Lue keskustelun säännöt.
Hahaha mä niin rakastan mun hajamielisiä lapsia xD
24.12.2012 |
Ostin niille marraskuussa joulukalenterit ja ne avasi niistä pari luukkua ja sitten unohti kalenterit. Nyt katsoin niitä ja 9v lapsi on avannut 4 luukkua, 7v lapsi 8 luukkua ja 5v lapsi 3 luukkua. Ne on suklaakalenterit.
No tänään pitäis olla joulu mutta eihän kukaan sitäkään muista xD ei edes mies. Vietetään ihan tavallinen päivä. Syötiin nakkeja ja juustomakaroonia ja illalla teen pitsaa. En mä ole lahjojakaan ostanut kun ei noi mitään muista xD kattoo vaan telkkaria. Mies viime vuonna pelaa pleikkaria.
Kommentit (2)
Vaikka lapsilta jäisi kalenterin luukut avaamatta, voisi aikuinen sen verran tsempata että edes vähän jotain joulua järjestää!
Hauskaa Joulua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeastaan aina on ollut tälläistä.