristössä.

Vierailija
66/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kalu kyntämällä kulu, ole ylpeä omistat uroksen jota kelpaa muidenkin lainata !!!

Vierailija
67/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halauksenkin antaisin, jos olisin lähellä. Ihan oikeasti itkin kun luin noita sun ajatuksiasi.

Itse olen käynyt läpi saman vuosi sitten. Yhä edelleen käyn terapiassa selvittelemässä ajatuksiani.

Pettämisestä olen päässyt yli ja olemme mieheni kanssa yhä edelleen yhdessä. Mutta se mistä en pääse yli on se, että entistä minua ei ole enää olemassa. Ei ole sitä innostuvaa, optimistista, hulluttelevaa ja sinisilmäistä minua joka ei e koskaan epäillyt miehensä sanoja. Nyt on vain epäluuloinen, luottamukseen kykenemätön pessimisti. Ikinä ei tule enää minun elämääni suhdetta, jossa luottaisin toiseen ihmiseen. Mutta tämä on nyt minun elämääni. Jouduin hautaamaan luottamukseen perustuneen avioliittoni ja oman itseni.

Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi AP, ajattelen sinua varmasti joulun aikaan!

Vierailija
68/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän imetä vauvaasi liian pian sen DIapamin jälkeen?

Vai oiko tämä tarina edes totta?

Vierailija
69/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tuudittaudutte omassa liitossanne turvallisuuden tunteeseen; pettäminen on valitettavan yleistä, enkä itse usko sellaista miestä olevankaan, joka ei sopivan tilaisuuden tullen "maistelisi" vierasta lihaa.

Menneiden sinkkuvuosieni aikana olen törmännyt todella moniin perheenisiin, jotka suorastaan hinkuvat seikkailua...

Niin omasta mielestä voin aivan hyvällä syyllä olettaa että on olemassa myös mies joka ei näin tee. Ei ne miehet nyt niin perustavalla tavalla erilaisia ole, ja aikalailla monesti löytyy pettämiseen syyt omasta henkilökohtaisesta historiasta ja ongelmista. Pettäminen on aina vaihtoehto, niin miehelle kuin naiselle, ei kuitenkaan välttämättömyys. Minun mielestä on todella naivia olettaa tietävänsä kaikki jostakin ihmisestä, vain sukupuolen perusteella. Eikä kenenkään tarvitse hyväksyä suhteessaan sellaista toiselta osapuolelta, mitä ei itse ikinä toiselle tekisi.

Ja kyllä minä vain villeinä sinkkuvuosina törmäsin niihinkin parisuhteessa eläviin jotka ei etsineet pettämisseuraa, ajatuskin tuntui mahdottomalta. Minua muuten on petetty edellisessä suhteessa, ja iloinen olen etten sellaista jäänyt katselemaan, enkä todellakaan usko että kaikki miehet tekevät niin. Itseasiassa jälkikäteen tuntuu siltä että sokeaki ois nähny siitä miehestä että tilaisuuden tullen pönkittää egoaan keinolla millä hyvänsä :D

Vierailija
70/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarina on liki yks yhteen sen kanssa mitä meillä tapahtui.

En hetkeäkään usko että on provo.

Vierailija
71/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. AIvan mahtavaa, että pääset äitisi luokse jouluksi! Joko olet miehelle kertonut? Miten hän ottaa teidän lähtönne? Ei sillä, että miehen mielipiteellä mitään väliä olisi ainakaan minulle tuossa tilanteessa, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn. Hyvää joulua ap sinulle! t. 40

Harkitsen jopa nyt olevani niin ilkeä, etten kerro ollenkaan, me vaan häivytään aatonaattona viimeistään. ap

Vierailija
72/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän imetä vauvaasi liian pian sen DIapamin jälkeen? Vai oiko tämä tarina edes totta?

en imetä liian pian. Soitin vielä erikseen teratologiseen ja kysyin tarkat ohjeet tosta.

-ap

Vierailija
73/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais itkeä ja nukkua, eikä tarttis laittaa mitään joulua ja esittää reipasta ja vahvaa joka hetki ettei lapset ihmettele ja ahdistu. Hassua miten kova ikävä tulikin omaa äitiä nyt.. Isääkin, mut se on jo kuollut.

