Nyt on hajoaminen oikeesti lähellä. Kirjotin vähän aikaa sitten tänne miehestäni, joka
jäi kiinni deittinettiin jättämästään profiilista. Sain eka selville, että oli ollu aktiivista viestintää useiden naisten kans, mies väitti ettei ollut aikomustakaan tavata niitä, kunhan kulutti aikaa, testaili viehätysvoimaansa etc..
Noo, sitten selvisi, miehen lipsautuksen ja pussiin puhumisen myötä, että olikin kuulemma tavannut yhden naisen livenä.Kahvittelua ja juttelua vaan, ei mitään muuta, vakuutti mies.
No, nyt olemme pisteessä, että on paljastunut A)Mies on tavannut useita naisia livenä, ja B) Mies on harrastanut seksiä näiden kanssa.
Meillä on 2 pientä lasta, toinen vasta vauva. En pysty syömään enkä nukkumaan , ja joulua pitäis tässä ilomielin laitella.. Fyysisesti(kin) paha olo koko ajan, en meinaa jaksaa olla. Mies haluis jatkaa mun kans, eikä osaa antaa mitään selitystä teoilleen, mitään vikaa minussa ei kuulemma ole. Laiha lohtu. Miten tuohon voin enää ikinä luottaa? Sori, en jaksanut etsiä edellistä ketjuani niin aloitin uuden. :(
Kommentit (138)
Yritä ap nyt selvitä päivä kerrallaan, vaikka se onkin välillä kauhean vaikeaa. Kuten joku jo aiemmin sanoi, sun ei tarvitse vielä päättää mitään. Voit rauhassa käydä asioita ja omia tunteitasi läpi, tutkailla onko miehesi todella pahoillaan, punnita onko sinulla voimia jatkaa suhdetta ja sitten kun sinusta sitä tuntuu, tehdä päätöksesi suuntaan tai toiseen.
Itse olen halunnut yrittää lasten takia, ilman lapsia olisin vain häipynyt. Nyt kuitenkin koen, etten halua rikkoa lapsilta kotia hetken mielijohteesta. Vaikka minä en ole se varsinainen pahantekijä ja vaikka mieheni ei pahoja tehdessään vaivannut päätään sillä mitä seurauksia voi tulla, haluan silti olla sen verran aikuinen, että yritän päästä ylpeyteni yli.
Selvä. Kuulostaa vähän eräältä perheenjäseneltäni, joka petti vaimoaan vuosia. Hän sai sittemmin bipo-diagnoosin ja taitaa olla jokin persoonallisuushäiriökin siinä sivussa. Voi olla vaikeaa saada miehelle diagnoosia eikä itse vääryys siitä tietenkään miksikään muutu. Ota kuitenkin huomioon myös sairauden mahdollisuus.
Voimia!
ensin sinun on todellakin annettava miehesi OLLA LASTEN TOINEN VANHEMPI!!! Kun hoitaa illat yöt ja viikonloput kahta noin pientä lasta siis mies hoitaa, kukapa muu (HALOOOOOO), ei taatusti jaksa deittinetteillä.
Sinä älä juokse minnekään karkuun, itse olet ansan rakentanut omalta puolikkaaltasi. Avioliitto on kahden kauppa ja molemmilla on osuutensa asioihin. Ole jämäkkä. Kasva aikuiseksi. Pane asiasi kuntoon!
Sais itkeä ja nukkua, eikä tarttis laittaa mitään joulua ja esittää reipasta ja vahvaa joka hetki ettei lapset ihmettele ja ahdistu. Hassua miten kova ikävä tulikin omaa äitiä nyt.. Isääkin, mut se on jo kuollut.
Ja on mulla korkeakoulututkinto ja ihan virkakin, eli rahan takia ei tarvi kenessäkään "roikkua" vaikka nyt äippälomalla olenkin. Jotenkin vain... meni kaikelta pohja niin totaalisesti, ja minä kun tosissani rakastin/rakastan(???) sitä kusipäätä. Enkä haluis hajottaa lasteni kotia. Mutta. Nyt tunnen vain suurta fyysistä vastenmielisyyttä miestä kohtaan.. Vihaa ja raivoa ja katkeruutta, ja voi miten idiootiksi tunnen itseni. Äijä on käynyt "työmatkoilla" eri puolella Suomea, siellä ilmeisesti näitä naisiaan paneskellut ja minä oon samaan aikaan kotona kaivannut, ja laitellut sille jotain naurettavia "tuhmia" tekstareita.. On varmaan ollut ukolla hauskaa panojensa kanssa mun kustannuksella. Seksitautitestejä en ole ehtinyt vielä edes ajatella, niin tuore juttu tämä. Mutta sellasiinkin mentävä. Kivakiva.. En nyt ajattele ihan selkeästi joten voi olla tyhmä kysymys, mutta tarttuukohan mikään tauti imetyksen kautta vauvaan? Kun kuopusta imetän yhä.
