mittani.., olenko pullea?
169cm, 68kg, vyötärö (2cm navan yläpuolelta) 77cm, lantio 93cm, paksuin kohta reidestä 54cm, käsivarsi 28cm. ehdin käymään salilla -2 kertaa viikossa, zumba ja bodypump. fat or not?
Kommentit (3)
ja vyötärönympärys iso. Reisissä taas jos mitta tulee lihaksesta niin kuulostaa hyvältä, jos pelkkää läskiä niin sitten ei.
Kovin lihaksikas et ilmeisesti ole, mulla vastaavat 167/ 58 kg, vyötärö 66, lantio 91, reisi (paksuin kohta) 57. Käsivarsi lienee n. 27, jännitettynä kai 31?
Kehonkoostumushan sen ratkaisee, mutta siltä kuulostaa että läskiä on, mutta lihasta ei niinkään. Sinänsä eivät nuo isot mitat ole.
ja vyötärönympärys iso. Reisissä taas jos mitta tulee lihaksesta niin kuulostaa hyvältä, jos pelkkää läskiä niin sitten ei.
Kovin lihaksikas et ilmeisesti ole, mulla vastaavat 167/ 58 kg, vyötärö 66, lantio 91, reisi (paksuin kohta) 57. Käsivarsi lienee n. 27, jännitettynä kai 31?
Kehonkoostumushan sen ratkaisee, mutta siltä kuulostaa että läskiä on, mutta lihasta ei niinkään. Sinänsä eivät nuo isot mitat ole.
Aika isot mitat sulla ottaen huomioon alhaisen painon. Mulla pituutta 165cm ja painoa kahden lapsen jälkeen 62 kg. Mutta silti mitat "vain" pehvanympärys paksuimmasta kohtaa 93 cm, vyötärö 68 cm, reisi 56 cm ja käsivarsi 26 cm.
Et ole pullea.