Ja on mulla korkeakoulututkinto ja ihan virkakin, eli rahan takia ei tarvi kenessäkään "roikkua" vaikka nyt äippälomalla olenkin. Jotenkin vain... meni kaikelta pohja niin totaalisesti, ja minä kun tosissani rakastin/rakastan(???) sitä kusipäätä. Enkä haluis hajottaa lasteni kotia. Mutta. Nyt tunnen vain suurta fyysistä vastenmielisyyttä miestä kohtaan.. Vihaa ja raivoa ja katkeruutta, ja voi miten idiootiksi tunnen itseni. Äijä on käynyt "työmatkoilla" eri puolella Suomea, siellä ilmeisesti näitä naisiaan paneskellut ja minä oon samaan aikaan kotona kaivannut, ja laitellut sille jotain naurettavia "tuhmia" tekstareita.. On varmaan ollut ukolla hauskaa panojensa kanssa mun kustannuksella. Seksitautitestejä en ole ehtinyt vielä edes ajatella, niin tuore juttu tämä. Mutta sellasiinkin mentävä. Kivakiva.. En nyt ajattele ihan selkeästi joten voi olla tyhmä kysymys, mutta tarttuukohan mikään tauti imetyksen kautta vauvaan? Kun kuopusta imetän yhä.

Kiitos sympatioista. Tekis vaan mieli vetää pää täyteen ja unohtaa koko helvetti hetkeks, mutta eipä voi kun on nuo lapset.

-ap

lähdet vaan äitisi luo, ei sun tarvi miestä ajatella nyt enää tippaakaan. Saat vähän huiliakin lastenhoidosta ja kelata asiaa läpi, se on nyt tärkeintä. Ota tämmöinen aikalisä ja kun olet päässyt akuuteimman järkytyksen yli, yhteys lastenvalvojaan ja mies pihalle ja elatusmaksut juoksemaan. Tuommoista paskaa ei tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
74/138 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais itkeä ja nukkua, eikä tarttis laittaa mitään joulua ja esittää reipasta ja vahvaa joka hetki ettei lapset ihmettele ja ahdistu. Hassua miten kova ikävä tulikin omaa äitiä nyt.. Isääkin, mut se on jo kuollut.

Ja on mulla korkeakoulututkinto ja ihan virkakin, eli rahan takia ei tarvi kenessäkään "roikkua" vaikka nyt äippälomalla olenkin. Jotenkin vain... meni kaikelta pohja niin totaalisesti, ja minä kun tosissani rakastin/rakastan(???) sitä kusipäätä. Enkä haluis hajottaa lasteni kotia. Mutta. Nyt tunnen vain suurta fyysistä vastenmielisyyttä miestä kohtaan.. Vihaa ja raivoa ja katkeruutta, ja voi miten idiootiksi tunnen itseni. Äijä on käynyt "työmatkoilla" eri puolella Suomea, siellä ilmeisesti näitä naisiaan paneskellut ja minä oon samaan aikaan kotona kaivannut, ja laitellut sille jotain naurettavia "tuhmia" tekstareita.. On varmaan ollut ukolla hauskaa panojensa kanssa mun kustannuksella. Seksitautitestejä en ole ehtinyt vielä edes ajatella, niin tuore juttu tämä. Mutta sellasiinkin mentävä. Kivakiva.. En nyt ajattele ihan selkeästi joten voi olla tyhmä kysymys, mutta tarttuukohan mikään tauti imetyksen kautta vauvaan? Kun kuopusta imetän yhä.

Kiitos sympatioista. Tekis vaan mieli vetää pää täyteen ja unohtaa koko helvetti hetkeks, mutta eipä voi kun on nuo lapset.

-ap

lähdet vaan äitisi luo, ei sun tarvi miestä ajatella nyt enää tippaakaan. Saat vähän huiliakin lastenhoidosta ja kelata asiaa läpi, se on nyt tärkeintä. Ota tämmöinen aikalisä ja kun olet päässyt akuuteimman järkytyksen yli, yhteys lastenvalvojaan ja mies pihalle ja elatusmaksut juoksemaan. Tuommoista paskaa ei tarvitse kenenkään sietää.

et sinä sitä lasten kotia hajota. Mies teki sen jo. Nyt vain pelastat sen mitä pelastettavissa on eli itsesi ja lapset. Te olette yhä perhe ja heillä on yhä koti. Ja lapsille valvotut tapaamiset. En uskaltaisi päästää tuollaisen miehen luo, täysin epäluotettava luopio.

Vierailija
75/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien naisten elämässä tulee hetki, jolloin on lakattava olemasta ruikuttava, satuihin uskova pikkutyttö ja alettava olla nainen, joka uskaltaa katsoa totuutta silmiin ja elää silti.

Täysin uskollisia avioliittoja on hyvin harvassa. Täydellinen luottamus toiseen ihmiseen ei ole välttämätön onnellisuuden tai edes parisuhteen edellytys. Hyvää elämää voi elää myös sen jälkeen, kun vaaleanpunaiset silmälasit on riisuttu.

Hyvä ja onnellinen elämä on mahdollista sekä entisessä että uudessa parisuhteessa. Kahdesti naimisissa olleena keski-ikäisenä sanoisin kyllä, että erittäin usein se ensimmäinen liitto on sittenkin paras vaihtoehto, jos ainoa ongelma on uskottomuus. Kyllä, minua on petetty ja rankasti, ja olen ottanut sen takia eron. En välttämättä tekisi samaa ratkaisua enää.