Kiitos sympatioista. Tekis vaan mieli vetää pää täyteen ja unohtaa koko helvetti hetkeks, mutta eipä voi kun on nuo lapset.
-ap
Yhä kysyn, tarviiko mistään sukupuolitaudista olla huolissaan, että imetyksen kautta tarttuis vauvaan?
-ap
Mielestäni voisit sanoa miehellesi, että sinua stressaa asia ja pyytää häneltä rehellistä vastausta käyttikö kondomia. Voisit sanoa, että aiot kuitenkin mennä testeihin, joten on turha valehdella. Huomauta, että kyseessä ei ole pelkästään sinun terveytesi, vaan myös hänen oman lapsensa terveys. Soita heti huomenna neuvolaan, eiköhän ne osaa vastata ja samalla neuvoa miten pääset nopeimmin testeihin.
olla sp- taudeista imetyksen kautta huolissaan.
Terv lääkäri
olin ihan vastaavassa tilanteessa monta vuotta sitten. Ero tuli lopulta. Ero oli oikea ratkaisu. Nyt olen vittumaisesti tyytyväinen, kun exä pettänyt nyxäänsä ihan samalla tavalla kuin mua. eron myötä tulotasoni romahti huomattavasti. eipä tarvi laihiksella olla, kun loppukuusta ei ole varaa ruokaan:D
Tämä aloitus sai minut niin onnelliseksi! Onnea AP! Pusuja ja halej teille molemmille!
Jos mä oisin sä, pakkaisin saman tien lapset ja laukut ja lahjat ja lähtisin äitini luo joulun viettoon. En kerta kaikkiaan pystyisi jäädä esittämään mitään onnellista perhettä lasten takia. Äidiltä saisit monenlaista tukea, hän kuuntelisi sinua, hoitaisi lapsia, saisit nukkua ja miettiä asioita jne.
Ja ennen kaikkea ei tarvis kattoa tuollaisen miehen naamaa jouluna. Minä jättäisin kyllä miehen miettimään tekosiaan joulun pyhiksi.
Minulla on vastaavia tapauksia lähipiirissä muutama. Miesten touhu on sen verran suunniteltua, että kyllä siinä on kyse harkitusta toiminnasta. Kiinni jäädessään miehet katuvat ja vakuuttavat uskollisuuttaan, kunnes jännityksen tarve vie kotielämästä voiton.
Minun ystäväni uskovat näitä miehiään ja todella luottavat heidän katumukseensa. Toisaalta kuitenkin katuivat silloinkin kun jäivät kiinni pelkästä netissä puuhailusta eikä se pysäyttänyt heitä. Mies ei todennäköisesti tule muuttamaan käytöstään, se on ikävä kyllä fakta.
Onnea sinulle uuteen elämään ja jaksamista!
haluaisin tai halusin uskoa miehen muuttuvan, mutta onneksi tajusin lopulta, että täys sikahan se mun mies oli, jota 12 vuotta katselin.
Ihan hirveä juttu :(
Mua aina näissä tapauksissa vituttaa se mitä sinäkin sanoit " en haluaisi hajottaa lasten perhettä"...jos joku tuon perheen pisti palasiksi se oli miehesi!!Muista se ihan ensin.
On tavallaan helpompi ajatella pettämistapauksissa ja muissakin että minussa oli joku vika,lihonnut liikaa,mäkättänyt liikaa jne jne.
Kaikki tuo vaan sen takia että asian kanssa olisi helpompi elää.
Jos syytät itseäsi niin voit myös muuttua ja tilanne parantua,eikö? Joskus vain on niin että toinen on itsekäs kusipää! Tuollaista on vaikea muuttaa joten sen toteaminenkin vaatii jo voimia.
Sinä et siis ole hajottamassa perhettäsi vaan jos se hajoaa se hajoaa miehesi itsekkyyden/typeryyden vuoksi.
Minua on petetty aiemmissa suhteissa ja olen tehnyt päätöksen että jos nyt kävisi niin ei mulla olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin jättää mies.
Olen ns. pystynyt antaa anteeksi mutta en koskaan kyennyt unohtamaan ja se tunne kun et voi täysin luottaa on syönyt pikkuhiljaa koko rakkauden :(
Olen roikkunut suhteessa liian pitkään odottaen muutosta.
Meilläkin nyt lapsia mutta sressi noin paskasta suhteesta näkyisi minussa varmasti ja veisi viimeisenkin hipun oman arvontuntoa!
Voimia sinne joulun odotukseen!
Itselläkin suhteessa ongelmia joskin ei tuota luokkaa mutta terapiaan käy meidänkin matka ja joulua en voi sanoa odottavani innolla...
yritän nyt pysyä miehistä kaukana.
yritän nyt pysyä miehistä kaukana.
Ei miehistä tarvitse tai kannata pysyä kaukana. Pitää olla omaa rahaa ja oma työ. Pitää olla itsenäinen ettei jää miehen varaan.
Terveisin insinööri
http://www.sukupuolitauti.info/sukupuolitaudit/hiv
Ei tarvi olla sp- taudeista imetyksen kautta huolissaan. Terv lääkäri
Ja jos et jo ole soittanut, niin soita äidillesi että lapset ja sinä pääsette neutraalimpaan ympäristöön edes jouluksi.
"Mies" olkoon yksin tai panojensa kanssa ja miettiköön mitä menettää..
Kokemuksesta joudun valitettavasti kertoa, että usein pettävä mies kyllä toistaa tekonsa. Itse annoin (kahdesti) anteeksi pettävälle miehelle ja sama oli jatkunut kuukauden päästä ilman mitään katumusta.
Menkää jouluksi äidillesi, ja jätä miehellesi joululahjaksi eropaperit, se on parasta mitä voit itsellesi ja lapsillesi tehdä.
Ehjä koti on lapsille aina parempi, MUTTA miehesi on jo sen rikkonut. Lapset kyllä tajuavat että äiti kärsii, ja myöhemmin kyllä näkevät että isän takia. Lapsien pitää oppia että tuollaista ei tarvitse sietää, ja että noin ei ketään kohdella.
Parempi on yksi onnellinen vanhempi kuin kaksi katkeraa saman katon alla.
Voimia ja rakkautta sinulle ja lapsillesi! Rauhallista joulua, nyt tuntuu pahalta, mutta toisaalta hyvä että mies paljastui..
Miten se aina kääntyykin niin, että petetty nainen syyttää kaikesta itseään...
Olen lihonut raskauksien myötä, olen ollut väsynyt lasten takia enkä ole huomioinut miestä, olen tehnyt sitä ja tätä väärin...Kyllä vastuuntuntoinen mies tajuaa, että kun lapsia tulee taloon, ja varsinkin kun eletään vauva-aikaa, niin se parisuhde on ehkä vähän taka-alalla, vaimo saattaa olla väsynyt jne. Lasten tarpeet pitää mennä aikuisten tarpeiden ohi. Ja sitä vaimon väsymystäkin voi se vastuuntuntoinen mies helpottaa!
Ja sitten tämä perheen hajottaminen. Nainen ajattelee, että ehkä annan tämän anteeksi, en halua hajottaa lapsilta perhettä. Petetyn vaimon vikako se on, että perhe hajoaa?! Miehelläkö ei ole mitään vastuuta asiasta? Eiköhän hän olen ollut se, joka on ensimmäisen siirtonsa tehnyt, ja pettäessään ottanut riskin, että vaimo ei anna anteeksi ja näin perhe hajoaa. Turha siitä on sitä petettyä vaimoa syyttää. Eikä varsinkaan se vaimo saa syyttää itseään.
Jokainen varmasti ajattelee naimisiin mennessään ja perhettä perustaessaan, että haluaa taata lapselleen ehjän ja onnellisen perheen. Aina se elämä ei kuitenkaan mene niin, ja toisinaan et voi itse vaikuttaa siihen millään tavalla.
Ettei mene ihan miesten haukkumiseksi, niin tuli mieleen yksi julkkiesimerkki tästä: Martina ja Esko. Martina teki itse valinnan, päätti pettää miestään ja lapsensa isää. Mies ei antanut anteeksi, ja molemmat olivat pahoillaan siitä, että lapsi ei saanutkaan ehjää perhettä, mikä kumpikin olisivat halunneet. Se pettäjä voisi joskus miettiä vähän asioita pidemmälle. Turha vinkua, jos p***t on jo housussa.
Uskon, että lapsilla voi olla paljon onnellisempi lapsuus, kun ei tarvitse katsella kodin kireää ilmapiiriä, kuunnella äidin jatkuvia epäilyksiä isän työmatkoista, netissä olosta, puheluista jne. ja niistä seuraavista riidoista.
Kyllä tässä ap:nkin tapauksessa se on ihan se mies, joka on jo hajottanut sen perheen!
sama kävi meillä,tosin naisia ei ainakaan tíetääkseni ollut kuin yksi mut tällä yhdellä sit oliki ilmeisesti ollu muitaki miehiä, koskapa sain klamydian tän mieheni sekoilun seurauksena :(
shokki oli kammottava, eka ajatus että pakko erota mut yhdessä ollaan edelleen. myös meillä oli vauva (eka) tuolloin. ekat puoli vuotta oli ihan kauheata enkä voi sanoa suhteen mitenkään parantuneen, ei ole luottamus ja arvostus palannu ainakaa vielä. aikaa tästä parisen vuotta nyt. voimia kamalasti!!!
Olen todella pahoillani puolestasi.2