Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku normaalipainoinen onnistunut laihduttamaan ilman liikuntaa?

Vierailija
17.12.2012 |

Miten teit sen, missä ajassa ja mikä oliöähtöpaino ja tavoitepaino? Pituus?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
2/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mittani olivat 172/85, tiputin painoni normaalipuolelle ruokavaliolla ainoastaan kolmessa kuukaudessa, nyt painan 72kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita lainkaan liikuntaa. Ei edes normaalipainoisena. Ei lainkaan.

Eri asia sitten on, että miksi ihmeessä et halua liikkua? Ihan hölmöä olla liikkumatta, muiden hyötyjen lisäksi myös kropastasi tulisi paljon kauniimpi kuin pelkällä laihduttamisella...

Vierailija
4/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

jos halua laihtua vaikka bmi 24:stä 21:een? Itse olet sairas.

Vierailija
5/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita lainkaan liikuntaa. Ei edes normaalipainoisena. Ei lainkaan.

Eri asia sitten on, että miksi ihmeessä et halua liikkua? Ihan hölmöä olla liikkumatta, muiden hyötyjen lisäksi myös kropastasi tulisi paljon kauniimpi kuin pelkällä laihduttamisella...

muuhun ei tällä hetkellä aika ja motivaatio riitä.

Vierailija
6/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos urheilet ja saat lihaksia, tulee kroppaan ryhtiä ja rasvaa palaa, mutta paino ei välttis putoa. Mutta ainahan laihtuminen on mahdollista kun syö vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
7/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett-kuurilla. Pituus 161 cm, lähtöpaino 64 kg, saavutettu tavoitepaino 50 kg, aika joka tuohon kului 9 viikkoa. Söin pelkkiä VLCD-suklaapirtelöitä, en edes sallittuja kasviksia koska pureskelu lisäsi mulla näläntunnetta. Helposti lähti kilot ja on pysyneet pois.

Vierailija
8/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihdutin puolessa vuodessa kymmenen kiloa ruokavaliota muuttamalla. Jätin pois turhat sokerit ja vehnän, en kokonaan siis, mutta vähensin paljon niiden syöntiä. Vähensin myös punaisen lihan syöntiä, koska se jotenkin jumittaa mun elimistön enkä laihdu. Pienensin myös annoskokoja.

Laihduttaminen oli helppoa eikä ollut nälkä. Nyt paino pysyy 55 kg:ssa ihan hyvin ja saa syödä välillä pullaakin.

Inhoan liikuntaa, enkä halua harrastaa sitä. Yritän hyötyliikkua mahdollisimman paljon, etten olisi ihan lihakseton.

Vierailija
9/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalipainoinen laihduttaisi? Sairasta.

Kyllä joillekin naisille normaalipainon yläraja on ihan liikaa. Esim. minä olin 64-kiloisena oikein kunnon kaljamahainen ja jenkkakahvainen tankki, siro ja pienikokoinen kun olin. Ja olin tosiaan painanut ennen aina luonnostaan noin 50 kg, mutta erään parisuhteen aikana tuli kaljoiteltua ja mässättyä ravintoloissa liikaa ja lihoin sitten 15 kg. Ei minusta ole mitenkään sairasta pudottaa pois äkkiä tullutta liikapainoa ja palata entisiin mittoihin. Kun ihan terveen puolella on BMI laihdutuksen jälkeenkin.

Vierailija
10/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 28->26, enempää en ehtinyt laihduttaa kun tulin raskaaksi. Lapsen syntymisen jälkeen laihduin vielä toiset 7kg. Nykyään siis normaalipainoinen.

Musta on helpompi laihduttaa jos liikuntaa ei älyttömästi lisää vaan pitää suunnilleen samalla tasolla (hyötyliikuntaa päivittäin). Kävely/juoksulenkki lisää näläntunnetta ja on vaikeampi pysyä ruokavaliossa, tulee helposti syötyä liikaa. Maltillinen karppaaminen/"hyväkarppaus" ja annoskokojen pienentäminen vähitellen on helpottanut painonpudotusta.

Vierailija
11/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 167cm pitkä ja paino 62 kg. onko neuvoja miten pääsisin 45 ? ja onko kukaan teistä onnistunut pudottamaan yli 10 kiloa ?

Vierailija
12/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Iltalehdestä yli 150 kg laihduttaneesta miehestä :– Laihduttaminen oli yllättävän helppoa, kun opin perusidean: syömällä laihtuu. On vain syötävä oikein. Yritin kymmenen vuotta laihduttaa ilman ruokaa, mutta epäonnistuin aina. Nyt tiedän, miksi.

Vierailija
13/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vesipaasto kehiin niin johan toimii. Hyödyt ovat isommat ku haitat kunhan vähän perehtyy aiheeseen. Purkista vitamiinit ja kalium, suolaa ripaus päivittäin.

Kauhistelkaa tätä enemmän sitä miten huonossa jamassa ihmiset ovat sairaalloisella ruoan puputtamisellaan Suomessa.

Vierailija
14/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2012 klo 10:55"]

[/quote]

Lähtömitat 163/66, loppumitat 163/49. VHH ja vajaa puoli vuotta meni.

Vierailija
15/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla treenaaminen vaan nostaa painoa (lihasmassa kasvaa). Nyt kun en liiku paino on pudonnut 3kg, vielä sais kilo mennä.

bmi 23,5

Vierailija
16/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen laihduttanut, tai oikeastaan aloin syömään vähän, enää en laihduta mutta yhtä vähän syön jotta paino pysyy samana. Eli pikkuruiset lasten annokset, iltapalalla yksi leipä, aamupalaksi lasi piimää. 160cm 51kg. Työni on semifyysistä, liikun, muttei mitä hiki urakkaa vaan edes takaisin kävelyä. Iltaisin makoilen sohvalla. Herkkuja ja roskaa ruokaa silloin kun tekee mieli.

Vierailija
17/18 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:01"]Lue Iltalehdestä yli 150 kg laihduttaneesta miehestä :– Laihduttaminen oli yllättävän helppoa, kun opin perusidean: syömällä laihtuu. On vain syötävä oikein. Yritin kymmenen vuotta laihduttaa ilman ruokaa, mutta epäonnistuin aina. Nyt tiedän, miksi.
[/quote]No minä kokeilin kerran laihduttaa 10 kiloa kun kaikki sanoivat sitä vaikeaksi. En tehnyt muuta kuin söin vähemmän ja laihduin 3 kuukaudessa 10 kiloa. Erittäin helppoa.

Vierailija
18/18 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 167 cm . olen ollut nutrilett dieetillä jo vähän yli viikon .eli siis olen juonut päivässä 5 suklaapirtelöä. lähtöpaino oli n. 64kg . tällä hetkellä n.60 kg eli hyvää vauhtia tulee alaspäin. Jatkan niin kauan kunnes olen 50 kilossa. Ehkä siitä sitten 45 :teen.! Hyvin näyttää tähän mennessä toimivan. Ja en siis liiku ollenkaan vain pakolliset matkat kävelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi