Lue keskustelun säännöt.
Ostin vakuumiin pakatun lohifileen. Se on jotenkin lötkö ja hailakan värinen.
28.06.2026 |
En tiedä uskaltaako sitä syödä. Viimene käyttöpäivä sillä 30.6.2026.
Kommentit (5)
Lohi ei ole popsinut katkarapurehua, niin ei ole väriäkään.
EIkä se vakuumilohi ole tuore, vaikka onkin syömäkelpoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa suomalaiselta olemukseltaan, eli suuhun vain.
Jos ei haise niin pannun kautta käkättimeen. En alkaisi graavaaman tuollaisia.
On se sairasta että ruokakin pitää värjätä että kelpaa; lihaan ja kalaankun pitää lisätä väriaineita että ihmiset ajattelee sen olevan ok.
Ok, kiva tietää