Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku lennolla kitisi selkänojastani

Vierailija
13.12.2012 |

On se nyt kumma, kun niihin selkänojiin on tehty se säätö ja ihan varmasti mittailtu se kallistus niin, että siellä takanakin pystyy elämään (minäkin pystyn, vaikka etummainen kallistaa penkkinsä) niin aina jonkun pitää siitä vinkua. Aaargh!

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt paljon työssäni, myös pitkien miespuolisten työkavereiden kanssa. Kukaan ei ole koskaan rutissut noista selkänojista ja itsekin laskevat heti, kun mahdollista, jos on pidempi lento.

Vierailija
82/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä selkänojaa saa muutaman sentin alas, joten se ei voi kenellekään aiheuttaa mitään ahdistusta. Laskekaa omia selkänojianne kanssa, niin pystytään tasapainossa.:=)

Ja selkänojan potkiminen, tuuletuksen ohjaaminen toiseen jne ovat kiusaamista. Itse vaatisin lentoemäntiä puuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos penkki kallistetaan naamaan kiinni,lisäksi toinen hyvä konsti on laittaa ne kattotuulettimet täysille ja suunnata ne penkinkallistajan tupeeseen.Toimii,testattu on.

Lisäksi voi kommentoida kuuluvalla äänellä ,että kaikenlaisia idiootteja sitä matkustaakin,jotka eivät osaa ottaa toisia huomioon.

älä tuo niitä kakaroitasi äläkä itseäsikään lähellekään mua, vitun idiootti.

Vierailija
84/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 189 cm pitkä mieheni ei mahdu pitämään normaalisti lainkaan jalkoja vaan joutuu istumaan sivuttain, että toinen jalka tulee minu penkkini alle ja toinen käytävälle. Jos mieheni eteen tulisi AP niin ukko potkisi koko matkan sun selkään ja jos sä valittaisit niin tulisin tänne inisemään, että taas joku runkkari vikisi kun penkkiin vähän osui polvi.

Vierailija
85/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin, jos ei kestä sitä että joku pikkasen kallistaa selkänojaa.

mutta kun aina minä minä ja kakarani. Tuollainen sakki vielä matkustaa, kammottavaa.

Vierailija
86/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 189 cm pitkä mieheni ei mahdu pitämään normaalisti lainkaan jalkoja vaan joutuu istumaan sivuttain, että toinen jalka tulee minu penkkini alle ja toinen käytävälle. Jos mieheni eteen tulisi AP niin ukko potkisi koko matkan sun selkään ja jos sä valittaisit niin tulisin tänne inisemään, että taas joku runkkari vikisi kun penkkiin vähän osui polvi.

en tajua teitä valittajia ollenkaan.

Vierailija
87/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi mukavuus on tärkeämpää kuin edessä istuvan? Miksi te ylipäätään oletatte, että teidän istuminen tietyllä tavalla on tärkeämpää kuin sen selkänojan laskijan? Eikö voi ajatella, että hänelle laskeminen on yhtä tärkeää kuin teille se, ettei hän laske? Kun kerran siihen on oikeus... niin eläkää sen kanssa tai lopettakaa matkustaminen tai menkää business-luokkaan.

Vierailija
88/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saa aivan asiallisesti ja kauniisti pyytää, että "olisiko mitenkään mahdollista, että nostaisit selkänojan ylös, kun mulla on nämä pitkät heinäsirkka-koivet, ja sattuu polviin, jos penkki on alhaalla...?"

Vai oletko ap sellainen minä-minä-minä -tyyppi, joka kokee tuollaisenkin kitinäksi ja turhasta vittuiluksi?

En koe sitä vittuiluksi, mutta vastaan siihen, että valitettavasti minulla kipeytyy selkä, jos penkki on pystyssä, joten ei onnistu. Ja ihan oikeasti, kertaakaan kukaan näistä valittajista ei ole ollut se kaksimetrinen korsto.

Ap

Minä sitten potkin penkkiäsi, jos tulen vastaan. Tulee selkä kipeäksi sitten aivan aiheesta. Ja turha sitten kitistä aiheesta, olen aivan yhtä empatiakyvytön kuin sinä olet muita kohtaan.

Vierailija
89/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoitettu miten mitoitettu, kyllä siinä tulee tosi ahdistava olo, kun koko lennon jonkun selkänoja on takana. Etenkin, jos siinä ei makaa, vaan katsoo esim. leffaa.

Näin kävi meidän lennolla Dusseldorfiin, kun pari pimua kaatoivat nojat, katsoivat leffaa ja nojailivat toisiinsa, eivät nojiin.

epämiellyttävää syödä tarjotin sylissä :(

Tässä tuli se todellinen syy, eli ei se penkki ota polviin tms vaan tulee "ahdistava olo". Ja sekös ei ole itsekästä valittaa toisille noin typerästä syystä?

Ap

Kuka sinä olet päättämään, mikä on muille hyvä syy ja mikä typerä? Sinä se tässä olet itsekäs.

Vierailija
90/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun penkissä on säätö, niitä saa kallistaa. Miksi siitä pitää vinkua?

T. lähes viikottain lentävä

Jos kallistat penkkiä, jalkojani särkee. Miksi sinun täytyy vinkua niin typerästä asiasta kuin kallistaa penkkisi ilman mitään syytää? Sinä se tässä lapsellinen olet.

t. lähes viikoittain lentävä, joka yleensä pystyy sopimaan asiat hyvin edessä istuvan kanssa

Vierailija
91/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin, jos ei kestä sitä että joku pikkasen kallistaa selkänojaa.

sinä voisit jäädä kotiin, jos et kestä sitä, ettet saa kallistaa selkänojaasi. Ajatteletko koskaa muita kuin itseäsi?

Vierailija
92/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä selkänojaa saa muutaman sentin alas, joten se ei voi kenellekään aiheuttaa mitään ahdistusta. Laskekaa omia selkänojianne kanssa, niin pystytään tasapainossa.:=)

Ja selkänojan potkiminen, tuuletuksen ohjaaminen toiseen jne ovat kiusaamista. Itse vaatisin lentoemäntiä puuttumaan.

Se "muutaman sentinkin" kallistaminen voi hankaloittaa takana istuvan matkustamista. Myös penkin kallistaminen voi mennä kiusaamisen puolelle.

Vierailija
93/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua teitä valittajia ollenkaan.

Kukahan täällä valittaa...

Vierailija
94/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia lentokoneiden suurkuluttajia LOL

Ai että laittaa huvittaan nää vastaukset, aina ollaan niin viimosen päälle muka tietävinään asioista ja isotellaan kaikki asiat.

Minäkin teen päivittäin kauppamatkat lentäen, Lidliin ja takas.

Vierailija
95/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edessä se on kallistaja kun kitisee.

Näin o ;)

Vierailija
96/97 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suurin osa tähänkin ketjuun kirjoittaneista ei lentäisi yhtään minnekään, vaan pitäytyisi muissa matkustusmuodoissa. Ihmeellisiä urpoja lähes jokainen.

Vierailija
97/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumaan niin miksi ei osta business luokkaan lippua. Miksi selkanojiin olisi tehty saadot niiden kallistamiseen jos niita ei saisi kayttaa. Ruokailun ajaksi selkanojat taytyy nostaa mutta muuten ne voi kylla kallistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi