Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyriasta

Vierailija
14.12.2012 |

Kirjoitin jo tänne siitä miten meidän sukulainen löytyi kuolleeksi hakattuna. Tänään sain tietää, että meidän lasten setä eli heidän isän veli on kadonnut. Lähtenyt aamulla töihin, mutta ei ikinä saapunut työpaikalleen. Aivan uskomatonta. Kyselty kaikki sairaalat, vankilat, ei mitään. Mitä tässä pitäisi tehdä, odottaa? Hänellä on neljä lasta, joista nuorin 2 vuotta ja vanhin 9. Tiedän, että av ei ehkä ole paras paikka tähän keskusteluun, mutta kukaan ei tunnu tietävän mitä pitäisi tehdä? Tämä vaan jatkuu ja jatkuu. Tietääkö kukaan otetaanko mihinkään maahan pakolaisia Syyriasta, muihin kuin pakolaisleireille, joista oli Nelosen uutisissakin, niillä on yöllä pakkasta ja asuntona teltta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että maan onni kääntyy PIAN ja he tajuavat julistaa Jeesuksen vihdoin herraksi. Onni tulee silloin kääntymään ja Israel on voittamaton.



Voimia ja siunausta. Toivon että pääsette turvaan!

Vierailija
22/27 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että maan onni kääntyy PIAN ja he tajuavat julistaa Jeesuksen vihdoin herraksi. Onni tulee silloin kääntymään ja Israel on voittamaton.

Voimia ja siunausta. Toivon että pääsette turvaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös tämän kuulleeni / lukeeneeni jostain, hyvin sanottu.

Vierailija
24/27 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 oli siis tarkoitus viitata tähän viestiin:



Vierailija - 15.12.2012 0:03 (21/24)

Tää oli jossain leffassa



Pahuus voittaa jo yksin siten, että hyvät ihmiset eivät tee mitään pahuuden estämiseksi. Välinpitämättömyys on ihan pahinta, mutta eipä sitä tule ajatelleeksi, kun itsellä on kaikki hyvin.

Vierailija
25/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyriasta? Joka ilta mietä suomalaisia kidutetaan näillä uutisilla jotka ei koske meitä mitenkään. Haloo..jos oikein vaivaa asia niin matkusta paikan päälle.

että ap:lla on siellä sukulaisia pulassa ja kadoksissa??

Vierailija
26/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 oli siis tarkoitus viitata tähän viestiin:

Vierailija - 15.12.2012 0:03 (21/24)

Tää oli jossain leffassa

Pahuus voittaa jo yksin siten, että hyvät ihmiset eivät tee mitään pahuuden estämiseksi. Välinpitämättömyys on ihan pahinta, mutta eipä sitä tule ajatelleeksi, kun itsellä on kaikki hyvin.


Kenelläkään maalla ei ole oikeutta puuttua Syyrian tilanteeseen ilman Syyrian hallituksen lupaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kuka niin määrää? Sinä vai? Länsimaat? Se ei kuulu kuin Syyrialaisille mitä he tekevät omassa maassaan

Et taida tietää Syyriasta tai Assadien perheestä, niin edesmenneestä isästä kuin pojastakaan, yhtään mitään!


Mutta se ei kuulu meille tai kenellekkään muulle. Itsenäinen valtio voi tehdä maassaan mitä sitä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi