Kumpaan mennä: Suviseuroihin vai Prideen?
Kommentit (13)
Kummassakin yhtä ahdasmielistä. Jää kotiin.
Suviseuroilla on mahdollista käydä asiallisia ja mielenkiintoisia keskusteluita ihmisten kanssa siinä missä ylpeysliikkeen edustajilla tuskin on mitään annettavaa asialleseen keskusteluun.
Suviseuroissa pervoillaan enemmän.
Pysyisin kotona jos en harrastaisi kumpaakaan. Siis ihan neutraalina heterona jota uskontokaan ei kiinnosta. Kukin saa harrastaa mitä lystää, ei minua haittaa.
Kävin monta vuotta sitten Suviseuroissa, kun satuin vierailemaan lähiseuduilla. Ihan positiivinen kokemus se minulle oli. Joskus olen katsonut Pride-marssia jos olen ollut stadissa sinä päivänä, muihin tapahtumiin en ole osallistunut. Tänä iltana lomalle metsämökillemme, sielläkin voi kokea omalla tavallaan voimakkaita tunteita, luonnon rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroilla on mahdollista käydä asiallisia ja mielenkiintoisia keskusteluita ihmisten kanssa siinä missä ylpeysliikkeen edustajilla tuskin on mitään annettavaa asialleseen keskusteluun.
Ja syödä hyvää ruokaa, eikä pidä katsella ylipainoisten kankkuja lateksissa
Onks noilla jotain eroa?
Molemmat mt kokoontumisia.
Suviseuroissa on ainakin normaalin näköisiä hehkeitä tyttöjä.
Friikkisirkus ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa pervoillaan enemmän.
Paremmat pullakahfet ja halvemmat festarimurkinat. Suviseurat - siellä olet kuin metsäpeura. Suositamme. Tule. Näe. Koe. herää!
Pridella on surkeampi viestintä kuin Suviseuroilla. Pridea ei voi seurata reaaliaikaisesti koko ajan, Suviseuroja voi. Vaikuttaa siltä, että Pridessa sanoma on epäselvä eikä kukaan oikein tiedä, mistä on kyse ja mitä oikeuksia sitä vaaditaan. Suviseuroilla konsepti on selvä.
Mee vaikka Tuska festivaalille.