Pääasia on tajuta, että vastuu naisen onnellisuudesta ei ole miehellä. Naisen onni ei riipu lainkaan siitä, onko mies uskollinen vai uskoton.

Vierailija
76/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen onni ei riipu lainkaan siitä, onko mies uskollinen vai uskoton.

Naisen onni riippuu ilmeisesti siitä, että on kaunis koti ja talous turvattu. Voihan käsi.

Vierailija
77/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni tulee sisältä päin, sitä ei voi kukaan toinen ihminen eikä mikään maailman materia antaa.

Vierailija
78/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi ihan samalla tavalla.

Tapain ex-mieheni jo 13 vuotiaana ja alettiin seurustella. Saatiin 2 ihanaa lasta ja sitten 25 vuotiaana sain selville, että mieheni pettää minua.

Oli laittanut profiilin melkeimpä kaikille tunnetummille deittisivustoille.

Huomasin asian kun mies oli jättänyt sähköpostinsa auki. En edes aikonut lukea viestejä, mutta kun etsin kirjaudu ulos nappulaa niin huomasin että usealta deittisivustolta oli tullut sähköpostia.

Kävin muutamalla sivulla lukemassa miehen viestit(sähköpostista pääsi suoraan sivustoille)

Tiesin, että mies valehtelisi asiasta joten halusin tietää totuuden.

Viesteistä huomasi heti, että seksiä on ollut useamman naisen kanssa.

Kyselin mieheltä asiasta ja sain kuulla vain valheita. Jätin miehen ja jatkoin elämääni lasten kanssa. Lopulta sain kuulla totuuden. Mies soitti kännissä ja kertoi kaiken. Tai ainakin ihan tarpeeksi, että tajusin tehneeni oikean ratkaisun.

Olin valmis vaikka vuoroviikko systeemiin lasten kanssa, jotta mieskin saisi lapsiaan tavata.

Lapset rakastivat isäänsä ja luulin, että isäkin rakasti heitä. Mutta ei mies halunnut olla lasten kanssa missään tekemisissä.

Mies soittelee vieläkin minulle ja pyytelee anteeksi ja pyytää meitä takaisin.

En todellakaan ole menossa.

Tapasin uuden miehen joka rakastaa minua ja lapsiani. Minun oli todella hankala luottaa häneen aluksi, mutta nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Odotan hänelle lasta. Emme ole asiasta vielä kertoneet muille.

Elämä on niin ihanaa!

Toivon, että pääset yli tuosta. KOita viettää kiva joulu äitisi luona.

Kerrothan kuulumisiasi täällä?

Vierailija
79/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut yksi nainen, yksi kerta ja tyylin kännissä. En siis siltikään ymmärtäisi tai hyväksyisi pettämistä, mutta kun nyt on selvinpäin ja vakaalla aikomuksella rustannut deitti-ilmoituksia niin on kyllä pokkaa heittää, että kaikenlaista sattuu. Pidä ap pintasi, sulle yritetään selittää nyt kaikkea liirumlaarumia, johon olisi niin ihanan helppoa uskoa. Ainakin helpompaa kuin ymmärtää, että on rakentanut yhteistä elämää tuollaisen petturin kanssa. Jos todella olisi ajatellut ja kaivannut sua, olisi homma jäänyt yhteen kertaan, jota mies todella katuisi syvästi. Silloin ei olisi jatkanut kiinnijäämiseen asti.

Vierailija
80/138 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yrittää toipua siitä, että kesken onnellisen parisuhteen sai kuulla, että miehellä on ollut virityksiä työkaverinsa kanssa.

Tämä teksti tässä alla on niin totta. Meni kylmät väreet, kun sen luin. Tämä pukee sanoiksi sen kamalan olon, mikä itsellä edelleenkin on. Tosiaan, en ole enää se sama ihminen joka olin vielä viime heinäkuussa.

Ap:lle haleja ja voimaa olla uskomatta miehen selityksiä ja valheita.

Pettämisestä olen päässyt yli ja olemme mieheni kanssa yhä edelleen yhdessä. Mutta se mistä en pääse yli on se, että entistä minua ei ole enää olemassa. Ei ole sitä innostuvaa, optimistista, hulluttelevaa ja sinisilmäistä minua joka ei e koskaan epäillyt miehensä sanoja. Nyt on vain epäluuloinen, luottamukseen kykenemätön pessimisti. Ikinä ei tule enää minun elämääni suhdetta, jossa luottaisin toiseen ihmiseen. Mutta tämä on nyt minun elämääni. Jouduin hautaamaan luottamukseen perustuneen avioliittoni ja oman itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi